FTM Forum

Full Version: FC Twente vs Nac Breda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Zoals ik zei:

'FC Twente laat Rutten niet naar PSV vertrekken'

09/11/2007 10:47

FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft bevestigd dat PSV-directeur Jan Reker een gesprek wil met Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Fred Rutten, trainer van de Enschedese club.

PSV is op zoek naar een vervanger van de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman. Na het afhaken van eerste keus Martin Jol, heeft de landskampioen de aandacht verlegd naar Rutten, sinds anderhalf jaar trainer van FC Twente. Na afloop van het duel met Fenerbahçe maakte Reker duidelijk dat hij volgende week een nieuwe trainer wil presenteren.

Munsterman maakt zich in het Eindhovens Dagblad geen al te grote zorgen om de mededeling van Reker. De preses vertrouwt erop dat Rutten in Enschede werkzaam blijft en niet vroegtijdig vertrekt.

De preses van FC Twente: 'Fred heeft een contract bij ons. Wij houden ons daaraan en ik neem aan dat hij dat ook doet. In ieder geval hóóp ik dat hij dat doet. Ik weet niets van een clausule in zijn contract, er ís geen clausule.'

'We hebben hem niet voor niets hierheen gehaald', vervolgt Munsterman. 'De intentie is om langjarig met hem verder te gaan en zeker niet om hem na anderhalf jaar weer te laten gaan. We zijn gehecht aan Fred. Wat als hij toch gaat? Daar denk ik echt niet over na, daar wíl ik ook niet over nadenken.'

Rutten zelf wilde nog niet reageren: 'Pas als er iets concreets is, kan ik er meer over zeggen.'
Die zal dan maandag wel gepresenteerd worden, zelfde gang van zaken als rond de transfer van Sneijder naar Real Madrid.
Peter Wrote:Die zal dan maandag wel gepresenteerd worden, zelfde gang van zaken als rond de transfer van Sneijder naar Real Madrid.

No fucking way, Fred is een clubman en zal altijd een clubman blijven.
De deal is al rond ze wachten alleen even met naar buiten brengen.
Ricochan Wrote:De deal is al rond ze wachten alleen even met naar buiten brengen.

Het is geen Culina die zijn vuile was even buiten zet bij de vuilnis......

Alhoewel lees ik net op een PSV forum iemand iets zinnigs zeggen:

Quote:Als Rutten niet komt, stel eens voor, dan heeft PSV een dik, heel dik probleem

- Geen Advocaat (heeft hij al verklaard)
- Geen Jol
- Geen Rutten
- Geen Stevens
- Geen Adriaanse

Wie wil er dan nog wel?

Robert Maaskant?

PSV moet kosten wat kost Rutten halen, en dat weet FC Twente, dat wordt dus een dure aangelegenheid!!
Tenzij die clausule er siekem toch wel instaat :razz:
Ekslem Wrote:Tenzij die clausule er siekem toch wel instaat :razz:

Laat PSV Vandereyken maar halen, dan kan hij mooi weer samenwerken met Tommie "druiper" vd Leegte, dat was een mooi samenwerkingsverband :razz:
VOETBAL - Fred Rutten wil nog geen beslissing nemen over een eventuele overgang naar PSV.
De trainer van FC Twente wil zich eerst richten op de wedstrijd van zijn ploeg tegen NAC, morgenavond in het Arke Stadion. PSV heeft zich inmiddels bij zaakwaarnemer Kees Ploegsma gemeld om te praten over een transfer. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman wil Rutten aan zijn contract houden. Volgens hem is er geen clausule
in de overeenkomst die een overgang makkelijker maakt. Volgens Ploegsma biedt het contract wel degelijk mogelijkheden. Rutten moet in Eindhoven de opvolger worden van de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman.
Vret Mien Gras Wrote:
Ricochan Wrote:De deal is al rond ze wachten alleen even met naar buiten brengen.

Het is geen Culina die zijn vuile was even buiten zet bij de vuilnis......

Alhoewel lees ik net op een PSV forum iemand iets zinnigs zeggen:

Quote:Als Rutten niet komt, stel eens voor, dan heeft PSV een dik, heel dik probleem

- Geen Advocaat (heeft hij al verklaard)
- Geen Jol
- Geen Rutten
- Geen Stevens
- Geen Adriaanse

Wie wil er dan nog wel?

Robert Maaskant?

PSV moet kosten wat kost Rutten halen, en dat weet FC Twente, dat wordt dus een dure aangelegenheid!!

Het zal mij niets verbazen als t Ron Jans uiteindelijk gaat worden.
De kogel is door de kerk, Rutten's contract is opengebroken en hij tekent bij tot 2015 bij FC Twente:

[Image: 16236.jpg]
Die gaat dus echt wel tekenen bij PSV, anders had hij het wel meteen ontkracht.
De enige verliezer na Koemans droomtransfer is nu – en dat had algemeen directeur Jan Reker zich vooraf moeten realiseren – de voor het blok gezette Wouters, die zondag de recordboeken in kan gaan als de enige PSV-hoofdcoach ooit zonder overwinning. Na het duel met de Alkmaarders, zo verzekerde Reker, wordt immers de nieuwe trainer van PSV gepresenteerd.

