FTM Forum

Full Version: Competitiemanager 2007/2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Wat is dat nou voor geëmmer over het ontbreken van die assists? Daar doen ze ook nog maar twee jaar aan of zo... :|

Ik kan niet wachten tot het weer begint! =D>
Treesong Wrote:Wat is dat nou voor geëmmer over het ontbreken van die assists? Daar doen ze ook nog maar twee jaar aan of zo... :|

Ik kan niet wachten tot het weer begint! =D>

Je kan wel zien waar het geld zit hier op het forum....
Kleine Jan Wrote:
Treesong Wrote:Wat is dat nou voor geëmmer over het ontbreken van die assists? Daar doen ze ook nog maar twee jaar aan of zo... :|

Ik kan niet wachten tot het weer begint! =D>

Je kan wel zien waar het geld zit hier op het forum....


En het is toch de bedoeling dat een spel ieder jaar verbetert wordt en niet 2 jaar wordt teruggeworpen?
En hij verstuurt voor niks een Nautica kledingpakket :wink:
Vret Mien Gras Wrote:En hij verstuurt voor niks een Nautica kledingpakket :wink:


En alle andere prijswinnaars hebben daarom nog nooit wat ontvangen.
Ricochan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:En hij verstuurt voor niks een Nautica kledingpakket :wink:


En alle andere prijswinnaars hebben daarom nog nooit wat ontvangen.

Nee, het maken van compilatie CD's gaat niet over een jaar ijs... Hakkuh
En afscheid nemen van een goeie film uit mijn collectie ligt me ook zwaarder dan ik dacht :cry:

Nu ja, ervanuitgaande dat iedereen nog op hetzelfde adres woont, zal ik mij er binnekort weer eens op storten
Hmmm waarom moet je een code smsen, kunnen ze dat geld niet gewoon innen via de rekening ofzo :roll:
Bocaloca Wrote:Hmmm waarom moet je een code smsen, kunnen ze dat geld niet gewoon innen via de rekening ofzo :roll:

denk dat ik dat maar gewoon via een mobieltje van me werk ga doen :roll:
Ik doe ook weer mee!
Tripplexxx Wrote:Een echte kerel met principes laat dat sloeberspel links liggen.....

Tripplexxx Wrote:Ik doe ook weer mee!

Na onze dubbel wist ik het al, maar nu bewijs je het :wink:
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:Een echte kerel met principes laat dat sloeberspel links liggen.....

Tripplexxx Wrote:Ik doe ook weer mee!

Na onze dubbel wist ik het al, maar nu bewijs je het :wink:

Wat? Dat-ie:

a) Geen echte kerel is
b) Geen principes heeft
c) Geen ruggegraat heeft
d) Een abonimabel slechte tennisser is
e) All of the above

:negerwaf:
Was dit niet het topic voor Tactics dan?
Let Tripple speak for himself :Big Grin
Laten we ons allemaal gewillig nemen door VI en sportdreams?

Een 100% prijsverhoging voeren ze door.
Hoor net dat ze bij Championsmanager de assist gaan invoeren.....
Tripplexxx Wrote:Hoor net dat ze bij Championsmanager de assist gaan invoeren.....

Erg vaag als dat hier dan ineens wel gaat gebeuren.
Ekslem Wrote:
Tripplexxx Wrote:Hoor net dat ze bij Championsmanager de assist gaan invoeren.....

Erg vaag als dat hier dan ineens wel gaat gebeuren.

Allemaal daarheen dan incl de gokkersleague !
Met Championsmanager doe ik zeker mee!
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Wordt vast een spannende subleague....Vretje tegen kabouter Plop.
Onee Hitself , Petertje doet natuurlijk ook nog een half jaartje mee.

Uiteindelijk doet gewoon zeker 75% weer mee hoor.

