FTM Forum

Full Version: Bergen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Morgen wel een leuke etappe met de Colombiere, maar helaas geen finish bergop, dat vind ik toch altijd wel het mooiste.

Sowieso geen echte finish bergop dit jaar in de alpen, we moeten het hebben van de Pyreneeen. Maar dat zijn dan ook wel knallers met Plateau de Beille en de Aubisque =P~
Helaas ben ik net die week op vakantie :cry:
3 mededelingen waar niemand wat aan heeft Adje. Xtragaap4de
Sinds wanneer moet iemand er iets aan hebben dan?

Wat hebben wij namelijk aan de volgende mededeling?

EJR Wrote:A. Theist (COF) is afgestapt.
Ad Wim Wrote:Sinds wanneer moet iemand er iets aan hebben dan?

Wat hebben wij namelijk aan de volgende mededeling?

EJR Wrote:A. Theist (COF) is afgestapt.

die had ik op willen stellen morgen voor rondemaster adje, dus ik ben ejr veel dank verschuldigd.

nu weer oppoepen met je tennisbek.
En daar hebben we de goedheid zelve weer Hakkuh

En erg scherp ben je ook niet. Het heeft toch namelijk helemaal geen zin om elke losse abandon in dat topic te zetten. Klik gewoon voor het maken van je team even op die link die in de eerste post staat #-o
Echter staan de namen van vandaag nu nog niet in de lijst.
Dus als je alvast je team wilt maken en doorgeven aan iemand, omdat je gaat genieten van een schitterende vakantie, of dat de vrijmibo al erg vroeg met het nodige gerstennat wordt ingezet, zodat je de volgende dag laveloos de wekker moet uitzetten om op tijd bij de AH de diepvries pizza's op te halen, dan is het wel makkelijk te weten wie tijdens de etappe de pijp aan Maarten hebben gegeven.
Ad Wim Wrote:En erg scherp ben je ook niet.


Jij wel gelukkig. cry
:lol:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Sinds wanneer moet iemand er iets aan hebben dan?

Wat hebben wij namelijk aan de volgende mededeling?

EJR Wrote:A. Theist (COF) is afgestapt.

die had ik op willen stellen morgen voor rondemaster adje, dus ik ben ejr veel dank verschuldigd.

nu weer oppoepen met je tennisbek.
Dat zien we ja, aan je team voor vandaag, dat je die knakker op had willen stellen cry