FTM Forum

Full Version: Wat zal er gebeurd zijn?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dode door bedrijfsongeval in Efteling

Uitgegeven: 21 oktober 2005 12:42

KAATSHEUVEL - In attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel is vrijdagmorgen iemand om het leven gekomen. Het ging om een bedrijfsongeval. Dat heeft de politie meegedeeld.

Verdere gegevens ontbreken nog.
Mijn schoonmoeder werkt bij de Efteling. Laten we hopen dat de boze wolf haar opgegeten heeft :wink: . Ik mis die optie nog!
is het Jamai? of werkt ie daar niet meer? please let it be him!
Ekslem Wrote:Mijn schoonmoeder werkt bij de Efteling

Als heks?
Gestruikeld over het glazen muiltje? Van het vliegend tapijt gevallen? Hardleers geweest en ook een giftige appel gegeten? Verkracht door 7 dwergen?
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Mijn schoonmoeder werkt bij de Efteling

Als heks?

Zou best eens kunnen :razz: . Ik weet wel dat ze weleens de Moeder van Roodkapje of Laaf is in het Befteling hotel :8:
Bezig met de Vliegende Hollander hoor ik net op de radio... Uit het kraaiennest gelazerd? Gekielhaald?
Gerben Zonderland Wrote:Bezig met de Vliegende Hollander hoor ik net op de radio... Uit het kraaiennest gelazerd? Gekielhaald?

KAATSHEUVEL - In attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel is vrijdagmorgen iemand om het leven gekomen. De man kwam om het leven bij bouwwerkzaamheden voor de nieuwe attractie De Vliegende Hollander. Dat heeft de politie meegedeeld.

De man was beton aan het storten op het dak van een tunnel. Rond elf uur stortte de constructie in en daardoor viel het slachtoffer vier meter naar beneden. Bezoekers merkten gelukkig weinig van het ongeluk.
GELUKKIG dat de bezoekers er niks van hebben gemerkt. :roll: Dat zal pas vreselijk zijn.
Een man Icon_evil :wink:
Ik heb ooit een keer tijdens een live show bij Euro Disney Tarzan uit de lyanen zien vallen...Die gast viel wel 7 met naar beneden. Er komen twee van die mannen met brancard op, flikkeren Tarzan erop en lopen snel weg...

20 tellen later stond er een nieuwe Tarzan. Show must go on =D>

Het wrange was wel dat de meeste mensen hard begonnen te klappen toen Tarzan 1 uit zijn slinger viel. Iedereen dacht dat dit bij de show hoorde
Tommy Cooper ...
Elikian Wrote:Tommy Cooper ...

:cry:

http://www.brainyquote.com/quotes/author...ooper.html

:lol:
I know ... Tommy Cooper had geweldige (woord)grappen.

Zoals je weet refereerde ik eigenlijk gewoon aan het verhaal van Riekki, over dat mensen denken dat het bij de act hoort Sad
Quote:KAATSHEUVEL - In attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel is vrijdagmorgen iemand om het leven gekomen. De man kwam om het leven bij bouwwerkzaamheden voor de nieuwe attractie De Vliegende Hollander. Dat heeft de politie meegedeeld.
En maar kagen over die buitenlanders altijd!!!
gittermaster Wrote:
Quote:KAATSHEUVEL - In attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel is vrijdagmorgen iemand om het leven gekomen. De man kwam om het leven bij bouwwerkzaamheden voor de nieuwe attractie De Vliegende Hollander. Dat heeft de politie meegedeeld.
En maar kagen over die buitenlanders altijd!!!

Ik kaag alleen over de Kaagbaan.