FTM Forum

Full Version: Gra - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Luinge fluit....... we krijgen een pingel!
Ekslem Wrote:Luinge fluit....... we krijgen een pingel!

Daarom heb ik m'n PSV defender maar eruit gehaald :wink:
Ekslem Wrote:Luinge fluit....... we krijgen een pingel!

Of hij geeft er 1 aan de tegenstander, loopt ff naar de grensrechter en zet het om in een vrije trap (die door N'Kufo verprutst wordt :p). =D>
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Luinge fluit....... we krijgen een pingel!

Of hij geeft er 1 aan de tegenstander, loopt ff naar de grensrechter en zet het om in een vrije trap (die door N'Kufo verprutst wordt :p). =D>

Gaat Kufo vandaag nog weg bij Twente dan??
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Luinge fluit....... we krijgen een pingel!

Of hij geeft er 1 aan de tegenstander, loopt ff naar de grensrechter en zet het om in een vrije trap (die door N'Kufo verprutst wordt :p). =D>

Gaat Kufo vandaag nog weg bij Twente dan??

:roll:

Slecht geheugen? :p
In de categorie wonderbaarlijke genezingen: Simons is er waarschijnlijk gewoon bij morgenavond! =D>
hoe kun je nou luinge superboeren-boeren laten fluiten? die gast heeft deze wedstrijd al zovaak verprutst.
centre court Wrote:hoe kun je nou luinge superboeren-boeren laten fluiten? die gast heeft deze wedstrijd al zovaak verprutst.

Liever daar dan in Enschede, waardeloze scheids die clubvoorkeur heeft per wedstrijd.
Laffe PSV-opstelling van Wouters.. Perez en Koevermans op de bank. Vragen om problemen.. Icon_evil

Wel Rajkovic overigens Gitter. Wink
Peter Wrote:Laffe PSV-opstelling van Wouters.. Perez en Koevermans op de bank. Vragen om problemen.. Icon_evil

Wel Rajkovic overigens Gitter. Wink

Het grote indekken is weer begonnen. Xtragaap4de
0-1 Farfan \Big Grin/
dat ze de 2-0 een maken........ 1-1 ook al kansen op geweest
Rood Lazovic, 2x geel.. Icon_evil

Zit iemand te kijken? Liep hij weer eens zwaar gefrustreerd rond?
Handsbal en onvoldoende afstand houden bij een vrije trap..
2 keer hands
wat een lul zeg
Zonde dat ik toch maar Simons heb gedaan voor Rajkovic.. Peter... klootzak... Wink
gittermaster Wrote:Zonde dat ik toch maar Simons heb gedaan voor Rajkovic.. Peter... klootzak... Wink

Haha.. niks dan lof voor Jantje Wouters dat hij het toch aandurfde met Rajkovic in een 3-mans verdediging, had dat zoals ik voor de pot al zei gehoopt maar niet verwacht. :razz:

Heb zelf alleen de 1e helft gezien. 45 minuten lang steekballen van PSV, telkens net buitenspel. Knap dat het steeds net lukte, maar zeer risicovol van de Graafschap dat stappen. Saaie 1e helft vond ik, PSV duidelijk de betere en 0-1 ruststand was meer dan verdiend. Ben daarna zelf de kroeg in gegaan en 2e helft niet gezien, maar schijnbaar stortte PSV helemaal in?
Peter Wrote:Laffe PSV-opstelling van Wouters.. Perez en Koevermans op de bank. Vragen om problemen..

Peter Wrote:Haha.. niks dan lof voor Jantje Wouters

Vooraf indekken, achter nalullen. Zo kennen we je weer Peter!
en hoereveen is niks ohne alves
Meazza Wrote:en hoereveen is niks ohne alves

Ik weet dat het moeilijk is voor een duitser, maar in het nederlands in het toch echt 'Heerenveen'.
Ook het lezen van topic-titels gaat niet helemaal goed :wink:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Laffe PSV-opstelling van Wouters.. Perez en Koevermans op de bank. Vragen om problemen..

Peter Wrote:Haha.. niks dan lof voor Jantje Wouters

Vooraf indekken, achter nalullen. Zo kennen we je weer Peter!

Als ik niets dan lof heb voor de 3-mansverdedigingskeuze met Rajkovic, maar het vragen om problemen vind als je Perez en Koevermans op de bank zet is dat tegenstrijdig Icon_question
Driemansverdediging? Andere wedstrijd gekeken?

Gomes
Marcellis-RajkovicSalcido-Zonneveld
Afellay-Simons-Mendez-Bakkal
Lazovic-Farfan

Traditionele 4-4-2 met een mooi ruitje op het middenveld. Er werd prima gespeeld de eerste helft; verschil had groter moeten zijn. Afellay weer goud waard; brengt creativiteit en rust aan de bal. Aanvallend is hij de belangrijkste man.

