FTM Forum

Full Version: US Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
df altijd lekker james en set 5
Df Blake. #-o
En weg partij, wat een kansen...
Pfff...sjongejonge, *6-3, zomaar ineens.
Holyshit! :lol: 1mm in!
ohohoh wat jammer blake....met een challenge

Begin maar met dansen CC!! en dat op de maandagavond \Big Grin/ :cheers: Hakkuh :yeah:
Wat een prachtige pot, heerlijk tennis. Jammer van de choke van Blake, maar dat zijn we onerhand wel gewend.
Haas =D>

Wat een koning moet je je dan voelen, Blake in New York verslaan voor 23.000 man.
Na zo'n TB snap ik wel dat Blake nooit 5-setters wint. Hij doet het weer voor me, zoals zovaak, leek wel een beetje op Wimbledon deze.

Maar alle credit voor Haas, fantastisch gespeeld laatste twee sets.
Davy-Haas zal ook weer een prachtpot worden.
Geweldige pot echt. Mooi ook dat Haas zo lekker schaamteloos zijn bijgeloof liet zien tegen het einde van de 5e set.
Genomico Wrote:Al m'n favorieten in het kwart van Federer zo'n beetje. Gasquet, Berdych, Verdasco, Mathieu, Roddick. Dat is balen voor Roger.

Gelukkig kunnen Wawrinka, Djokovic en Nadal elkaar rustig ontlopen tot aan de kwartfinales.

Ad Wim Wrote:Roger trouwens ook niet echt een makkelijke loting, maar niemand waar hij echt voor hoeft te vrezen tot de finale. Dus eerder jammer voor al jouw favorieten, Geno. Toch lullig als die er allemaal worden afgeslagen door degene die je het liefst ziet verliezen :razz:

Roger komt mijn eerste favoriet tegen: Lopez (dat ik die niet op het lijstje heb gezet :roll: )... Feliciano gaat daverend van start: 5-2!!!! En daar is helemaal niets aan gestolen!
Precies, Lopez serveert erg sterk
6-3 en Federer komt niet in het spel voor. En dan ben ik niet eens objectief :Big Grin
Juist en de eerste set is binnen =D>
11-5 in winners voor Feliciano in de 1e set.
4-4 2e set, maar Roger nu duidelijk de betere in de rally. Al 2 breakkansen gemist.
Wat een weergaloos punt voor Feliciano!! 15-30!!
Ja mooi he, Federer wordt wel beter, maar een makkie is het voorlopig nog lang niet.
Roger pakt meteen zijn 1e setpunt. Nu lijkt het me een gelopen zaak...
Ja mij ook, hoewel het net gelijk 0-40 was.
Genomico Wrote:6-3 en Federer komt niet in het spel voor. En dan ben ik niet eens objectief :Big Grin

Of je nou ob- of subjectief bent, je weet gewoon dat Federer zo'n partij wint..... :lol: :lol:
Haas Hakkuh
Davy Hakkuh

Wat een fantastische avond! Schitterende pot moet 't geweest zijn! Nu mag Davy de vermoeide Haas ook pakken!
Jammer van Lopez maar toch klasse gedaan!
centre court Wrote:Haas Hakkuh
Davy Hakkuh

Wat een fantastische avond! Schitterende pot moet 't geweest zijn! Nu mag Davy de vermoeide Haas ook pakken!
Jammer van Lopez maar toch klasse gedaan!
waar zat je nou man?

Federer erg goed derde en vierde set.maar had de tweede zomaar kunnen verliezen bij 4-4. Federer maakte 35! punten oprij op eigen service.
Lekker Roger =D>

Even lekker getraind tegen een linkshandige speler, mocht Rafa de finale halen.
Je vergeet djoko ad. wordt gewoon federer-djoko. als federer van davy wint in de halve finale. :8:
Daarom zeg ik ook, "mocht" Nadal de finale halen...

Federer-Roddick en Haas-Davy trouwens weer prachtige affiches. Iig beter dan Nadal-Chela en Djoko-Moya :roll:
Nee bij de vrouwen dan:

Bovenste helft:

Henin - S.Williams
Jankovic - V.Williams

Onderste helft:

Szavay - Kuznetsova
Chakvetadze - Peer

Dat is pas een treurig verschil Sad
Inderdaad ja :eeeek:
wie zijn er onderin bij de dames allemaal al uit dan van de hooggeplaatste speelsters? dementieve weet ik, ivanovic?

echt groot verschil idd.
Sharapova, Vaidisova, Hingis. Ivanovic verloor van Venus.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36