FTM Forum

Full Version: Comedian Jerry Seinfeld
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heeft iemand deze docu/film gezien?

Ik ben benieuwd of het wat is. Niet te koop voor maar 7 euro bij de FRS.
Da's jammer
Quote:Niet te koop voor maar 7 euro bij de FRS.
Wat is 't nou? :razz:
klote server :wink:

is de film wat?
ik weet waar je recensies kan vinden. Staat er vandaag 1 in de krant, maar ik vertrouw die nooit.

Ik haal hem gewoon. Ik heb nog mijn CD bon van de Metro :wink:
Davydoff Wrote:ik weet waar je recensies kan vinden. Staat er vandaag 1 in de krant, maar ik vertrouw die nooit.

Ik haal hem gewoon. Ik heb nog mijn CD bon van de Metro :wink:

Graag gedaan, hoor :roll:
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:ik weet waar je recensies kan vinden. Staat er vandaag 1 in de krant, maar ik vertrouw die nooit.

Ik haal hem gewoon. Ik heb nog mijn CD bon van de Metro :wink:

Graag gedaan, hoor :roll:

wat heb je gedaan? Moest ik je bedanken voor het geven van s'werelds bekenste film site?
Davydoff Wrote:wat heb je gedaan? Moest ik je bedanken voor het geven van s'werelds bekenste film site?

auw auw auw zelfs twee stuks op een rijtje... auw auw auw
Davydoff Wrote:
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:ik weet waar je recensies kan vinden. Staat er vandaag 1 in de krant, maar ik vertrouw die nooit.

Ik haal hem gewoon. Ik heb nog mijn CD bon van de Metro :wink:

Graag gedaan, hoor :roll:

wat heb je gedaan? Moest ik je bedanken voor het geven van s'werelds bekenste film site?

Hoefde je niet meer te zoeken hè... direct linkje hè... maar goed, weten we dat ook weer
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:ik weet waar je recensies kan vinden. Staat er vandaag 1 in de krant, maar ik vertrouw die nooit.

Ik haal hem gewoon. Ik heb nog mijn CD bon van de Metro :wink:

Graag gedaan, hoor :roll:

wat heb je gedaan? Moest ik je bedanken voor het geven van s'werelds bekenste film site?

Hoefde je niet meer te zoeken hè... direct linkje hè... maar goed, weten we dat ook weer

Mijn vraag was of iemand hier hem gezien had... niet waar ik recensies kan vinden.

Maar Treesong bedankt voor deze link. Weet ik dat ook weer he :|
Stank voor dank... tis goed
ik weet dat het goed is :!: :8: