FTM Forum

Full Version: Nurnberg - AZ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dembele. :eeeek: Wat een geweldige pot voetbal is hij aan het spelen zeg, niet normaal meer. Notworthy
Koenders ook! 3 keer verkeerd gedekt, 2 goals. Goede wissel van Van Gaal! #-o
2 identieke goals in 2 minuten.. lekker weggegeven. Confused
Peter Wrote:Dembele. :eeeek: Wat een geweldige pot voetbal is hij aan het spelen zeg, niet normaal meer. Notworthy

leuk hakje, voor de rest is het typisch een gevalletje dreigend tot de zestien.

ik hoopte na die 2 goals van nurnberg voor van gaal dat hij opdam wel moest wisselen voor een blessure, maar het was dus tactisch. :| ik zag niet echt kansen van die kant voor de wissel. maar wat ik echt niet begrijp is dat ik dacht dat pokonolie de 2de linksback was.

de onervaren rechtsback koenders werd daar alleen neergezet vanwege zijn snelheid. vind ik toch echt veel te veel risico.

ongelooflijk dat die duitsers het nog klaarspelen, maar op basis van de 2de helft en de kansen zeker verdiend.
Peter Wrote:2 identieke goals in 2 minuten..

Ik zat met een scheef oog te kijken, geluid stond uit. Ik dacht serieus dat de tweede goal nog een herhaling was van de eerste. Vond het toen wel raar dat de eerste bal wat verder en hoger in het doel kwam....opeens zag ik linksboven (of was het rechtboven) in het scherm '2-1' staan. Toen begon bij mij pas een lichtje te branden. :Big Grin
Ik zag de situaties vanmorgen nog een keer en beter (lees nuchter :8: ) en werkelijkwaar ongelooflijk slecht verdedigd dit. Eers met zijn tweeen een kopduel aangaan waardoor Koenders weg is en de 2e keer staat ie gewoon te ver naar voren, slecht opgesteld en is ie zo traag als dikke stront. #-o
Bij die tweede goal WANDELDE hij zelfs terug, waardoor hij net een halve meter tekort kwam om die dodelijke voorzet te kunnen onderscheppen :letitallout:
Gewoon een enorme tactische blunder Opdam te wisselen voor Koenders, a la Dikkie Dik vorige EK, maar dat zal van Faal nooit toegeven.
Bredanaar Wrote:Bij die tweede goal WANDELDE hij zelfs terug, waardoor hij net een halve meter tekort kwam om die dodelijke voorzet te kunnen onderscheppen :letitallout:
Gewoon een enorme tactische blunder Opdam te wisselen voor Koenders, a la Dikkie Dik vorige EK, maar dat zal van Faal nooit toegeven.

was het idd koenders die terugwandelde? ik heb een paar keer gekeken, maar dacht dat de desbetreffende persoon niet donker was. was het niet pokonolie?

het verschil met de tactisch blunder van advocaat is wel dat iedereen toen gelijk op het moment dat de wissel werd uitgevoerd moor en brand schreeuwde, en het hier achteraf praten is.

hoewel ik het gevaar over rechts toen opdam er nog in stond echt niet gezien had.
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Bij die tweede goal WANDELDE hij zelfs terug, waardoor hij net een halve meter tekort kwam om die dodelijke voorzet te kunnen onderscheppen :letitallout:
Gewoon een enorme tactische blunder Opdam te wisselen voor Koenders, a la Dikkie Dik vorige EK, maar dat zal van Faal nooit toegeven.

was het idd koenders die terugwandelde? ik heb een paar keer gekeken, maar dacht dat de desbetreffende persoon niet donker was. was het niet pokonolie?

het verschil met de tactisch blunder van advocaat is wel dat iedereen toen gelijk op het moment dat de wissel werd uitgevoerd moor en brand schreeuwde, en het hier achteraf praten is.

hoewel ik het gevaar over rechts toen opdam er nog in stond echt niet gezien had.

Was Koenders ja