FTM Forum

Full Version: CL VOORSPELLINGEN RONDE 4 => TUSSENSTAND NA 06-11
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Aangezien Feits thuis geen computer heeft en ook niet weet wanneer de stand wel komt en er onder jullie vast wel mensen nieuwsgierig zijn, heb ik de (tussen)stand maar even uitgerekend.
Opmerkelijk: Er heeft niemand punten gescoord met Valencia - Rosenborg

De dinsdag is een gedeelde overwinning tussen Devlin en Voyou met 38 punten. We hebben ook twee hekkensluiters, Bocaloca en Kooltje kwamen niet verder dan 9 punten.

Stand na dinsdag:
Devlin 38
Voyou 38
kuiper 36
tietuh 35
Legion 34
Mist 32
Vret Mien Gras 31
Mitch 30
Ekslem 29
Ricochan 28
voe 28
Jansoe 27
ANTI 23
Het Legioen 23
joep 21
Riekki 21
arie 20
Kennedy 20
Kleine Jan 18
gittermaster 17
Bocaloca 10
kooltje 9
THANK YOU SO MITCH !

Ik zal de telling zsm verwerken. Vanavond gaat mij het in ieder geval lukken de puntentelling te verwerken, dus uitelrijk morgenochtend de gehele uislag. :8:


[Image: Thank%20You%20Bodies.jpg]
Joepie, in tegenstelling tot mijn team haal ik hier wel veel punten!
Die eerste plek ben ik kwijt, dat lijkt me duidelijk! #-o
Kleine correctie :wink: op de door Mitch gepubliceerde tussenstand en een nieuwe koploper in het voorlopige Algemene Klassement!

Er zijn een 2, maar 1 hekkesluiter namelijk Kooltje. Bocaloca heeft volgens mijn telling 10 punten en is daarmee één-na-laatste. :roll:

(Voorlopig) Nieuwe leider is Tietuh! =D>
(sorry Waf ook ik maak wel eens een foutje :oops: )

Vanaf vanavond/morgen ga ik de tussenstand INCLUSIEF de wegstreepronde (= slechtste hele score) publiceren. Dus dat wordt een geheel nieuw Algemeen Klassement. :8:
Feits Wrote:Vanaf vanavond/morgen ga ik de tussenstand INCLUSIEF de wegstreepronde (met slechtste score) publiceren. Dus dat wordt een geheel nieuw Algemeen Klassement. :8:

Da's mooi aangezien ik de eerste ronde gemist heb, dan zal ik toch nog iets klimmen!
ik heb ook een ronde gemist ja, scheelt toch, zo'n wegstreepronde =P~