FTM Forum

Full Version: PSV - AZ ( DE ENIGE POT TUSSEN EUROPEES SPELENDE PLOEGEN! )
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
:wink:

Ik heb het idee dat AZ net op tijd op stoom begin te komen. Spelen aardig voetbal de laatste weken.

2-1 is genoeg.
omdat ze thuis van nek gewonnen hebben? en trouwens, volgens mij zijn ze helemaal niet op tijd, maar 5 wedstrijden te laat.

wordt een gelijkspel of een kleine overwinning voor az. wouters gaat 3x niet winnen. :lol:
Quote:PSV - AZ ( DE ENIGE POT TUSSEN EUROPEES SPELENDE PLOEGEN! )

Hoe weet jij nu al dat Blahblahblah Barend hier de interviews gaat doen? :eeeek:
waf Wrote:omdat ze thuis van nek gewonnen hebben? en trouwens, volgens mij zijn ze helemaal niet op tijd, maar 5 wedstrijden te laat.

wordt een gelijkspel of een kleine overwinning voor az. wouters gaat 3x niet winnen. :lol:

In mijn beleving spelen ze aardig combinatie voetbal de laatste weken. Die 5 wedstrijden interesseren me overigens geen hol. Het gaat om het nu en heden :wink:

Denk ook dat Wouters er drie keer vanaf gaat
Perez en Simons in mijn team omdat:

- Perez altijd scoort tegen zijn oude ploeg
- PSV in de meeste toppers een strafschop mee krijgt.
- PSV de 0 niet weet te houden maar wel gaat winnen (3-1).
Dat gevoel had ik nou bij Koevermans :|
Ekslem Wrote:
waf Wrote:omdat ze thuis van nek gewonnen hebben? en trouwens, volgens mij zijn ze helemaal niet op tijd, maar 5 wedstrijden te laat.

wordt een gelijkspel of een kleine overwinning voor az. wouters gaat 3x niet winnen. :lol:

In mijn beleving spelen ze aardig combinatie voetbal de laatste weken. Die 5 wedstrijden interesseren me overigens geen hol. Het gaat om het nu en heden :wink:

Denk ook dat Wouters er drie keer vanaf gaat
Ze spelen altijd aardig combinatievoetbal, ze scoren alleen veel te weinig tot nu toe dit seizoen.
Perez en Cziommer hier.
Beetje risico spreiding en moest wat met mijn resterende budget
Ekslem Wrote:2-1

Ekslem Wrote:Denk ook dat Wouters er drie keer vanaf gaat

Icon_question
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:2-1

Ekslem Wrote:Denk ook dat Wouters er drie keer vanaf gaat

Icon_question

Ik zeg dat 2-1 genoeg, stomme lamlul :razz:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:2-1

Ekslem Wrote:Denk ook dat Wouters er drie keer vanaf gaat

Icon_question

Ik zeg dat 2-1 genoeg, stomme lamlul :razz:

Wat is dat nou weer voor dooddoener? Alsof iemand hier niet weet dat 2-1 voor een ploeg genoeg is om te winnen. Ik zie wel wat je bij de TTT invult. :razz:
Wat zijn we toch weer gastvrij!

Quote:PSV past dug-out aan voor Louis van Gaal
Louis van Gaal kan zijn AZ komende zondag in de wedstrijd tegen PSV gewoon vanaf de zijlijn coachen. PSV heeft de dug-out aangepast voor de in een rolstoel zittende oefenmeester.

De Eindhovense brandweer staat het volgens RTV Noord-Holland niet toe dat mensen met een rolstoel buiten de officiële plaatsen staan. Om die reden is de dug-out van de gasten in het Philipsstadion zodanig aangepast dat Van Gaal er met zijn rolstoel in kan komen.

De eerstvolgende wedstrijd die AZ thuis speelt moet de trainer ook weer vanaf de begane grond volgen. Op last van de Alkmaarse brandweer mag Van Gaal de wedstrijd niet vanuit een business unit volgen, zoals hij dat zondag tegen NEC wel deed.
Ekslem Wrote:Om die reden is de dug-out van de gasten in het Philipsstadion zodanig aangepast dat Van Gaal er met zijn rolstoel in kan komen.

