FTM Forum

Full Version: Waarom
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
zend de NOS iedere speelronde maar weer Real Madrid uit? Wordt er een beetje moe van en er staan tig mooiere wedstrijden op de rol vanavond. Ik wil gvd Schalke'04-Chelsea of van mijn part Liverpool-Besiktas of Celtic-Benfica op de buis! :|
Daar spelen minder Ollanders hè
Idd erg irritant
Ik moet zeggen dat ik Lazio-Real en Real-Olympiacos toch leuke wedstrijden vond om te zien.

Maar ben het met je eens dat ze best eens wat anders mogen uitzenden.
Real-Olympiakos pakte uiteindelijk goed uit door het scoreverloop enzo maar 9 van de 10 keer zijn dat gewoon zaadduels waar niemand op zit te wachten. Dead

Misschien zendt de Duitser Lazio-Werder wel uit. Hakkuh
Over zaadduels gesproken :|
Lazio-Werder een zaadduel? Dacht het niet! :8:
Dacht het wel, 2-2 in een verschrikkelijke zaadpot
als je sport 1 neemt kun je toch kiezen uit alle wedstrijden?

doe dat dan en hou op met huilen. ik val bij elke cl wedstrijd na een kwartier in slaap, dus ik kan me er niet druk om maken.
waf Wrote:als je sport 1 neemt kun je toch kiezen uit alle wedstrijden?

doe dat dan en hou op met huilen. ik val bij elke cl wedstrijd na een kwartier in slaap, dus ik kan me er niet druk om maken.

Jij valt volgens mij bij elk duel waar Feyenoord niet aan meedoet in slaap. Of heb je daar alleen bij de CL, PSV en Oranje last van? :razz:
waf Wrote:ik val bij elke cl wedstrijd na een kwartier in slaap

Laat me raden: languit op de bank, sokjes uit, en dat je nog net hoort:

'Stil kinderen, vader knapt een uiltje'

cry
Peter Wrote:
waf Wrote:als je sport 1 neemt kun je toch kiezen uit alle wedstrijden?

doe dat dan en hou op met huilen. ik val bij elke cl wedstrijd na een kwartier in slaap, dus ik kan me er niet druk om maken.

Jij valt volgens mij bij elk duel waar Feyenoord niet aan meedoet in slaap. Of heb je daar alleen bij de CL, PSV en Oranje last van? :razz:
psvee vind ik meestal wel leuk, bij oranje en ajakkes geef ik moeder de vrouw meestal toestemming weg te zappen omdat het niet om aan te zien is.

vanaf de kwartfinales vind ik de cl wel te doen trouwens, maar het interesseert me minder dan voorheen.
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik val bij elke cl wedstrijd na een kwartier in slaap

Laat me raden: languit op de bank, sokjes uit, en dat je nog net hoort:

'Stil kinderen, vader knapt een uiltje'

cry

sokken uit? :|

als je kinderen hebt dan slaap je gewoon door de herrie heen hoor. :wink: maar die liggen bij dit soort onbelangrijke wedstrijden al lang op bed. :razz:
Peter Wrote:zend de NOS iedere speelronde maar weer Real Madrid uit? Wordt er een beetje moe van en er staan tig mooiere wedstrijden op de rol vanavond. Ik wil gvd Schalke'04-Chelsea of van mijn part Liverpool-Besiktas of Celtic-Benfica op de buis! :|

Schalke-Chelsea: Zap naar ZDF of DSF of waar het ook op is....
Liverpool- Besiktas: Ga lekker bij de Turk in de buurt kijken of zap...
Celtic - Benfica: Een goede schotel aanschaffen (Kabeltv is voor sloebers) en je kunt zo op de portugeze tv kijken...

Of neem gewoon Sport 1 Extra....
Wat heb ik aan een goede schotel met Portugese tv als ik bij de Turk naar de ZDF moet kijken?
Je wilde OF Schalke-Chelsea kijken OF Liverpool - Besiktas OF Celtic - Benfica.

Als je niet zo zat te zeuren en gewoon je dingen op orde had, dan had je gewoon kunnen kiezen...

Kortom: Neem gewoon Sport 1 Extra. Kun je zelf kiezen uit alle wedstrijden...
Als de NOS gewoon wat meer varieert heb ik al die onzin niet nodig, das mn hele punt Jansoe'tje van me. Xtragaap4de
Peter Wrote:Ik wil gvd Schalke'04-Chelsea of van mijn part Liverpool-
Besiktas of Celtic-Benfica op de buis! :|

Volgens mij is dat het belangrijkste in je openingspost.

Als jij die wedstrijden wilt zien (en niet Real Madrid, waar ik me wel iets bij voor kan stellen) dan moet je voor een paar euri per maand sport 1 nemen...

