FTM Forum

Full Version: 26/09/2007 FC Barca vs FC CT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
gk levi
dc souer
dc dario
dc didier
dmc meerte
mlc lips
mrc boer
aml topcu
amr ricky
fc lucas
fc onno

wissel:

61' - - - Sjaak Born Levi de Wit
61' - - - Cas Oosterhuis Wilfred Souer
61' - - - Eddy Kloppenberg Jonas Boer
61' - - - Joep Segeren Onno van den Berg
80' - - - Giel van de Poel Didier Onstein
Waarom staat linkspoot Souer op rechts en rechtspoot Dario op links?
We kregen net een levensgevaarlijke counter om de oren doordat Souer mee naar voren was bij een corner, waardoor z'n directe tegenstander geheel vrij door kon lopen.
Lijkt me dus verstandig dat de orders zo aangepast worden dat de verdedigers gewoon achterin blijven bij standaard situaties.
Kunnen de spitsen meer lopen met de bal aanzetten en de 2 MC's afstandschoten/pass vooruit?

Adder staat steeds vrij, maar als ie de bal heeft speelt ie em naar de vleugel ipv rechtdoor op goal af te lopen
Bumme en Gitter lopen beiden wel met de bal, maar zodra ze bij de 16 komen gaat de bal ook opzij ipv op doel.
Wat Souer zn instructies zijn weet ik ook niet, maar hij loopt overal behalve op zn eigen plek

Ik zou ook graag een keer met de basis elf oefenen, van die potjes tegen bots word je niks wijzer en tegen Barca krijgen we tenminste tegenstand en kunnen we dus beter zien of de tactieken werken.
T00L Wrote:Wat Souer zn instructies zijn weet ik ook niet, maar hij loopt overal behalve op zn eigen plek
T00L Wrote:Waarom staat linkspoot Souer op rechts en rechtspoot Dario op links?
We kregen net een levensgevaarlijke counter om de oren doordat Souer mee naar voren was bij een corner, waardoor z'n directe tegenstander geheel vrij door kon lopen.

Antidote Wrote:Dit is wat ik er voorlopig van gemaakt heb. Als de coach iets op een andere manier wilt dan hoor ik het graag.

Quote:Schiet van afstand: Nee
Schiet in plaats van de bal voor te zetten: Nee
Houd de bal vast: Nooit
Dribbelen/Trukendoos: Voorkom
Vermijd vermoeidheid: Nee
Verdedigende positie bij hoekschoppen: Zone
Positie bij aanvallende hoekschoppen: Buiten
Vrije trappen actie: Pass (voorkeur)
Penaltie voorkeur: Willekeurig
Hoge pressing: Sterk
Voorkeurszijde (passing): Normaal
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Zelden
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Ren naar het midden bij een voorzet: Normaal
Manier waarop een goal gevierd wordt: Dans
Probeer effectballen: Nee
Hardheid van tackles: Hard
Speel de bal naar voren: Normaal
Weg met die bal!!: Normaal

Dit zijn mijn instellingen T00L! Alleen positie bij aanvallende hoekschoppen heb ik toen veranderd van buiten naar zone. Dat moest ik toen doen van jou of adder.
maak er dan maar origineel van, ipv zone Wink

vreemd overigens dat je bij de aftrap 'gewoon' op links stond en tijdens de wedstrijd standaard op rechts. volgens mij zijn hier geen orders voor ofzo, dus zou een bug kunnen zijn.

@Algemeen: overigens wil ik ook voorstellen om "Weg met die bal" op nooit te zetten, wordt naar mijn mening tevaak gebruikt terwijl het niet nodig is.

als topcu en lib in friendlies spelen, heeft het ook geen zin om over de zijkanten aan te vallen. beiden staan continu in de dekking en zijn 9 van de 10 keer de bal kwijt.
T00L Wrote:vreemd overigens dat je bij de aftrap 'gewoon' op links stond en tijdens de wedstrijd standaard op rechts. volgens mij zijn hier geen orders voor ofzo, dus zou een bug kunnen zijn.

heb maar even een topic gemaakt op het bugs forum.
Onze linker DC rent naar rechtsback, de centrale DC gaat linksback spelen en de rechter DC gaat centraal spelen.... afgelopen zaterdag, met dezelfde tactiek, blijft iedereen wel op z'n juiste positie.. vaag


BTW, adder, waarom werd ik ingesteld als spelmaker/vrije trappen nemer,
daar wil je toch een creatieve middenvelder voor hebben?

Ik heb mn orders helemaal ingesteld op het veroveren van de bal om em daarna meteen in te leveren
T00L Wrote:als topcu en lib in friendlies spelen, heeft het ook geen zin om over de zijkanten aan te vallen. beiden staan continu in de dekking en zijn 9 van de 10 keer de bal kwijt.

:oops:
Tool, ik ga niet alles quoten, dat is me teveel werk.