En ik zeg nog steeds dat het rutten wordt.
Ricochan Wrote:En ik zeg nog steeds dat het rutten wordt.

Mooie boel zou dat zijn. Kom je als PSV-er op de training, word je begroet met:

Rapapa Rapapa! Dag Rrrrrrakkers!

cry
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:En ik zeg nog steeds dat het rutten wordt.

Mooie boel zou dat zijn. Kom je als PSV-er op de training, word je begroet met:

Rapapa Rapapa! Dag Rrrrrrakkers!

cry

Quote:"He Farfan, lus jij wel een..eeeehh...broodjuh poehoep?"

Quote:"En staat in dat doel een kale braziliaan die ballen tegenhouden kan? Dat bestaat niet....dat bestaat niet, ome Willem!"

Quote:"Kijk, Koevermans, kleine rakker van me, daar staat de plasgeitebreier.....Jantje W."
Volgens mij ligt iedereen op de grond van het lachen omdat er niet op je post gereageerd wordt Mukkus!
Peter Wrote:Volgens mij ligt iedereen op de grond van het lachen omdat er niet op je post gereageerd wordt Mukkus!

Je snapt em gewoon niet
Ik ben anders gewoon met de herhalingen van de herhalingen van Ome Willem aan het opgroeien hoor!
Van het FCT forum:

Quote:Hieronder de pagina van manager Kees Ploegsma, ook slim om zijn mobiele nummer te vermelden

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ploegsma.net/nl/index.html">http://www.ploegsma.net/nl/index.html</a><!-- m -->

Quote:heb je ze ook gebeld?

Quote:Heb hem sms gestuurd, en geloof het of niet...Hij belde mij terug!!!
Ik vind dat grote klasse en heb er wel respect voor dat hij terug belt!!!
Maar hij zei dat Fred volwassen vent is en dat hij er WEL over nadacht, maar dat de kans ook GROOT was dat hij er niet op in ging....
Hij vertelde bovendien dat er destijds WEL degelijk een CLAUSULE in zijn contract is gezet met wederzijds goedvinden (dus ook van de zijde van FC.TWENTE)

Wat er ook gebeurd toch wel RESPECT voor Ploegsma
Vermoedelijke opstelling FC Twente:
Boschker; Wilkshire, Wielaert, Braafheid, Heubach; El Ahmadi, Engelaar; Huysegems; Denneboom, N’Kufo en Elia.

Vermoedelijke opstelling NAC Breda:
Ten Rouwelaar; Elshot, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Stam, Fehér, Molhoek; Ammi, Amoah en Lurling.
wel clausule dus, wat is het toch altijd leuk al die leuegens in de voetballerij =D>
Dus omdat forummer X op een Tukker-forum het zegt heeft Rutten opeens een clausule? Dat vind ik niet bepaald een betrouwbare bron, al zou het me niks verbazen als die clausule er idd gewoon is.


1 voordeel van de komst van Rutten is in ieder geval dat hij van de komende 7 PSV-duels na AZ er 6 al gespeeld heeft met FC Twente dit seizoen (Roda, Utrecht, Nac thuis en Groningen, Excelsior, de Graafschap uit). Qua tactiek kan hij dus prima strijdplannen bedenken op basis van zijn bevindingen met de FCT. :razz:
Rutten tekent maandag contract en hij neemt Wielaert en Engelaar mee
Jammer, zie Wielaert graag naar Ajax gaan.
Als Rutten het niet wordt, hou dan rekening met deze optie

ERWIN KOEMAN #-o (als hij niet naar Willem II gaat) tot het eind van het seizoen en volgend seizoen komt Huub Stevens =D>

Heb het alleen ergens gelezen, weet niet of het echt zo is
Du Lac Wrote:Als Rutten het niet wordt, hou dan rekening met deze optie

ERWIN KOEMAN #-o (als hij niet naar Willem II gaat) tot het eind van het seizoen en volgend seizoen komt Huub Stevens =D>

Heb het alleen ergens gelezen, weet niet of het echt zo is

Waarom dan niet Jan Wouters als interim tot het einde van het seizoen?
Mijn twee Twente mannen achterin zijn al van de 0 af :lol:
Ekslem Wrote:Mijn twee Twente mannen achterin zijn al van de 0 af :lol:
Dat is niet om te lachen, ik heb Wielaert © Sad
De meesten zullen wel FC Twente achterin hebben zoals ik, dus zoveel verliezen we niet. Wel pijnlijk voor degenen die 1 van hen aanvoerders gemaakt hebben.
EB, waar sta je in de algemene ranglijst?
Ruim 300e.
Pages: 1 2