FTM Forum

Full Version: Vakantie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Devlin,

Ik ben de laatste twee groepswedstrijden op vakantie (vanaf komende zondag). Kan jij mijn team invullen voor deze wedstrijden?
Kan dat niet in een PM? :roll:
das prima, stuur me tegen die tijd via PB maar even je gegevens...gewoon hetzelfde team als mij? qua budget zal het niet veel uitmaken waarschijnlijk in dit beginstadium, hoeveelste sta je?
eerdaags een paar dagen naar milaan. Waar kan ik van te voren op internet kaarten kopen? hoeveel gaat met dit kosten? gewoon een thuiswedstrijd van ac of inter maakt niet uit wie van beide.
Je kunt gewoon naar het stadion gaan en daar bij een kassa kaarten kopen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Wel op tijd er zijn, anders zijn er alleen nog maar schijtplaatsen over.

Misschien kom je bij Inter ook wel op de Curva Nord, maak je borst maar nat dan :o
En iemand hier ervaring met het kopen van een kaart voor een wedstrijd van Real in Madrid?
Ben daar 27-04 als ze thuisspelen tegen Athl. Bilbao.
Barcelona kun je via internet bestellen en dan de kaart uit een pinautomaat trekken aldaar :| . Mss dat het iets SPaans is en dat het zo ook bij Madrid werkt?!
Vorige week paar dagen naar Manchester geweest en City-Arsenal gezien. Je moet die kaarten daarvoor wel van tevoren regelen ze zijn fucking duur, maar dan heb je wel wat.
Helaas viel City me erg tegen en was het publiek ook vrij tam. Maar Arsenal was dan weer ongelofelijk goed, wat een prachtvoetbal spelen die zeg =P~