FTM Forum

Full Version: Sinterklaas forumgedichten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Is er dit jaar wederom interesse?
Een loting, je krijgt een medeforummer, maakt een gedicht (minimaal 8 regels) en ze worden hier op t forum geplaatst. Vervolgens natuurlijk de award van het beste gedicht... Smile
Laat mij ff weten, bij voldoende interesse (minimaal 8 deelnemers) wil ik t wel organiseren.
deadline inschrijving: donderdag 29 novembeer 23:59.
Inschrijvingen:
gittermaster
Heh....pssssst.....gittermaster:

Sinterklaas bestaat niet.....

Niet aan Peter vertellen!
Mukkus Wrote:Sinterklaas bestaat niet.....

Niet aan Peter vertellen!

Sinterklaas bestaat niet.. Undecided Probeer dat een ander maar wijs te maken Mukkie.. ik weet echt wel dat sinterklaas gewoon bestaat. Heb hem zaterdag met eigen ogen het land binnen zien komen! :roll:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Sinterklaas bestaat niet.....

Niet aan Peter vertellen!

Sinterklaas bestaat niet.. Undecided Probeer dat een ander maar wijs te maken Mukkie.. ik weet echt wel dat sinterklaas gewoon bestaat. Heb hem zaterdag met eigen ogen het land binnen zien komen! :roll:

Dat is Bram van der Vlugt met verkleedkleertjes aan!
ik wil wel meedoen, vink leuk :8:
Het wordt moeilijk om een mooi gedicht voor iemand te maken, omdat ik nog maar weinig actief ben op Voetbal (druk, druk... Wink). Vorig jaar lukte het nog net, maar tenzij ik dit jaar GZ heb denk ik dat de klus te lastig is. Voor mij dit jaar dus even niet, maar ik zal de rest met bewondering lezen Smile !
Ik pas.... op zich leuk, maar ik vind het vervelend dat er ieder jaar weer van desarteurs bij zijn!
Bakke Wrote:Het wordt moeilijk om een mooi gedicht voor iemand te maken, omdat ik nog maar weinig actief ben op Voetbal (druk, druk... Wink). Vorig jaar lukte het nog net, maar tenzij ik dit jaar GZ heb denk ik dat de klus te lastig is. Voor mij dit jaar dus even niet, maar ik zal de rest met bewondering lezen Smile !

Ik voel me vereerd en mede omdat ik heel dicht bij je kom te wonen denk ik dat er best wel een leuke 'dialoog' in had gezeten, maar ik voel me, helaas, niet geroepen..... voor een midwinterzaalvoetbalpotje in Utrecht of omgeving ben ik desalnietemin wel te porren, maar dat zal wel weer net zo lastig zijn... :-k