FTM Forum

Full Version: Speeldag 6 (4, 11 en 12 dec.)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Tellen de wedstrijden van 4 december ook mee voor de volgende ronde? Dat zou betekenen dat je al een week vantevoren je team moet maken, dus is de kans op blessures ook groter aangezien ze dat weekend ervoor ook nog spelen...
Is dat niet tegelijk dan? Wat een onzin
ik zie de reden, noch de zin er ook van in...

maar ben eigenlijk wel nieuwsgiering hoe sportdreams dit gaat behandelen.....
me too
ANTI Wrote:Tellen de wedstrijden van 4 december ook mee voor de volgende ronde? Dat zou betekenen dat je al een week vantevoren je team moet maken, dus is de kans op blessures ook groter aangezien ze dat weekend ervoor ook nog spelen...
Ik hoop inderdaad dat SD met een andere oplossing gaat komen....
2 rondes van maken zodat we een extra bundeltje cerdits aan moeten schaffen =D>
Quote:Ontknoping CL-groep D al één week eerder
30 november 2007


CL-groep D, de poule van onder meer AC Milan, zal op dinsdag 4 december al haar laatste speelronde afwerken. Eigenlijk staat de laatste speelronde van de groepsfase van de Champions League gepland voor dinsdag 11 en woensdag 12 december, maar in verband met het drukke programma van AC Milan is besloten om de ontknoping van deze poule een week naar voren te schuiven.

De laatste wedstrijden in Groep D, AC Milan-Celtic en Shakhtar Donetsk-Benfica, worden nu al komende dinsdag (4 december) gespeeld. Reden hiervoor is dat Milan die week erna al in het vliegtuig moet stappen naar Japan, om daar het wereldkampioenschap voor clubteams af te werken.

Overigens is Milan al zeker van een plek in de volgende ronde van de Champions League. Als Celtic er in slaagt om Italië een punt te pakken tegen de regerend CL-houder, gaan ook de Schotten naar de laatste zestien. Zo niet, dan kan Shakhtar Donetsk zich alsnog ten koste van Celtic naar de achtste finale spelen.
Ik zie absoluut niet waarom er twee rondes zouden moeten komen Confused

Gewoon geen glazen mannen opstellen en geen toppers van teams die al geplaatst zijn. Logies toch?
M'n team staat al!! kan vanaf maandag waarschijnlijk 2 weken niet aanpassen, dus voor mij is het toch niet anders....

maar ik was er gewoon benieuwd naar.... Heb SD een een mail gestuurd, maar helaas geen respons.
weet iemand al meer?moet je nu je team al maken of tellen deze wedstrijden niet mee? :eeeek:
________________________________________
Van: Bumme
Verzonden: zondag 2 december 2007 14:22
Aan: <!-- e --><a href="mailto:'champions@sportdreams.com">'champions@sportdreams.com</a><!-- e -->'
Onderwerp: Ik heb een vraag over Champions Manager 2007 (ID=669529)
Urgentie: Hoog

Goedemiddag,

Kunnen jullie per e-mail of bij game-info even aangeven hoe er wordt omgegaan met de twee CL-duels die komende dinsdag (4 december) gespeeld gaan worden. De overige duels staan voor 11 en 12 december op de agenda.

Telt dit als losse ronde? Tellen deze wedstrijden niet mee? Wanneer sluit de db? Etc. Graag even duidelijkheid zodat wij weten waar we aan toe zijn.

Alvast bedankt,

Bumme
=D>
Thanx Bumme.
[gay]
Nou, voor de zekerheid maar ff een team gemaakt, verder zie ik het dinsdag wel..... :roll:
Beste Bumme,

Heb je al antwoord van die slaapkoppen?

Mvg,
Ekslem
Maak nou maar gewoon een team voor die hele periode, huilebalk
Treesong Wrote:Maak nou maar gewoon een team voor die hele periode, huilebalk

Dat zal ik ook wel doen, zeverzak
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Maak nou maar gewoon een team voor die hele periode, huilebalk

Dat zal ik ook wel doen, zeverzak

Prima. En nu niet meer huilen.
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Maak nou maar gewoon een team voor die hele periode, huilebalk

Dat zal ik ook wel doen, zeverzak

Prima. En nu niet meer huilen.

Alleen, als jij niet meer zevert!
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Maak nou maar gewoon een team voor die hele periode, huilebalk

Dat zal ik ook wel doen, zeverzak

Prima. En nu niet meer huilen.

Alleen, als jij niet meer zevert!

Waarom nou toch weer die komma? :razz:
Ekslem Wrote:Beste Bumme,

Heb je al antwoord van die slaapkoppen?

Mvg,
Ekslem

Nope! Ik zal het posten zodra ik iets hoor.
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Maak nou maar gewoon een team voor die hele periode, huilebalk

Dat zal ik ook wel doen, zeverzak

Prima. En nu niet meer huilen.

Alleen, als jij niet meer zevert!

Waarom nou toch weer die komma? :razz:

Omdat het maandagmorgen is... ff een rustmomentje inbouwen
Wel één ronde dus. Dat wordt weer gokken. Blessures etc.
De duels van 4-12 alsmede de duels van 11/12-12 tellen als 1 ronde. De database zal sluiten op dinsdag 4-12, 18.00. De database zal weer open gaan op 13-12 om 12.00.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Beste Bumme,

De duels van 4-12 alsmede de duels van 11/12-12 tellen als 1 ronde. De
database zal sluiten op dinsdag 4-12, 18.00. De database zal weer open gaan
op 13-12 om 12.00.

Mvg,

Team Sportdreams

----------

Wedden dat hier heeeel veel managers mee op de bek gaan!
Mooi.... waar blijven de opzetjes? Kan ik daar de beste spelers uitpikken!

EDIT: ik wil eigenlijk wel een speler van Arsenal en Barca alleen is nu natuurlijk de grote vraag wie er gaan spelen daar......... :|
Ekslem Wrote:Mooi.... waar blijven de opzetjes? Kan ik daar de beste spelers uitpikken!

EDIT: ik wil eigenlijk wel een speler van Arsenal en Barca alleen is nu natuurlijk de grote vraag wie er gaan spelen daar......... :|

Spannend hè!
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Mooi.... waar blijven de opzetjes? Kan ik daar de beste spelers uitpikken!

EDIT: ik wil eigenlijk wel een speler van Arsenal en Barca alleen is nu natuurlijk de grote vraag wie er gaan spelen daar......... :|

Spannend hè!

Mwah, niet echt vind ik
Pages: 1 2 3