FTM Forum

Full Version: PSV-ROD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Weet iemand eigenlijk waarom Perez nooit meer speelt?
Babam ! =D>
Jansoe ik wil nu al smilies :Big Grin
0-1 door de Fauw, assist van Hadouir.
EB Sports Wrote:0-1 door de Fauw, assist van Hadouir.

Dat meen je niet
Roda speelt goed. Met name Hadouir en Lamah. Die laatste krijgt overigens wel erg veel ruimte van Marcellis :roll:. Verdediging van PSV is overigens tergend zwak momenteel.....
Het moet gewoon al 0-4 staan, ongelooflijk
DOELPUNT VAN HET JAAR 0-2
Legion Wrote:DOELPUNT VAN HET JAAR 0-2

Beaam!

Los daarvan wordt PSV hier gewoon overklast momenteel. Zelden zoiets gezien....
Quote:DOELPUNT VAN HET JAAR 0-2

Niet mee eens, ze zijn er van grotere schoonheid geweest.
PSV wordt idd helemaal weggespeelt!
0-3 =P~. Toch raar dat Roda de eerste club is die kan laten zien hoe zwak de psvee verdediging is
:eeeek: 0-4
eigen goal 1-4 saeijs
2-4 koevermans
Het publiek blijft trouwens zitten. Dat zie je in sommige stadions wel anders
Koevermans maakt mijn dag nog goed, gelukkig.
Legion Wrote:Het publiek blijft trouwens zitten. Dat zie je in sommige stadions wel anders

PSV-publiek bestaat natuurlijk per definitie uit zittenblijvers.
had 2-10 moeten zijn... kut lamah!!
Peter Wrote:
Legion Wrote:joepie ik ben weekwinnaar
PSV - Roda JC 1-2

Dat zul je volgende week niet zijn. Hakkuh

Ik zat er inderdaad naast Hakkuh
Oef wat komen we hier goed weg met 2-4. Roda JC had zo'n dag waarop alles lukte (weergaloos aanvalsspel gewoon, vooral de 1e helft), PSV het tegenovergestelde. Maar weer eens duidelijk gemaakt hoe belangrijk Gomes voor PSV is, zonder hem was dubbele cijfers geworden voor Roda. Farfan krijgt van mij nog een mager 6je, de rest een diepe onvoldoende. Als Salcido zn dag niet heeft stort de hele achterhoede in. PSV was gewoon ruk, maar niks dan lof voor Roda JC: fantastisch elftal dat zeker niet te hoog op de ranglijst staat!

Wat was er trouwens met de Fauw? Sprintte bij zn wissel naar de kleedkamer en Atteveld sprintte achter hem aan. Confused
gave pot zeg, psveen complete off day of roda vreselijk goed?

ik houd het op het laatste, hoewel het eigenlijk schandalig is dat ze er niet 3 meer hebben gemaakt.

maar goed dat salcido heeft bijgetekend. en appelvlaai.

en gaat chelsea nog meer van dat soort toppertjes als rajkovic bij psvee plaatsen?

-6 uit 2 ex ex. Hakkuh
Peter Wrote:Oef wat komen we hier goed weg met 2-4. Roda JC had zo'n dag waarop alles lukte (weergaloos aanvalsspel gewoon, vooral de 1e helft), PSV het tegenovergestelde. Maar weer eens duidelijk gemaakt hoe belangrijk Gomes voor PSV is, zonder hem was dubbele cijfers geworden voor Roda. Farfan krijgt van mij nog een mager 6je, de rest een diepe onvoldoende. Als Salcido zn dag niet heeft stort de hele achterhoede in. PSV was gewoon ruk, maar niks dan lof voor Roda JC: fantastisch elftal dat zeker niet te hoog op de ranglijst staat!

Wat was er trouwens met de Fauw? Sprintte bij zn wissel naar de kleedkamer en Atteveld sprintte achter hem aan. Confused

de fauw zijn vader had een hartstilstand begreep ik, inmiddels zou hij weer ademen :|

dat gomes ervoor zorgt dat het geen dubbele cijfers werden is natuurlijk kolder. elke keeper had die 5 trutjesballen van lamah tegengehouden. voor de rest ook geen moeilijke reddingen.
schitterende pot voetbal op de vrijdag eindelijk. roda erg sterk hoor. wat een kansen zeg.
waf Wrote:
Peter Wrote:Oef wat komen we hier goed weg met 2-4. Roda JC had zo'n dag waarop alles lukte (weergaloos aanvalsspel gewoon, vooral de 1e helft), PSV het tegenovergestelde. Maar weer eens duidelijk gemaakt hoe belangrijk Gomes voor PSV is, zonder hem was dubbele cijfers geworden voor Roda. Farfan krijgt van mij nog een mager 6je, de rest een diepe onvoldoende. Als Salcido zn dag niet heeft stort de hele achterhoede in. PSV was gewoon ruk, maar niks dan lof voor Roda JC: fantastisch elftal dat zeker niet te hoog op de ranglijst staat!