Hoef je ook niet naar die commentatoren van de NOS te luisteren... :razz:

Niet dat die van Sport 1 veel beter zijn, maar toch :wink:
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Ik wil gvd Schalke'04-Chelsea of van mijn part Liverpool-
Besiktas of Celtic-Benfica op de buis! :|

Volgens mij is dat het belangrijkste in je openingspost.

Als jij die wedstrijden wilt zien (en niet Real Madrid, waar ik me wel iets bij voor kan stellen) dan moet je voor een paar euri per maand sport 1 nemen...

Hoef je ook niet naar die commentatoren van de NOS te luisteren... :razz:

Niet dat die van Sport 1 veel beter zijn, maar toch :wink:

Blijf je nou bezig? :razz: Als ik en met mij ongetwijfeld het meerendeel van de rest van nl niet week in week uit naar Real wil kijken verwacht ik van een publieke omroep dat ze eens wat anders uitzenden! Tis te hopen dat Real zich vanavond nog niet kwalificeert, anders krijgen we 2 duels om spek en bonen van ze te zien. Icon_evil
waf Wrote:als je kinderen hebt dan slaap je gewoon door de herrie heen hoor

Herman spreekt anders behoorlijk luid. Zo ook vanavond weer cry
Peter Wrote:Tis te hopen dat Real zich vanavond nog niet kwalificeert, anders krijgen we 2 duels om spek en bonen van ze te zien. Icon_evil
Het was te hopen dat ze zich juist wel kwalificeerden, wedstrijden waar niets op het spel staat zenden ze (meestal) niet uit, zo slim zijn ze bij de publieke omroep dan nog wel.
Treesong Wrote:
waf Wrote:als je kinderen hebt dan slaap je gewoon door de herrie heen hoor

Herman spreekt anders behoorlijk luid. Zo ook vanavond weer cry

:lol: komt de duitse politie dat niet gewerkt mag worden op een feestdag. wat is dat dan voor feestdag? de duitse eenwording. 'toch harseke symbolisch dat ik een muurtje weghaal dan' :lol:

kom me stukken beter boeien dan die 0-0 van real. :razz:
Het is normaal voor een nederlandse zender om de wedstrijden uit te zenden met de meeste nederlanders dus niet zeiken, neem anders idd sport 1 dan heb je 8 wedstrijden live en kun je kiezen.
Ricochan Wrote:neem anders idd sport 1 dan heb je 8 wedstrijden live en kun je kiezen.

dat is al een paar keer gezegd hoor.

bij liverpool spelen ook nederlanders. bij chelsea zit een nederlandse coach en daar speelt kalou. oftewel, er is heus wel een reden te bedenken om niet alleen maar real madrid uit te zenden, en al helemaal niet een uitwedstrijd in griekenland. bovendien is zeiken op studio neus altijd leuk.
waf Wrote:
Ricochan Wrote:neem anders idd sport 1 dan heb je 8 wedstrijden live en kun je kiezen.

dat is al een paar keer gezegd hoor.

En dat is mn hele punt niet. Een publieke omroep moet uitzenden wat het volk wil zien gvd en niet elke weer Real omdat daar opperneus Sneijder speelt. De volgende wedstrijd van Real is trouwens wel een mooie, dus die mogen ze van mij wel uitzenden. :p
Zo normaal vind ik dat niet dat een nederlandse zender een wedstrijd uitzendt met de meeste nederlanders (daarbij waarom zond men dan real uit en niet porto-liverpool??)
Peter Wrote:Een publieke omroep moet uitzenden wat het volk wil zien gvd en niet elke weer Real omdat daar opperneus Sneijder speelt.

je punt is me inmiddels duidelijk. waarom schaf je niet gewoon sport 1 aan?

ik sluit niet uit dat het nederlandse volk idd real wil zien trouwens. daar spelen namelijk ook de psveejers robbel en nistelrode. die spelers kan studio neus vervolgens als argument gebruiken toch voor sneijder te kiezen. als liverpool wordt uitgezonden wordt er in eihoven ook gecalimerood. :razz:
Riekki Wrote:(daarbij waarom zond men dan real uit en niet porto-liverpool??)

omdat liverpool tegen besiktas speelde.

alleen sektioui toch bij porto? en dat is maar een halve nederlander. 2, 5 is minder dan 4. :razz:
Ik vond t best een redelijke pot gisteren, met een heel sterk spelende Sneijder, maar goed dat is misschien ook de reden dat ik t wel een redelijke pot vond.
waf Wrote:
Riekki Wrote:(daarbij waarom zond men dan real uit en niet porto-liverpool??)

omdat liverpool tegen besiktas speelde.

alleen sektioui toch bij porto? en dat is maar een halve nederlander. 2, 5 is minder dan 4. :razz:

Ik bedoel toen porto tegen liverpool speelde stonden er 3 nederlanders op het veld terwijl toen ook lazio-real was waar er ook 3 in het veld stonden.
Pages: 1 2