"Kijk, u rijdt meneer van Gaal tot aan dit randje....dan een klein duwtje en dan valt ie maar een half metertje naar beneden. Lukt het verder zo?"
Ben benieuwd hoe het zal gaan als van Gaal naar de tribune wordt gestuurd wegens aanmerkingen op de leiding oid. :lol:
Peter Wrote:Ben benieuwd hoe het zal gaan als van Gaal naar de tribune wordt gestuurd wegens aanmerkingen op de leiding oid. :lol:

wielklem :wink:
Peter Wrote:Ben benieuwd hoe het zal gaan als van Gaal naar de tribune wordt gestuurd wegens aanmerkingen op de leiding oid. :lol:

Dan bellen je ze je zuster

[Image: bride2.jpg]
Ik denk 2-0
Hoe zou het met Holleeder zijn? :-k
Wat was jullie score trouwens bij de Bijbelquiz vorige week?
Berend Botje Wrote:Wat was jullie score trouwens bij de Bijbelquiz vorige week?

95% maar puur op de gok hè
De verbouwing van de dugout in het Philips Stadion schijnt vanmiddag succesvol te zijn afgerond met de plaatsing van dit bordje:

[Image: Bord-E06.gif]
PSV mist zondag in de kraker tegen AZ een flink aantal middenvelders. Ibrahim Afellay en Jason Culina zijn nog niet fit. Pas later deze maand kunnen ze hun rentree maken. Ook over Edison Mendez kan interim-trainer Jan Wouters niet beschikken. Hij is geschorst. Tommie van der Leegte heeft last van een blessure aan zijn rug. Het is onzeker of hij op tijd is hersteld. Erik Addo keert daarentegen weer terug in de selectie, hij was afgelopen woensdag tegen Fenerbahçe vanwege een schorsing niet van de partij.

--
Misschien grijpt Aissati nu zn kans..
Feyenoord - Ajax 1-1, PSV-AZ bij rust 2-0 waarna Rutten op de grote beelden in het stadion komt (hij zou toch komen kijken?) en het "Fredje Rutten, Fredje Rutten, Fredje Rutten.. we worden kampioen!" losbarst. [-o<
Xtragaap4de
Ook Wouters ligt Van Gaal niet

Na zijn problemen met (onder andere) Ronald Koeman vorig seizoen heeft Louis van Gaal kennelijk ook problemen met de huidige interim PSV coach Jan Wouters. Geconfronteerd met een uitlating van Wouters dat die hoopt dat Koevermans tegen zijn oude ploeg de winnende maakt, liet Van Gaal tegenover De Telegraaf weten dat 'dat genoeg over hem zegt.'

Van Gaal liet tegenover de krant weten dat Wouters ooit is weggestuurd bij Ajax. 'Spelers als Arveladze, Davids en Wouters zagen altijd alleen het eerste stationnetje. Jonk en Blind zagen ook het derde stationnetje.” Volgens van Gaal was er aanvankelijk niets aan de hand, toen hij de ingreep in zijn elftal uitlegde aan Wouters. „Maar toen de media zich ermee gingen bemoeien, werd hij lastig. Jan is de enige speler geweest die ik ooit van de training heb gestuurd.” Het vertrek naar Bayern München moest daarbij als volgt worden geïnterpreteerd: „Hij is destijds gewoon weggestuurd bij Ajax, hoor.”

--
Hup Louis.. 'we' zullen nog eens een dug-out voor je aanpassen! =D>
Wouters gaat spelen met Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld EN Addo. :roll:
3-5-2...kan goed uitpakken tegen az.
zonneveld en kromkamp kunnen best goed spelen in de zone.
Laten we het hopen, maar ik vind het raar. Verder spelen Koevermans, Perez, Lazovic en Farfan, dus goedbeschouwd heb je alleen met Simons een fatsoenlijke middenvelder.
Dickie trouwens kampioen. =D>
0-1 Ari
Pages: 1 2