Wat was er trouwens met de Fauw? Sprintte bij zn wissel naar de kleedkamer en Atteveld sprintte achter hem aan. Confused

de fauw zijn vader had een hartstilstand begreep ik, inmiddels zou hij weer ademen :|

dat gomes ervoor zorgt dat het geen dubbele cijfers werden is natuurlijk kolder. elke keeper had die 5 trutjesballen van lamah tegengehouden. voor de rest ook geen moeilijke reddingen.

Oh ok, dacht al zoiets. Sad EDIT: in het stadion was op een gegeven moment paniek op de lange zijde met veel ehbo'ers en stewards waarna je kon zien dat er iemand moest worden afgevoerd. Dat bleek dus de vader van de Fauw te zijn. Sad

Maar als Gomes net zo 'goed' had gekeept als dat zijn teamgenoten speelden, dan had hij die 5 balletjes er ook niet uitgehouden en was het gewoon 2-9. Was rechtvaardiger geweest.

En geloof mij maar: Roda was idd zo goed, maar PSV had ook echt een totale offday.. niet normaal meer. Icon_evil
:oops: SLOTJE! :oops:
Roda was bij Ajax uit ook al zo goed, veel beweging en positioneel zeer sterk. Met veel geluk wist Ajax toen wel te winnen, maar ook dat had net zo goed een 'grote' nederlaag kunnen zijn.

Maar zoals psv vandaag werd weggespeeld/vernederd, zo erg was het toen ook weer niet zeg.... Jezus wat zou ik als psv-er doodziek zijn na zo'n thuispot....
Fabian Wrote:Roda was bij Ajax uit ook al zo goed, veel beweging en positioneel zeer sterk. Met veel geluk wist Ajax toen wel te winnen, maar ook dat had net zo goed een 'grote' nederlaag kunnen zijn.

Maar zoals psv vandaag werd weggespeeld/vernederd, zo erg was het toen ook weer niet zeg.... Jezus wat zou ik als psv-er doodziek zijn na zo'n thuispot....

Beaam. Het is dat ze er nog 2 maken op het einde
Legion Wrote:Jansoe ik wil nu al smilies :Big Grin


Undecided (hehe) :notfunny: :nanana: FU :excited:
Van rodajc.nl:
Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Verder natuurlijk een schitterende oorwassing voor PSV... Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien maar vond het mooi te zien hoe PSV kansloos ploeterde... Schitterend om te zien hoe het publiek 'juicht' om de 1-4 en 2-4, net alsof er nog kans was... Je zag vlak na de 2-4 dat Roda nog ff aanzette, schitterend combineerde het hele veld rond en uiteindelijk eindigde bij Lamah met een slap rollertje...

@Peter: Hoe kom je aan een 6je voor Farfan? Dan moet hij de eerste 70min wel heel goed gespeeld hebben want wat ik heb gezien is dat hij geen man voorbij kwam, en als hij de bal verloor totaal geen moeite deed om die terug te winnen en maar een btje puffend en steunend over het veld heen liep... Ik vind hem de laatste tijd al niet zo bijster goed, als er nog steeds iemand is die een zak geld voor hem klaar heeft staan zou ik zeggen strik eromheen en weg ermee!

EDIT: Meeste bronnen zeggen e.d. Saeijs maar VI geeft um aan Koevermans... Ben benieuwd wat SD ermee doet...
Denk dat je alle psv-ers wel een 3 kan geven, inspiratieloos, dekken op 10 meter, niet doordekken, niet jagen, geen bezieling. Dan loopt elke 'topclub' wel eens tegen zo'n oorwassing aan.

Feyenoord heeft het al gehad, Ajax ook, en dit keer psv, shit happens, maar als je dan in het stadion zit, ben je goed ziek.
Pages: 1 2