Puntsgewijs dan maar:

die bug hadden we ook in de 1e oefenpot.
oefenen met de 11 heb ik de 1e 2 wedstrijden gedaan tegen Barca en ik wil dat de "kleintjes"toch ook hun minuten krijgen. En ik heb beloofd dat ze friendlies spelen.....Ik ga ze niet als compensatie op stellen in comp/beker, dus lat ik het zo. Is ff niet anders.
Meerte spelmaker, omdat Klop niet meedeed en omdat ik vond dat je best wel wat aan de bal was tegen bot. Vrije trap, omdat er dan meer man voorin staan.
Weg met die bal idd uitzetten, passing moet op kort staan en passing moet naar het midden ipv vleugel. Wil het verschil wel eens zien
Onno gaat regelmatig trukendozen (helaas is dribbel niet erg hoog)
Misschien voor de mids ook wat om de ruimte in te gaan passen?
geen idee waarom ik nu een 7 heb. Blijft raar die beoordeling...
Speelde nog rustig ook
gittermaster Wrote:geen idee waarom ik nu een 7 heb. Blijft raar die beoordeling...
Speelde nog rustig ook

Nogmaals het verzoek, schei allen uit met dat AGT.
Te vaak speelde mensen ook met AGT in de eredivisie( per ongeluk).
Dan maar een fitness extra.
sorry hoor Adder, maar als we een frinedly spelen, doe ik gewoon AGT. Ik log dagelijks in en zorg dat mijn orders goed zijn in de wedstrijd.
gittermaster Wrote:sorry hoor Adder, maar als we een frinedly spelen, doe ik gewoon AGT. Ik log dagelijks in en zorg dat mijn orders goed zijn in de wedstrijd.
voor mij hetzelfde...fout nog nooit begaan in de competitie.
degene bij wie ik het zie in de comp/beker, zet ik 3 wedstrijden er naast.( dus ook tegen bots)
als ik maar geen paaseieren hoef te zoeken
gittermaster Wrote:als ik maar geen paaseieren hoef te zoeken

wel terug lopen uit Zwolle of zo.....





























op je handen en knieën
Voor keepers heeft agt volgens mij geen nut. Ik zou niet weten hoe een keeper het rustig aan kan doen. Zoveel sprintjes trek ik toch al niet.
T00L Wrote:
T00L Wrote:vreemd overigens dat je bij de aftrap 'gewoon' op links stond en tijdens de wedstrijd standaard op rechts. volgens mij zijn hier geen orders voor ofzo, dus zou een bug kunnen zijn.

heb maar even een topic gemaakt op het bugs forum.
Onze linker DC rent naar rechtsback, de centrale DC gaat linksback spelen en de rechter DC gaat centraal spelen.... afgelopen zaterdag, met dezelfde tactiek, blijft iedereen wel op z'n juiste positie.. vaag


BTW, adder, waarom werd ik ingesteld als spelmaker/vrije trappen nemer,
daar wil je toch een creatieve middenvelder voor hebben?

Ik heb mn orders helemaal ingesteld op het veroveren van de bal om em daarna meteen in te leveren

t schijnt toch aan de individuele orders te liggen. bij pressing kun je tegenwoordig ook aangeven dat je zoneverdediging toe wil passen.

Als Adder duidelijk aangeeft wie hij centraal neerzet, dan kunnen de andere 2 DC's hun individuele orders daarop aanpassen en zou alles goed moeten gaan.
normaal: Souer-Poel-Cas

Za zit Poel op de bank( als de anderen aan de fitnessnorm voldoen) en speelt Cas in het midden.
gk levi
dl lion
dc cas
dr dario
dmc didier
ml bart
mlc eddy
mr ricky
amc boer
flc roel
fc joep


wissels:

61' - - - Sjaak Born Levi de Wit
30' - - - Giel van de Poel Cas Oosterhuis
60' - - - Wilfred Souer Giel van de Poel
30' - - - Ed van Meerte Janse Eddy Kloppenberg
60' - - - Henk Lips Ed van Meerte Janse
70' - - - Onno van den Berg Joep Segeren
Harm
Kees
Finn
eef
dario
bart
paul
ricky
jonas
Roel
Onno


wissels:

70' - - - Lion Benders Eef Blikman
75' - - - Bram Rijnen Onno van den Berg
Wie zegt u allemaal?
hopelijk doen die nieuwe spelers wel een beetje mee aan de interacties...want tis nu weer een hoop klikken geblazen...wel goeie zaak de komst van al die jeugd
ik gaat eens mijn passen in de vrije ruimte afzetten
M1GGY Wrote:ik gaat eens mijn passen in de vrije ruimte afzetten

lijt mij een hele goeie van je. Sterker nog, elke keer dat jij nog een bal afgeeft, krijg je straftraining.
Adder: Jonas zou toch tegen de bots (dus komende zaterdag) spelen? Stel mij komende woensdag dan maar op ipv Jonas. Ik hoef zaterdag niet te spelen, want mag de woensdag erop in de beker spelen (geef je zelf tenminste aan).
maakt me niet uit, als ik moet spelen sta ik er. Laat me alleen op tijd weten!
T00L Wrote:Adder: Jonas zou toch tegen de bots (dus komende zaterdag) spelen? Stel mij komende woensdag dan maar op ipv Jonas. Ik hoef zaterdag niet te spelen, want mag de woensdag erop in de beker spelen (geef je zelf tenminste aan).

Dat mag Jonas de Doper zelf uitmaken dan. Za- Wo is mijn week. Dus als hij Za niet speelt, speelt hij Wo wel.
Hij krijgt het sowieso druk, want buiten Za, speelt hij ook de bekerwedstrijd. Dus hij mag het zelf zeggen.
Hij mag ook voor mij spelen hoor, ik hoor t graag tijdig in verband met mijn vakantie en de trainingen die ik erop af moet stemmen.
I leave it all up to you!
gittermaster Wrote:Hij mag ook voor mij spelen hoor, ik hoor t graag tijdig in verband met mijn vakantie en de trainingen die ik erop af moet stemmen.

Za wel. Jij speelt de beker zeker niet. Tegen Older weet ik nog niet.
Pages: 1 2