FTM Forum

Full Version: FvdW: davydoff
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
jaja! deze week wordt de interviewer geinterviewd. HMvdW interviewer bakke neemt de taak op zich om davy zelf te interviewen

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/fvdw/davydoff.htm">http://www.competitieteam.nl/fvdw/davydoff.htm</a><!-- m -->
Wat een toepasselijk t-shirt Wink

Verder een leuk interview hoor.
Basketballen is een van de weinige sporten waar ik dan weer niets aanvond. jammer dat als je net een leuk team heb je eigenlijk weggewiebert ben
leuk interview, eindelijk is het zover gekomen. En die laatste zin, daar zal Mukkus niet blij mee zijn...
Tering zeg, kon je geen foto kiezen waar je nog lammer op stond :lol:
Bocaloca Wrote:Wat een toepasselijk t-shirt Wink

Hij is goed he!! :wink:
Wat voor een rotzooi zoep ie doar!!!! :wink:
Kennedy Wrote:Wat voor een rotzooi zoep ie doar!!!! :wink:

Blijkbaar willen ze liever niet dat je in zo'n te dure lounge tent bier gaat drinken.
Lamme Lennie Wrote:Tering zeg, kon je geen foto kiezen waar je nog lammer op stond :lol:

zie mijn Werchter foto's :wink:

ja het kon dus wel....
Launch of lounge Wink
Bocaloca Wrote:Launch of lounge Wink

kijk zo vaak kom ik nou in dat soort tenten :wink:
tof interview....Puik werk Bakke =D>
Quote:Heb je tot slot nog iets op te merken? Een wijze raad, een advies, tips et cetera?

Blijf jezelf en loop niet als een schaap achter de rest aan.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een bepaalde forummer hier nog wel iets op heeft te 'mekkeren'.... :lol:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een bepaalde forummer hier nog wel iets op heeft te 'mekkeren'.... :lol:

jahaaaaa.... :roll:
leuk stukje

NEXT
Catan is inderdaad een geweldig spel, maar Carcassonne natuurlijk ook!
Het leukste spel voor 2 personen imo.
Laatste x dat ik Catan speelde, kreeg ik een enorme ruzie met mijn vriendin. Ik kreeg geen koren van haar en de volgende beurt een maat van mij wel :letitallout:

Zoiets trek ik nie :8:
Het mooiste is icm steden en ridders. Spelen jullie dat ook, of gewoon de standaard versie?
realphoolie Wrote:Het mooiste is icm steden en ridders. Spelen jullie dat ook, of gewoon de standaard versie?
Steden en ridders is idd het mooist.
Vooral als mensen al de eerste ronde hun stad verliezen :razz:
Heeft die laatste zin dan betrekking op mij? Leg hem dan ook even uit......

De boel verzekerd bij Atradius, Dave?
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een bepaalde forummer hier nog wel iets op heeft te 'mekkeren'.... :lol:

jahaaaaa.... :roll:

Icon_question
FC Wageningen Wrote:Catan is inderdaad een geweldig spel, maar Carcassonne natuurlijk ook!
Het leukste spel voor 2 personen imo.

Carcassonne is vele keren leuker dan Catan. Je kunt het met zijn tweeën spelen; als je meer hebt gespeeld, duurt een spelletje maximaal een uur (kun je dur nog één doen) en je hebt geen gezeik met het opbouwen van een bord aangezien het opbouwen van het bord het spel is. Speel het zeker twee, drie keer per week.
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een bepaalde forummer hier nog wel iets op heeft te 'mekkeren'.... :lol:

jahaaaaa.... :roll:

Icon_question

Er was al een opmerking gemaakt over mukkus!
Dus het was een beetje spuit 24
Bocaloca Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een bepaalde forummer hier nog wel iets op heeft te 'mekkeren'.... :lol:

jahaaaaa.... :roll:

Icon_question

Er was al een opmerking gemaakt over mukkus!
Dus het was een beetje spuit 24

Oh, ik heb Gittermaster op ignore staan, dus zijn berichten lees ik niet. :wink:
Quote:"Favoriete forummer(s)? Doe ik niet aan. Ik heb geen favoriete persoon op het forum"

Doe ik niet aan??? Doe ik niet aan???!! Heb ik daarvoor mijn stinkende best gedaan om het Moby concert naar je te verzenden! Icon_twisted :roll:

Nee hoor.. leuk interview... goed gedaan, Dave en Bakke! :Big Grin
Ekslem Wrote:Ik kreeg geen koren van haar en de volgende beurt een maat van mij wel

dat heet het kaf van het koren scheiden. spannende relatie hebben jullie. heeft ze nog meer maten van je een beurt gegeven?
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ik kreeg geen koren van haar en de volgende beurt een maat van mij wel

dat heet het kaf van het koren scheiden. spannende relatie hebben jullie. heeft ze nog meer maten van je een beurt gegeven?

ik geloof het niet...
Er werd niet om gevraagd, toch hoop ik dat je de vraag wil beantworden.

Hoe zwaar weeg je nou eigelijk?

Klasse interview, je bent eigelijk best wel een geschikte peer :razz:
Dugarry Wrote:Er werd niet om gevraagd, toch hoop ik dat je de vraag wil beantworden.

Hoe zwaar weeg je nou eigelijk?

Klasse interview, je bent eigelijk best wel een geschikte peer :razz:

Mag dit even in het taalergernissentopic?
FC Wageningen Wrote:Catan is inderdaad een geweldig spel, maar Carcassonne natuurlijk ook!
Het leukste spel voor 2 personen imo.

Carcassonne vind ik wel oke en met z'n tweetjes idd leuker dan het Catan kaartspel. Maar het grote Catan spel met 4 man of meer is veel leuker. Onderhandelen en schreeuwen tegen elkaar heb je niet bij Carcassonne.
realphoolie Wrote:Het mooiste is icm steden en ridders. Spelen jullie dat ook, of gewoon de standaard versie?

Ik vind het basisspel het leukst. Steden & Ridder en de Prehistorie versie heb ik in mijn bezit, maar speel ik heel weinig. Zijn meer opvulling voor mijn mooie Catan opbergkoffer, deze is met de hand gemaakt door kleine Chinese kindertjes en wordt exclusief verkocht door de zoon van Jef Albers. :wink:
Pages: 1 2