FTM Forum

Full Version: Heracles Almelo - VVV-Venlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Last minute, toch maar Klavan aanvoerder gemaakt...
Forza Heracles
Ik heb Everton, de man uit mijn dromen (letterlijk) scoort er drie.
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Everton, de man uit mijn dromen (letterlijk) scoort er drie.

Vretje, ben je eindelijk uit de kast gekomen? :wink:
Tripplexxx Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Everton, de man uit mijn dromen (letterlijk) scoort er drie.

Vretje, ben je eindelijk uit de kast gekomen? :wink:

Mannen weten precies wat ik lekker vind :wink:
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Everton, de man uit mijn dromen (letterlijk) scoort er drie.

Vretje, ben je eindelijk uit de kast gekomen? :wink:

Mannen weten precies wat ik lekker vind :wink:

Brommers kiek'n?
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Voor het eerst kwam in een droom van mij Heracles voor; Everton scoort er drie, rare droom trouwens.

Haha, zou mooi zijn. Het Polman op z'n kop.

T00L Wrote:Dus eerst vraag je een reactie van mensen die VVV een warm hart toedragen en als Riekki dan reageert is ie ineens een hobbieloze rukker?

edit: quote was kapoet

En dan vooral kijken op de manier hoe Riekki reageerde.
Voor de rest moet hij mijn quote maar niet zo serieus nemen, maar dat doet hij ook niet waarschijnlijk.

Voor wat het waard is, de statistieken liegen er niet om:

06/05/2005 Heracles Almelo VVV-Venlo 2-0
08/02/2004 Heracles Almelo VVV-Venlo 4-0
07/02/2003 Heracles Almelo VVV-Venlo 1-0
20/10/2001 Heracles Almelo VVV-Venlo 4-1
25/09/2000 Heracles Almelo VVV-Venlo 1-0
19/02/2000 Heracles Almelo VVV-Venlo 1-1
17/04/1999 Heracles Almelo VVV-Venlo 4-2

Ook in Venlo doet de zwart-witte trots het goed:

03/12/2004 VVV-Venlo Heracles Almelo 0-2
15/08/2003 VVV-Venlo Heracles Almelo 1-1
23/08/2002 VVV-Venlo Heracles Almelo 1-3
15/03/2002 VVV-Venlo Heracles Almelo 1-2
17/03/2001 VVV-Venlo Heracles Almelo 4-2
13/09/1999 VVV-Venlo Heracles Almelo 0-1
07/11/1998 VVV-Venlo Heracles Almelo 3-0

misschien moet jij mijn quote ook niet te serieus nemen. Aan de andere kant moet je hem misschien wel serieus nemen....VVV heeft namelijk de vervelende gewoonte om binnen 12 minuten op achterstand te komen waardoor er de hele wedstrijd achter een achterstand gejaagd moet worden. Niet erg prettig dus.

Verder wens ik je veel succes met de wedstrijd. Hoop dat het in ieder geval een mooie wedstrijd wordt waarbij VVV de punten mee naar venlo neemt.
Riekki Wrote:misschien moet jij mijn quote ook niet te serieus nemen. Aan de andere kant moet je hem misschien wel serieus nemen....VVV heeft namelijk de vervelende gewoonte om binnen 12 minuten op achterstand te komen waardoor er de hele wedstrijd achter een achterstand gejaagd moet worden. Niet erg prettig dus.

Verder wens ik je veel succes met de wedstrijd. Hoop dat het in ieder geval een mooie wedstrijd wordt waarbij VVV de punten mee naar venlo neemt.

Ik denk dat als VVV op 0-1 komt dat er dan paniekvoetbal aan onze zijde ontstaat en dan krijgen wij het erg lastig. We zullen wel zien, mijn voorgevoel is in ieder geval goed. Ik denk dat de punten in Almelo blijven en dat dit ook nog is op overtuigende wijze gebeurd. Gerustelling voor jou is wel dat mijn voorgevoel mij soms in de steek laat :wink: Jij natuurlijk ook succes en idd hopen op een mooie wedstrijd!

