FTM Forum

Full Version: Heerenveen-Graafschap
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
1-3 inmiddels :eeeek:

ow, 2-3

Fijn, heerenveen-verdediger(s) in je team :roll:
Heerenveen zonder Alves, I rest my case. Scoren is een vak.
Ad Wim Wrote:Heerenveen zonder Alves, I rest my case. Scoren is een vak.

Tsja, van Fessem kiepte een wereldpot, de scheids was waar-de-loos en de spitsen van Heerenveen waren net niet scherp genoeg. Ik denk dat het probleem vanavond niet alleen het ontbreken van Alves was....
Scheids was inderdaad vreselijk van wat ik heb gezien, maar vooral juist tégen De Graafschap.
En de spitsen waren niet scherp genoeg, dat zegt wel wat dus. Zelfs een niet-scherpe Alves had hier minimaal een goal gemaakt.
Ad Wim Wrote:Scheids was inderdaad vreselijk van wat ik heb gezien, maar vooral juist tégen De Graafschap.
En de spitsen waren niet scherp genoeg, dat zegt wel wat dus. Zelfs een niet-scherpe Alves had hier minimaal een goal gemaakt.

Dat zullen we nooit weten, want hij deed niet mee.
Ad Wim Wrote:Heerenveen zonder Alves, I rest my case. Scoren is een vak.

Friesvak?

Bak nielsen haalt iig de nodige punten voor me binnen :roll:
Ad Wim Wrote:Scheids was inderdaad vreselijk van wat ik heb gezien, maar vooral juist tégen De Graafschap.

Ik heb het 90 minuten gezien en dat was echt niet tegen de Graafschap. De Graafschap mag heerlijk vasthouden, duwen, trekken, omvergooien en schoffelen zonder dat daar een kaart voor valt. Zuiverloon krijgt voor zijn eerste de beste overtreding direct geel, obv daarvan hadden zeker 5 spelers van de Graafschap ook al geel moeten hebben. Dat Zuiverloon een gigantisch domme overtreding maakt in de 16 van de tegenstander was absoluut geel.

Maar goed, Bradley moet na 10 minuten de bal opzij leggen naar Matusiak en niet voor eigen succes gaan. Dan sta je 1-0 voor en kun je de Graafschap langzaam de strot dichtknijpen. Nu kom je 0-1 achter en voetbal je achter de feiten aan.

Dat Alves was niet eens het verschil, denk dat het gemis van Roorda groter was. Heerenveen werd door de Graafschap gewoon continue overlopen op het middenveld.
Toch raar dat Heerenveen niet presteert zonder Alves?
Vret Mien Gras Wrote:Toch raar dat Heerenveen niet presteert zonder Alves?

Met Alves in je team, heeft de tegenstander wat meer ontzag. Verder niet.
Ook zonder Alves hoort Heerenveen van de Graafschap te winnen. Teveel spelers die aanvallend speelden (Bradley speelde veel te diep, Beerens, Pranjic die continue het gat achter Bradley moest opvangen, Sibon en Matusiak).

Verdedigers moesten steeds inschuiven naar het middenveld, en dat is natuurlijk heerlijk counteren voor de Graafschap. Slim gespeeld en goed geprofiteerd van continue teveel man voor de bal bij Heerenveen.
Die Bradley had me trouwens wel wat meer puntjes op mogen leveren, prutser!