FTM Forum

Full Version: Moerienjoe nieuwe bondscoach van Engeland
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
... als-ie z'n krabbel zet tenminste :wink:
Als jij je krabbel zet ben je het ook Tongue
Bocaloca Wrote:Als jij je krabbel zet ben je het ook Tongue

Nee, want ik heb geen contract voor me neus en moerienjoe wel.

Fool.
B.A Baracus Wrote:
Bocaloca Wrote:Als jij je krabbel zet ben je het ook Tongue

Nee, want ik heb geen contract voor me neus en moerienjoe wel.

Fool.
Quote:Mourinho wil geen bondscoach Engeland worden
10/12/2007 18:55

José Mourinho heeft bedankt voor de eer om de nieuwe Engelse bondscoach te worden. De Portugese trainer was door de Engelse voetbalbond (FA) benaderd om Steve McClaren op te volgen.

'Na rijp beraad heb ik besloten mijzelf niet beschikbaar te stellen om manager van Engeland te worden, ook al zou dat een fantastische baan zijn voor mij', liet de ex-coach van Chelsea weten op de website van zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes.

'Ik ben er zeker van dat de Engelse bond een geweldige manager gaat aannemen, iemand die in staat is om het team terug te brengen naar waar het hoort te staan.'

Engeland greep op dramatische wijze net naast kwalificatie voor het EK 2008. Op de laatste speeldag had het genoeg aan een punt thuis tegen het al geplaatste Kroatië. Kwalificatie was binnen handbereik toen de Engelsen een 2-0 achterstand ongedaan maakten, maar Kroatië sloeg alsnog toe (2-3).

Mourinho zou aanvankelijk wel oren hebben gehad om de zwaarste baan in het Engelse voetbal te accepteren. Hij zou van mening zijn veranderd nadat een topclub hem had benaderd. Verschillende Italiaanse en Engelse media suggereren dat dat AC Milan zou zijn.

Voor de positie van bondscoach van Engeland hebben nu Marcello Lippi en Fabio Capello de beste papieren. Beide coaches zijn beschikbaar en hebben een fraaie staat van dienst. Nadeel voor beiden is dat ze matig Engels spreken.
Overdune Wrote:
Quote:Mourinho wil geen bondscoach Engeland worden
10/12/2007 18:55

José Mourinho heeft bedankt voor de eer om de nieuwe Engelse bondscoach te worden. De Portugese trainer was door de Engelse voetbalbond (FA) benaderd om Steve McClaren op te volgen.

'Na rijp beraad heb ik besloten mijzelf niet beschikbaar te stellen om manager van Engeland te worden, ook al zou dat een fantastische baan zijn voor mij', liet de ex-coach van Chelsea weten op de website van zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes.

'Ik ben er zeker van dat de Engelse bond een geweldige manager gaat aannemen, iemand die in staat is om het team terug te brengen naar waar het hoort te staan.'

Engeland greep op dramatische wijze net naast kwalificatie voor het EK 2008. Op de laatste speeldag had het genoeg aan een punt thuis tegen het al geplaatste Kroatië. Kwalificatie was binnen handbereik toen de Engelsen een 2-0 achterstand ongedaan maakten, maar Kroatië sloeg alsnog toe (2-3).

Mourinho zou aanvankelijk wel oren hebben gehad om de zwaarste baan in het Engelse voetbal te accepteren. Hij zou van mening zijn veranderd nadat een topclub hem had benaderd. Verschillende Italiaanse en Engelse media suggereren dat dat AC Milan zou zijn.

Voor de positie van bondscoach van Engeland hebben nu Marcello Lippi en Fabio Capello de beste papieren. Beide coaches zijn beschikbaar en hebben een fraaie staat van dienst. Nadeel voor beiden is dat ze matig Engels spreken.

Nou.. poeh, poeh.. moet je in een druk seizoen toch al gauw zo'n 15 wedstrijden coachen en ook nog eens elk weekend bij een wedstrijd gaan kijken, inderdaad erg zwaar inderdaad.. tis maar goed dat hij er miljoenen voor krijgt. Xtragaap4de
Peter Wrote:Nou.. poeh, poeh.. moet je in een druk seizoen toch al gauw zo'n 15 wedstrijden coachen en ook nog eens elk weekend bij een wedstrijd gaan kijken, inderdaad erg zwaar inderdaad.. tis maar goed dat hij er miljoenen voor krijgt. Xtragaap4de

Da's niet zwaar. De engelse media wel.
Quote:Nadeel voor beiden is dat ze matig Engels spreken.

"Liesen Lempaard, joe go and ah coverah die ah diefendah waail die bekkaam goes to die frant. Capiesj? En joe Crautsj, joe go getta mie a cappa espresso, pronto!"

Onzin. Dat wordt lachen... :wink:
Quote:'Capello en FA deze week in gesprek'
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 11 december om 10:50

De Engelse voetbalbond heeft een dezer dagen een onderhoud met Fabio Capello over de vacante trainerspositie van het nationale elftal. De pijlen van de FA zijn volgens prominente Britse media op de Italiaan gericht, nu José Mourinho de klus aan zich voorbij heeft laten gaan. In het gesprek zal moeten blijken in hoeverre Capello, die momenteel werkzaamheden voor de Italiaanse televisie verricht, bereid is om The Three Lions onder zijn hoede te nemen. Ook landgenoot Marcello Lippi wordt nog veelvuldig met de Engelsen in verband gebracht.

De 61-jarige Capello toonde vorige maand al zijn sympathie voor het Britse voetbal, het nationale vlaggenschip in het bijzonder. “Het zou een prachtige uitdaging zijn. Ik heb er de juiste leeftijd voor”, vertelde de oud-trainer van onder meer AC Milan, Juventus en Real Madrid toen in La Gazzetta dello Sport.