Vlammen Heracles, dat het vanavond een heerlijke avond in het Polman mag worden :cheers:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Everton, de man uit mijn dromen (letterlijk) scoort er drie.
Denk het nie Sad (heb 'm ook )
de nieuwe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Everton, de man uit mijn dromen (letterlijk) scoort er drie.
Denk het nie Sad (heb 'm ook )

Achja, je speelt thuis tegen een concurrent dus starten we lekker aanvallend. Enkel Everton dus, aanvallend genoeg voor lefgozer Ruud Brood. Die stond dus mooi op een eiland. Grote opluchting op de tribunes dat Gluscevic in de rust warm loopte en een invalbeurt leek te maken. Ah, Brood wil toch 3 punten pakken, ietswat laat maar beter laat dan nooit. Haalt ie Everton er uit :eeeek: Met 2 spitsen spelen in eigen huis tegen een concurrent is geen schande hoor Broodmans.

Heb ik jullie trouwens al verteld dat hij Quansah op rechtsback zette tegenover Amrabat? HAHAHAHAHAHA. Dat is lachen als een Heraclied met kiespijn.

De adelaartjes uit Deventer gisteren periodekampioen geworden dus dat worden zeer beladen promotie-degratieduels. Tenzij wij 18e worden en\of hun eerste natuurlijk.

Oja, de wedstrijd was nogal slecht. VVV was in de eerste helft de betere én gevaarlijkste, Heracles krabbelde in de tweede helft iets op maar kon amper gevaarlijk worden. Al met al lijkt me dit wel een redelijk resultaat voor VVV, dus als dat ook daadwerkelijk zo voelt voor de VVV'ers hier; mijn oprechte felicitaties.

Volgende week met de bus naar Feyenoord. Als we gelijkspelen of winnen dan eet ik mijn schoenen op. Weet ik in ieder geval zeker dat ik geen nieuwe schoenen hoef te kopen, always looking on the bright side of life.

p.s. zowaar nog 2 pluspunten\complimenten!
- Hulde voor de gruwelijk goede sfeer in de tweede helft, kippevel!
- Hulde voor Peter Reekers die na de wedstrijd ons vak kwam bedanken en het gebaar maakte dat Heracles in zijn hart zat. Peter is en blijft Heraclied.
Lippe, waar was Maas?
Kleine Jan Wrote:Lippe, waar was Maas?

Op het laatste moment een hamstringblessure opgelopen. Klavan liep tijdens de wedstrijd een blessure op, hopen dat hij snel weer inzetbaar is. Piecke heeft trouwens weer een punt voor ons gepakt...

De komende thuiswedstrijden zijn cruciaal. Gezien de ranglijst valt het allemaal nog wel mee maar het spel is echt verschrikkelijk slecht, op deze manier ga je niet veel punten pakken dit seizoen. De doelstelling, de 15e plaats, en dus zo'n 34 punten lijkt me nu al nagenoeg onhaalbaar. Kwalitatief zijn we sterker geworden maar in de praktijk zijn we verzwakt. Hoewel het veel geld zou kosten heb ik nu ook een moment bereikt dat Brood van mij direct zijn koffers mag pakken. Onder zijn leiding is het water tot aan de lippen gestegen en is het slechts een kwestie van tijd voordat we koppie onder gaan. Als we zo speelden in ons eerste eredivisie seizoen (sinds 1985 dan) had ik er vrede mee, maar dit elftal met op papier zulke kwaliteiten mag zich in eigen huis niet de les laten lezen door VVV en een fucking Omniworld. Was Den Haag vorig seizoen niet die degradant die genoeg kwaliteiten had en derhalve iedereen verwachtte dat de punten vanzelf wel kwamen? Laten wij niet dezelfde fout begaan en wakker blijven... er moet wat gebeuren want op deze manier is de kans behoorlijk aanwezig dat clubs als De Graafschap en Sparta ons mooie Polman gaan verlaten met 3 punten. De komende weken zullen het uitwijzen...
Pages: 1 2