FTM Forum

Full Version: Madrid TMS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Jaaaa, Calleri breakt!

En hup Jurgen!

Tampie

Berdych geeft het nog weg, niet normaal. Toch is dat het mooie van tennis, hij stond 6-1 4-2 voor meen ik, en nog kun je zomaar verliezen.

Calleri herstelt zichzelf ook knap en lijkt de winst nog te gaan pakken. De gehele top 6 heeft hem, dus het is niet echt van belang zoals ik al aangaf.
Hmm, even mindere ontwikkelingen: Melzer verliest de eerste set in de tie-break en Youzhny staat een break achter tegen Acasuso :eeeek:

Tampie

Nalbandian pakt de tb met 7-0!! Dat is geen half werk, ga zo door David.

Tampie

Abnormaal wat een stuntel die Youzhny. Gaat hij dit nog herstellen?
Eerste wat ik zie; Karlovic - Rusedski 3 Tie-breaks... Verrassend!! :roll: :roll:
tampie Wrote:Abnormaal wat een stuntel die Youzhny. Gaat hij dit nog herstellen?
Ja, en net op tijd. 5-5 nu.
Die Calleri is pas een stuntel: 4-2 voor en dan gewoon 6-4 verliezen!

Tampie

Calleri is niet erg, zoals ik al zei. Het is vele malen belangrijker dat Youzhny wint.
Goed zo Calleri!! =D> =D>

(Sorry, kijk nog steeds naar de verschillen met CC in de tennispoll en die vallen tot nu toe allemaal (4) naar mij)
Hmm, Youzhny wint weliswaar de eerste set, maar Melzer verliest. Was wel te verwachten, maar je weet het nooit met Nalbi in de eerste rondes.
Ad Wim Wrote:Hmm, Youzhny wint weliswaar de eerste set, maar Melzer verliest. Was wel te verwachten, maar je weet het nooit met Nalbi in de eerste rondes.
In latere rondes ook niet Smile
Youzhny breakt naar 2-1, maar wordt meteen weer terug gebroken en nu 2-3! Het is niet echt overtuigend allemaal, maar als ie maar wint.

Tampie

Moya verspilt weinig tijd in de eerste set, 6-1.

Tampie

Youzhny verliest gewoon even de tweede set, dit gaat echt niet goedkomen denk ik. Wat een rare speler is het toch.
Taaie rakker hoor die Acasuso. 2-0 derde set
haha youzniet serveert als een krant!!!!
Youzhny geeft op na een break in de 3e set?
Ja, Youzhny exit. Wat een ellende vandaag. Maar ja, vorige week begon ik goed, maar eindigde ik klote. Misschien nu andersom. Roddick voor toernooiwinst!
Correctemundo
Of Henman moet van Stepanek winnen, dan ben ik ook wel tevreden.
Beck-Kiefer 6-2. Nicolas kan de teleurstelling nog niet kwijt na de finale van zondag?
Ad Wim Wrote:Of Henman moet van Stepanek winnen, dan ben ik ook wel tevreden.

Ik ben tevreden als Nadal fit genoeg is om te spelen :wink:
Als je Nadal hebt ben je toch alleen tevreden als ie minimaal de finale haalt lijkt mij? 4000 euries is geen kattenpis.
centre court Wrote:Als je Nadal hebt ben je toch alleen tevreden als ie minimaal de finale haalt lijkt mij? 4000 euries is geen kattenpis.

Klopt, maar als hij speelt zal hij zeker de halve en waarschijnlijk ook de finale halen. :wink:

Gaat trouwens aardig met jou CC.
Je gaat weer richting top 3.
Ik ben niet optimistisch, met zo'n team gaat 't altijd goed in de 1e en 2e ronde. De eerste 2 wedstrijden in de 2e ronde ook al verloren met Grosjean en Calleri. Berdych als enige eruit in de 1e ronde...6-1 4-2 voor en nog verliezen. Dat soort nederlagen doet pijn. Grootste gok voor mij was Mirnyi-Ferrero, die is vanavond. Iedereen behalve ik in de top 6 heeft Ferrero, ik dus Mirnyi. JCF is hopelijk moe en vorig jaar verloor ie in ronde 1 met 6-1 6-2 ofzo van Horna. Maar ik verwacht er niet teveel van. JCF zal vast wel winnen. :8:
Beck-Kiefer 6-4 2-1 ret.

Lekker. :Big Grin
centre court Wrote:Beck-Kiefer 6-4 2-1 ret.

Lekker. :Big Grin

En dat is het 5e verschil met de tennispoll tussen ons wat mij kant op valt :Big Grin
centre court Wrote:Beck-Kiefer 6-4 2-1 ret.

Lekker. :Big Grin

Het gaat lekker, wat ik al zei. :wink:
Het gaat pas echt lekker als Mirnyi van Ferrero wint vanavond.

Tampie

Calleri, Berdych, Youzhny en Kiefer kwijt vandaag. Dit alles kan in 1 klap goedgemaakt worden als morgen Nadal zich terugtrekt.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15