FTM Forum

Full Version: IK HAAT...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Mensen die zo langzaam zijn als ze bijna in de money zitten.
echt een fucking hele tafel gebruikt alle tijd + alle time banks.... :letitallout:
gittermaster Wrote:Mensen die zo langzaam zijn als ze bijna in de money zitten.
echt een fucking hele tafel gebruikt alle tijd + alle time banks.... :letitallout:

Voordeel is: jij komt ook in the $ :razz:
Ik haat het als mensen alle timebanks gebruiken terwijl het allangggggggggggg hand-for-hand is... die zijn pas stom die gasten!
vaak doen ze dat (in een speed althans) om de blinds nog snel een level hoger te krijgen, wat voor sommige gasten net hun einde kan betekenen
Ik haat cheaters.

Gisteren op PR in een shorthanded $100+8 NL.
Blinds 10 min.

Na de 3e hand al verdubbeld. Bleef al snel met 3 man over. Die andere twee digep en Miss Doctor kenden elkaar blijkbaar. Hebben niet eenmaal gespeeld tegen elkaar. Wel mij blijven reraisen als ik op BB zat. De short stack ging verder steeds all-in na een paar bets, zodat ik maar uit eindelijk ook de ander fold en hij weer wat chips heeft.

Walgelijk gewoon. Nadat ik ze allebei op z'n haags heb toegesproken heb ik natuurlijk gewoon die pot gewonnne, door sterke handen te slowplayen en op de goede momenten keihard te bluffen. Wel risky, maar die $350 zijn toch lekker!

Na deze pot zaten die 2 knurften trouwens alweer te wachten op hun volgende slachtoffer in een nieuwe $100+8 NL.

Ik heb een cheat report gemaild naar support. Iemand enig idee of ze hier wat mee kunnen/doen?
over t algemeen zal het prijzengeld van hun verdeeld worden onder de andere prijswinnaars of de anderen krijgen hun inleg terug.
ja dat cheaten gaat toch erg makkelijk.

Ik praat ook gewoon met anderen tijdens een toernooi over mijn handen op een IRC channel.

MAar dan zijn we wel aan verschillende tafels
Ik haat het wanneer je gewoon prima aan het spelen bent in een SnG, average staat met 4 man over en de CLs ineens heel tight beginnen te spelen. De short gaat veel all in maar die bnig stacks durven gewoon niet te callen. Ik call een keer en verlies een coinflippie en die short stack blijft maar omhoog komen omdat ik geen handen krijg en die andere knakker niet callen ondanks dat ze 4K of zo hebben. Ook verdubbelt hij nog een keer met mazzel als hij met A9 gecallt wordt door KK en er een aas valt. Maar dan denk je zeg, hij staat toch nog laag...
Ik speel zelf ook wel redelijk loose en dan krijg ik een keer koningen en ga all in tegen de AK van de CL en valt er een aas. Gewoon fucking 4e terwijl die short stack er allang uit had moeten liggen. Zo fucking frustrerend :letitallout:
Doe ik ook als ik chipleader ben...laat de rest het maar uitvechten, en af en toe wat blinds terugpakken.
Maar dan ga je toch niet een all in van 350 folden als je zelf al 150 in de BB hebt en een stack van 4K hebt?
Ligt eraan wat voor hand ik heb Big Grin
Ik haat slowrollers.. dat is echt het smerigste wat er is!

Gister zat ik in een $25 turbo sng en 4 man over nog, 3 itm en ik was vrij short samen met nog iemand. Krijg ik AQs in de SB en ik push all in tegen de BB, voor hem was het zijn halve stack dus hij kan daar rustig ff nadenken. Hij laat hem tot de laatste seconde uitlopen (bij stars is dat 30 + 60 sec), ik dacht al dat ie van de pc weg was of anders dat mijn hand iig beter was. En in de allerlaatste seconde callt ie met AA. Zo smerig is dat.. flushdraw op de flop nog maar hitte natuurlijk niet..
Hoi Harry. Gezellig samen aan een tafeltje bij pokerstars he? Big Grin
hehe idd.. speel je er meer? Of 1 tegelijk?
1tje maar.. Meer kan ik op dit moment ff niet volgen :wink:
Wat een poker zeg aan onze tafel.. gaat echt nergens over! Nice comeback van jou..
pre flop met 2 tienen verliezen tegen 2 zevens was ff balen maar we zijn er weer. Die veralcedo7 spoort echt niet :eeeek:
Die Djembik is ook slecht.. die Ottawa is wel goed geloof ik. Ik heb ook echt nog niks gehad.. die AJ was beste hand!
OMFG wat een apen
Harry wat doe je
Tsja.. dacht dat ie de pot wou stelen! Met een K of 9 dacht ik dat hij daar wel de flop zou betten.. het was ook meer uit armoede dak echt helemaal niks kreeg.