De schaapjes van SD bedoel je. Puke

Boycotten die handel!
ik doe niet meer mee... jammer maar helaas. Volgend jaar terug naar het oude hoop ik!
Ik sla voor het eerst in 6(?) jaar ook een keer over. Waarom moet al het goede nou veranderen??

Wel lekker veel tijd over, maar de eredivisie zal voor mij om een heleboel redenen niet meer zo boeiend zijn dit jaar. :|
Ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd.
Aangezien ik antwoord terug verwacht over een andere vraag die ik in het mailtje stel ben ik benieuwd of David er nog op in gaat....
Frits Wrote:ik doe niet meer mee... jammer maar helaas. Volgend jaar terug naar het oude hoop ik!

Klasse frits !

Als iedereen nu een beetje ruggegraat toont en gewoon niet meedoet dan komt volgend seizoen heus wel weer de oude opzet terug die wel allemaal veel liever hebben.
Ricochan Wrote:
Frits Wrote:ik doe niet meer mee... jammer maar helaas. Volgend jaar terug naar het oude hoop ik!

Klasse frits !

Als iedereen nu een beetje ruggegraat toont en gewoon niet meedoet dan komt volgend seizoen heus wel weer de oude opzet terug die wel allemaal veel liever hebben.

Een jaar zonder CM? :crazy:
EJR Wrote:Ik sla voor het eerst in 6(?) jaar ook een keer over. Waarom moet al het goede nou veranderen??

Wel lekker veel tijd over, maar de eredivisie zal voor mij om een heleboel redenen niet meer zo boeiend zijn dit jaar. :|

Zonder ado is er toch niks aan :wink:
Ik ga me gewoon volledig op de premier league richten, en lekker via de bookmaker elke week daarop gokken.

SD sucks !
Kleine Jan Wrote:
Ricochan Wrote:
Frits Wrote:ik doe niet meer mee... jammer maar helaas. Volgend jaar terug naar het oude hoop ik!

Klasse frits !

Als iedereen nu een beetje ruggegraat toont en gewoon niet meedoet dan komt volgend seizoen heus wel weer de oude opzet terug die wel allemaal veel liever hebben.

Een jaar zonder CM? :crazy:

Er zijn ook nog genoeg andere dingen in het leven jantje...en ook genoeg andere spellen.
De andere spellen zijn (tot op heden) allemaal beetje zelfde idee, je kan bij allemaal ook maar minimale wijzigingen doen in een week. Als je eerste team niet de spelers bevat die het door het seizoen goed gaan doen ben je eigenlijk al kansloos...

of zie ik een spel over het hoofd waar dit niet bij is?
Kleine Jan Wrote:De andere spellen zijn (tot op heden) allemaal beetje zelfde idee, je kan bij allemaal ook maar minimale wijzigingen doen in een week. Als je eerste team niet de spelers bevat die het door het seizoen goed gaan doen ben je eigenlijk al kansloos...

of zie ik een spel over het hoofd waar dit niet bij is?


Hopelijk dit spel

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=488527#488527">viewtopic.php?p=488527#488527</a><!-- l -->
Kleine Jan Wrote:Ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd.
Aangezien ik antwoord terug verwacht over een andere vraag die ik in het mailtje stel ben ik benieuwd of David er nog op in gaat....

Heb ook zo'n mailtje gestuurd, maar nog steeds niets gehoord van dat zooitje
Nog geen mail terug. Icon_evil Wel dit leuke mailtje:
Beste voetballiefhebber,

Jij hebt je emailadres achtergelaten bij het leukste spel van het jaar;
de VI Competitiemanager 2007/2008.
We hebben goed nieuws: de game is nu geopend en de inschrijving is dit jaar gratis! :roll:

Ga snel naar de site, schrijf je in en begin met het maken van jouw team. Bovendien maak je kans op prachtige prijzen zoals een Alternate pc's en een trip naar dé klassieker: Real Madrid - FC Barcelona!

Veel plezier en succes!

Sportieve groet,
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22