FTM Forum

Full Version: (OT) Try before you die
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Net weer ff dit programma gekeken en ik moet zeggen dat ik het een leuk programma vind.
Hebben jullie nog enkele tips over wat je zeker nog mee moet maken/beleven/doen voor je dood gaat?
Matador! Wrote:Net weer ff dit programma gekeken en ik moet zeggen dat ik het een leuk programma vind.
Hebben jullie nog enkele tips over wat je zeker nog mee moet maken/beleven/doen voor je dood gaat?

Ehhh...

Wildwaterraften op de Zambezi
Een peyotesessie met Mexicaanse sjamanen
Coast-to-coast door de USA crossen in een Coupe de Ville
Het Noorderlicht zien
Bouillabaisse eten in Marseille
Vodka zuipen na een bezoek aan de Hermitage
Met een 44. Magnum op bierflessen schieten in Texas

en last but not least:

Het Nederlands Elftal live wereldkampioen zien worden :wink:
De eerste zeven zijn haalbaar, want heb je zelf invloed op... De achtste wordt wat moeilijker...
Daarom stond er ook een :wink: achter...
Katja is gewoon lekker.... =P~
Quote:Met een 44. Magnum op bierflessen schieten in Texas

Is dit niet een te groot kanon om op bierflesjes te schieten?
Een trio met 2 andere vrouwen. Ik heb er nog nooit van mogen genieten Icon_evil . Of telt alleen zoenen ook? :8:
sEkslem Wrote:Een trio met 2 andere vrouwen.

kwist niet dat jij een vrouw was.

kj Wrote:Katja is gewoon lekker....

beaam, maar het is wel een klein teer gnoompje en ik blijf neptieten jammer vinden.
Dat jij die zin zo interpreteert.......
In een Ajax shirt Midden-Noord oplopen en roepen: "Joduh!"

Ik denk dat de lynchpartij van Johan de Wit er niets bij is... :razz:
Treesong Wrote:
Matador! Wrote:Net weer ff dit programma gekeken en ik moet zeggen dat ik het een leuk programma vind.
Hebben jullie nog enkele tips over wat je zeker nog mee moet maken/beleven/doen voor je dood gaat?

Ehhh...

Wildwaterraften op de Zambezi
Een peyotesessie met Mexicaanse sjamanen
Coast-to-coast door de USA crossen in een Coupe de Ville
Het Noorderlicht zien
Bouillabaisse eten in Marseille
Vodka zuipen na een bezoek aan de Hermitage
Met een 44. Magnum op bierflessen schieten in Texas

en last but not least:

Het Nederlands Elftal live wereldkampioen zien worden :wink:

Als je alleen nr 2 doet krijg je de rest er zo ongeveer gratis bij.
Ik wil voor het te laat is nog een keer
A) met de Transmongolie-express naar Peking
B) naar Patagonie
C) naar Noord-Korea

En als het echt bijna te laat is en ik bijna de pijp uitga wil ik een keer heroine gebruiken, maar dat spreekt voor zich :wink:
Ekslem Wrote:Dat jij die zin zo interpreteert.......

Daar valt niks aan te interpreteren. Het staat er gewoon. Zet er dan neer:...dan mijn eigen vrouw, of laat 'andere' weg. :wink:
goa Wrote:Ik wil voor het te laat is nog een keer
A) met de Transmongolie-express naar Peking
B) naar Patagonie
C) naar Noord-Korea

En als het echt bijna te laat is en ik bijna de pijp uitga wil ik een keer heroine gebruiken, maar dat spreekt voor zich :wink:

A is echt geweldig om te doen Smile
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Dat jij die zin zo interpreteert.......

Daar valt niks aan te interpreteren. Het staat er gewoon. Zet er dan neer:...dan mijn eigen vrouw, of laat 'andere' weg. :wink:

Is toch logisch dat er dan mijn eigen vriendin bij hoort :razz:
Je kunt nu ook met een trein van China naar Tibet... Kosten: 'slechts' 5495 euro...
Keyzer Wrote:Je kunt nu ook met een trein van China naar Tibet... Kosten: 'slechts' 5495 euro...

Nu als in 2007?
Wat een bespottelijk bedrag. Gelukkig heb ik hier nog een flinke hoeveelheid flessen met statiegeld staan Idea
Neej joh gewoon die reis door mongolie naar peking doen, is echt een toppertje Smile
Net als 4 maanden rondtoeren door australie Smile
Bocaloca Wrote:Neej joh gewoon die reis door mongolie naar peking doen, is echt een toppertje Smile
Net als 4 maanden rondtoeren door australie Smile

Ah we gaan een wedstrijdje ver-plassen. Weet je dat zeker Boca? Icon_twisted :wink:
Neej hoor, maar ik zeg alleen dat dat toppertjes zijn.
:wink:
Waarmee je mooi en passant kunt laten zien hoe bereisd je bent toch? :wink:
Tjah als ik zeg dat het toppertjes zijn zal ik dat wel uit ervaring kunnen zeggen lijkt me zo
Bocaloca Wrote:Neej joh gewoon die reis door mongolie naar peking doen, is echt een toppertje Smile
Net als 4 maanden rondtoeren door australie Smile

Drie weken schijnt ook te kunnen..... :wink:
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Neej joh gewoon die reis door mongolie naar peking doen, is echt een toppertje Smile
Net als 4 maanden rondtoeren door australie Smile

Drie weken schijnt ook te kunnen..... :wink:

Ik ben na Mukkus nog down under geweest en ontdekte dat hij in die drie weken een nieuwe sport had geintroduceerd: wooljumping (of "mukken" voor insiders)
[Image: m_wooljumper.jpg]
goa Wrote:
Bocaloca Wrote:Neej joh gewoon die reis door mongolie naar peking doen, is echt een toppertje Smile
Net als 4 maanden rondtoeren door australie Smile

Ah we gaan een wedstrijdje ver-plassen. Weet je dat zeker Boca? Icon_twisted :wink:

2 en een halve maand door Nieuw Zeeland reizen is ook niet mis Icon_twisted

In Australie (Sydney) wil ik nog een deel van mijn bachelor doen, met aansluitend daar wat rondreizen.
Als we nou allemaal en overal het woord 'mukken' gaan gebruiken, kan de dikke vanDale niet meer om ons heen!
Mukkus Wrote:Als we nou allemaal en overal het woord 'mukken' gaan gebruiken, kan de dikke vanDale niet meer om ons heen!

:lol:
He, Matador, heb jij weleens een viervoeter gemukt?
Ik muk alleen mijn vriendin en die heeft gewoon 2 voeten :wink:
Pages: 1 2