FTM Forum

Full Version: ek loting
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
ek loting

pot1

Nederland
Zwitserland
Oostenrijk
Griekenland

pot2

Italie
kroatie
tsjechie
zweden

pot3

duitsland
portugal
spanje
roemenie

pot4

turkije
polen
rusland
frankrijk

sow... nederland zit per definitie in de pools des doods..

nederland
italie
portugal
frankrijk

zou wel een aardige loting zijn ;-)
Ik zie 2 keer spanje! :eeeek:

:wink:
je moet nie zo vroeg opstaan.. je ziet nog dubbel :wink:
Zoals het orakel altijd al zei:

"Dan hep je die alvast gehad"

ipv Portugal lijk Duitsland me wel wat.
Hoe laat is die loting?
12 uur
zo wie is die meid!! :eeeek:
Xtragaap4de

(niet die meid hoor maar die hele ceremonie weer is...gewoon loten met die hap!)
Mac Wrote:Xtragaap4de

(niet die meid hoor )

Ik wou net zeggen! :lol:
Frankrijk :lol:
Tsja, makkie!
Jammer geen Spanje
nou dan kunnen ze aan de bak

Italie en Frankrijk en Roemenie... . :8:
=D> heerlijk
WE WORDEN LAATSTE! :lol:
Lastige poule zeg voor Italie en Frankrijk...
Eitje :waf: !

Italie wint alles
Nederland pakt punt tegen Frankrijk en wint de allesbeslissende laatste wedstrijd
Frankrijk speelt gelijk tegen Roemenie en Nederland

:8:
Jammer dat Roemenie erbij zit. Die wedstrijd gaan we nooit en nimmer winnen!
Goede loting denk ik. En zeker met de laatste wedstrijd tegen Roemenie. Een openingswedstrijd maakt toch niet uit tegen wie. Altijd verrassend en iedereen moet nog in het toernooi groeien. Zal wel een 0-0 tegen Italie worden.
De laatste wedstrijd is ook nog eens Fra-Ita en als ze het niet op een accoordje kunnen gooien is dat voor hun ook uitermate lastig.

Ook mooi dat ze alle wedstrijden om 20.45 moeten in plaats van 18.00 uur.

Ik durf zelfs al verder te kijken en Nederland zal wel tegen een ploeg uit poule D moeten in de kwartfinale. Lijkt me ook niet ongunstig.

Ik heb het twee jaar geleden al voorspeld, 20 jaar na dato wordt Bassie weer Europees Kampioen. =D> =D>
Quote:De laatste wedstrijd is ook nog eens Fra-Ita en als ze het niet op een accoordje kunnen gooien is dat voor hun ook uitermate lastig.

Ik denk niet dat die het samen op een akkoordje gooien.... :8:
Kolere....
Nou dan kunnen we meteen een grote concurrent kwijtspelen. :8: Ben trouwens benieuwd of ze in Roemenië een beetje tevreden zijn over de loting. :razz:
kuiper Wrote:Ik durf zelfs al verder te kijken en Nederland zal wel tegen een ploeg uit poule D moeten in de kwartfinale. Lijkt me ook niet ongunstig.

Volgens het speelschema op teletekst kan Oranje pas in de finale teams uit poule A en B tegenkomen, terwijl het Frankrijk of Italië in de halve finale alweer treft als ze beiden de kwartfinale winnen. Beetje vreemd. Confused
Zal erg moeilijk gaan, maar een kampioen moet van iedereen kunnen winnen Wink
Dre Wrote:Zal erg moeilijk gaan, maar een kampioen moet van iedereen kunnen winnen Wink

Ach, als zelfs de Grieken Europees kampioen konden worden, dan kunnen wij dat nu zeker.
Heerlijke loting, alleen jammer dat het Roemenie is geworden ipv Duitsland, Spanje of Portugal.

Europees kampioen: Kroatie!
Poule des doods, heerlijk want dat werkt altijd goed voor Oranje! Op naar de tweede ronde!
leuk, bij studio voetbal lekker met frank de boer een beetje luchtfietsen of we het wel of niet halen daar in zwitserland. Xtragaap4de gelukki kwam ronald de boer er ook bij, anders was de hersencel niet compleet. :roll:
waf Wrote:leuk, bij studio voetbal lekker met frank de boer een beetje luchtfietsen of we het wel of niet halen daar in zwitserland. Xtragaap4de gelukki kwam ronald de boer er ook bij, anders was de hersencel niet compleet. :roll:

Wat halen? Geld? Zwitserse kaas?
Als voordeel noemden ze dat Nederland niet hoefde te reizen. Maar hoe komen ze dan thuis na de 1e ronde?
Pages: 1 2