Andere sng iig wel ITM.. nu nog ff 1e worden.. :Big Grin
En ja hoor dan ga ik er weer af met QQ vs AK... ik kan ook echt geen flip winnen vanavond! Gewoon niks.. 7 flips achter elkaar verloren, hoe verzin je het...

gl nog..
Jammer Harry. Toch leuk om ff aan 1 tafel te spelen. Ik zit ITM nu Big Grin
Ik haat het als je steeds van tafel naar tafel geslingerd wordt en steeds UTG komt te zitten Icon_evil . Blijf die blinds wel zetten ja
Ad Wim Wrote:Maar dan ga je toch niet een all in van 350 folden als je zelf al 150 in de BB hebt en een stack van 4K hebt?

Dan ben je dus genaaid Adje! :wink:
Ik haat het als ik op mijn werk zit en het enige wat ik wil doen pokeren is :letitallout: (hoezo verslaafd)
net ook weer zo'n gast...elke keer tijdrekken om itm te komen...gebeurt er dit en wordt ie bubble boy!! :lol:

PokerStars Game #14092376647: Tournament #71192040, $20+$2 Hold'em No Limit - Level XI (500/1000) - 2007/12/25 - 14:48:24 (ET)
Table '71192040 101' 9-max Seat #9 is the button
Seat 1: dunning10 (17923 in chips)
Seat 2: skat tilt (12878 in chips)
Seat 3: rsmagulov2 (22190 in chips)
Seat 4: BTexpress196 (32610 in chips)
Seat 5: Kenshin92 (18610 in chips)
Seat 6: lermita (5796 in chips)
Seat 7: Sillend Hill (5175 in chips)
Seat 8: akcbr954 (31309 in chips)
Seat 9: Mac_sd (20930 in chips)
dunning10: posts the ante 100
skat tilt: posts the ante 100
rsmagulov2: posts the ante 100
BTexpress196: posts the ante 100
Kenshin92: posts the ante 100
lermita: posts the ante 100
Sillend Hill: posts the ante 100
akcbr954: posts the ante 100
Mac_sd: posts the ante 100
dunning10: posts small blind 500
skat tilt: posts big blind 1000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Mac_sd [3d 9d]
rsmagulov2: folds
BTexpress196: folds
Kenshin92: folds
lermita: folds
Sillend Hill: raises 4075 to 5075 and is all-in
akcbr954: folds
Mac_sd: folds
dunning10: folds
skat tilt: calls 4075
*** FLOP *** [5c 8s Jc]
*** TURN *** [5c 8s Jc] [5d]
*** RIVER *** [5c 8s Jc 5d] [Ah]
*** SHOW DOWN ***
skat tilt: shows [As Ac] (a full house, Aces full of Fives)
Sillend Hill: shows [Kc Kd] (two pair, Kings and Fives)
Sillend Hill is sitting out
skat tilt collected 11550 from pot
Mac_sd said, "lol"
dunning10 said, "nh"
*** SUMMARY ***
Total pot 11550 | Rake 0
Board [5c 8s Jc 5d Ah]
Seat 1: dunning10 (small blind) folded before Flop
Seat 2: skat tilt (big blind) showed [As Ac] and won (11550) with a full house, Aces full of Fives
Seat 3: rsmagulov2 folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: BTexpress196 folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Kenshin92 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: lermita folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: Sillend Hill showed [Kc Kd] and lost with two pair, Kings and Fives
Seat 8: akcbr954 folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Mac_sd (button) folded before Flop (didn't bet)
:lol:
Ik haat het als je bent pissen... net op tijd terug bent om je KK auto gefold zien worden en dan een flop met een K ziet Icon_evil
Ekslem Wrote:Ik haat het als je bent pissen... net op tijd terug bent om je KK auto gefold zien worden en dan een flop met een K ziet Icon_evil

Flesje onder het bureau doet wonderen :wink:
Pages: 1 2