FTM Forum

Full Version: Foutmelding
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De forummer met de naam 'DeTegenAanval', mag je die hier ook benoemen als foutmelding?
jij wel
Als ik wil inloggen bij competitieam krijg ik dit:

Quote:Warning: session_start() [function.session-start]: open(/var/tmp//sess_08dd83db7cc03af4a061a4ce3000a130, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /usr/home/competitiete-nl/public_html/inc_logged_in.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/competitiete-nl/public_html/inc_logged_in.php:2) in /usr/home/competitiete-nl/public_html/inc_logged_in.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/competitiete-nl/public_html/inc_logged_in.php:2) in /usr/home/competitiete-nl/public_html/inc_logged_in.php on line 2
Sorry, de inlog cookies zijn niet meer geldig of vals, log opnieuw in!
u wordt binnen 3 seconden naar de inlog pagina gestuurd

Warning: Unknown: open(/var/tmp//sess_08dd83db7cc03af4a061a4ce3000a130, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0

Alsk dan gewoon inlog door opnieuw m'n login en ww in te typen doettie 't nog niet!
hier niet (meer)
Mac Wrote:hier niet (meer)

Nu zegt ie ineens dat ik foute login-gegevens heb:

Quote:Warning: session_start() [function.session-start]: open(/var/tmp//sess_08dd83db7cc03af4a061a4ce3000a130, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /usr/home/competitiete-nl/public_html/login.php on line 4
Foute login gegevens
Warning: Unknown: open(/var/tmp//sess_08dd83db7cc03af4a061a4ce3000a130, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0
IN is nog ff bezig met wat updates aan de mysql server probeer t over 15min nog een keer aub
Mac Wrote:IN is nog ff bezig met wat updates aan de mysql server probeer t over 15min nog een keer aub

Bij Mozilla Firefox kreeg ik dus deze foutmeldingen, via IE lukte het me wel! :|
gebruik ook firefox en had dus geen problemen.
heb nu best wel wat problemen sinds gisterenavond. Is vaak niet bereikbaar. Zowel thuis als op werk...
1 topicje naar boven vriend Wink
Smile snorrie....
dit krijg ik als ik een smili wil pakken

Hacking attempt1
waar pak je smily? bij snel antwoord? als je dan op all drukt? als je gewoon post reply doet?
bij all
verrek ik ook opeens...heb toch niks aangepast afgelopen dagen. ik zal er even naar kijken
top
Hij doet bij mij erg moelijk met smileys en avatars etc. Ligt t aan mijn PC of hebben meer mensen hier last van...
klopt
Ik zie nog steeds geen smileys en bijvoorbeeld dit:

Mac[/b], ')">Mac
Site Admin
Site Admin


Age: 21
Geregistreerd op: 22-6-2004
Berichten: 8451
Woonplaats: Duivendrecht
klopt er is op dit moment iemand mee bezig...hij is ook een beetje langzaam omdat ze op dit moment een backup aan t maken zijn
is dat ook de reden waarom ik niet bij het bookie gedeelte kan komen? Ik wil de bets verwerken, maar ik heb geen toegang.
hmmm ik ook niet idd...ik zal het bij de to do list zetten van de medewerkers Wink
Ok, kzal voortaan eerst de rest vant topic lezen... Maar enig idee wanneer de smiley's e.d. weer gaan werken?
staat al 2x hierboven bierteam...reden weet ik niet. weet alleen dat de mensen bij IN er hard mee bezig zijn verder niet
Hij doet weer normaal =D>
yup met dank aan rachid van IN =D>