Perez buiten de basis is een goede keuze van Wouters. De keuze voor de tandem Lazovic-Farfan begrijp ik niet. Zou altijd Koevermans laten spelen, gelukkig was Lazo zo vriendelijk tegen een schorsing aan te lopen; kunnen we vrijdag bekijken hoe Farfan en Koevermans het doen...
Djabs Wrote:Driemansverdediging? Andere wedstrijd gekeken?

Gomes
Marcellis-RajkovicSalcido-Zonneveld
Afellay-Simons-Mendez-Bakkal
Lazovic-Farfan

Traditionele 4-4-2 met een mooi ruitje op het middenveld. Er werd prima gespeeld de eerste helft; verschil had groter moeten zijn. Afellay weer goud waard; brengt creativiteit en rust aan de bal. Aanvallend is hij de belangrijkste man.

Perez buiten de basis is een goede keuze van Wouters. De keuze voor de tandem Lazovic-Farfan begrijp ik niet. Zou altijd Koevermans laten spelen, gelukkig was Lazo zo vriendelijk tegen een schorsing aan te lopen; kunnen we vrijdag bekijken hoe Farfan en Koevermans het doen...

2e helft misschien 4-4-2 (die heb ik niet gezien), 1e helft wel en dat was zeker een 3-mansverdediging! Door de soms wat trage opbouw kon je dat mooi zien.. Marcellis, Salcido, Rajkovic (in die volgorde) stonden op lijn achterin en tikten de bal rond, na die 3 stond Simons (en soms Afellay) het meest defensief opgesteld om ballen op te halen. Zonnveld stond telkens al op de linkshalfpositie, iig duidelijk een stuk meer naar voren dan de andere 3 verdedigers. Bij balverlies liet Zonneveld zich wel terugzakken om de opkomende rechtshalf van de Graafschap op te vangen.

En ruit op het middenveld? Mendez liet als verdelde rechtsbuiten rond (meeste aanvallen gingen via die kan), Afellay en Bakkal aanvallend centraal, Simons verdedigend centraal. Zonneveld de linkerkant. Ik heb het iig ongeveer zo ervaren:
---------Gomes
-Marcellis-Salcido-Rajkovic
-----------Simons
---------Bakkal-Zonneveld
-Mendez-----Afellay
-------Farfan----Lazovic
Peter Wrote:
Djabs Wrote:Driemansverdediging? Andere wedstrijd gekeken?

Gomes
Marcellis-RajkovicSalcido-Zonneveld
Afellay-Simons-Mendez-Bakkal
Lazovic-Farfan

Traditionele 4-4-2 met een mooi ruitje op het middenveld. Er werd prima gespeeld de eerste helft; verschil had groter moeten zijn. Afellay weer goud waard; brengt creativiteit en rust aan de bal. Aanvallend is hij de belangrijkste man.

Perez buiten de basis is een goede keuze van Wouters. De keuze voor de tandem Lazovic-Farfan begrijp ik niet. Zou altijd Koevermans laten spelen, gelukkig was Lazo zo vriendelijk tegen een schorsing aan te lopen; kunnen we vrijdag bekijken hoe Farfan en Koevermans het doen...

2e helft misschien 4-4-2 (die heb ik niet gezien), 1e helft wel en dat was zeker een 3-mansverdediging! Door de soms wat trage opbouw kon je dat mooi zien.. Marcellis, Salcido, Rajkovic (in die volgorde) stonden op lijn achterin en tikten de bal rond, na die 3 stond Simons (en soms Afellay) het meest defensief opgesteld om ballen op te halen. Zonnveld stond telkens al op de linkshalfpositie, iig duidelijk een stuk meer naar voren dan de andere 3 verdedigers. Bij balverlies liet Zonneveld zich wel terugzakken om de opkomende rechtshalf van de Graafschap op te vangen.

Een vast patroon? een variatie op het toevalsvoetbal van dit seizoen? Kijken of dit voor 1 wedstrijdje vast, of Jan er echt lijn in probeert te brengen.

Dikke rooie Koeman doet het ook lekker bij Valencia, 1 seizoen en hij heeft daar ook de hele boel weer vernaaid.... (waarna hij coach wordt van Barcelona o.i.d.)
Zat net mn post aan te passen. :p

Maarre.. ja 1e helft zeker vaste patronen. Veel via Mendez die de voorzet van rechts moest geven, veel steekballetjes tegen het op buitenspel spelende de Graafschap, in balbezit 3 verdedigers op lijn, Zonneveld als echte linkshalf.