FTM Forum

Full Version: PSV - Inter
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/web/show/id=362484/langid=43">http://www.vi.nl/web/show/id=362484/langid=43</a><!-- m -->

Is logo 4 niet dat van Inter?
nee, dat is wel het logo van Inter.
Fantastische redding Gomes? :roll:
Gewoon slecht ingeschoten van Solari...
En Marcellis stond weer lekker te dekken :|

Had gewoon 0-1 moeten staan.
tja.....Crespo.....das natuurlijk nog geen Meeuwis
En rood Mendez, over en sluiten lijkt me. Stond lekker daar achterin... :|
CSKA wel voor, hoe kan dat in godsnaam?! :eeeek:
Riekt naar omkoping inderdaad.

Wel heel zuur dat ze nu net rood hebben gehaald...
Ik keek het eerste kwartier naar Young Guns II met Kiefer Sutherland in de gevangenis. Dat is tenminste een vertrouwd beeld. :8:
Istal afgelopen en zo ja, wat is de eindstand? Zo nee, wat is de tussenstand?
0-1 en 3-1
over en uit
Ik heb Inter op winst in de bookie! Hakkuh
Ad Wim Wrote:CSKA wel voor, hoe kan dat in godsnaam?! :eeeek:
Riekt naar omkoping inderdaad.

Denk je echt dat die Turken zich zouden laten omkopen?
Uit naar Helsingborg :|
Tja, had slechter gekund, had ook beter gekund. Maar ze moeten het wel kunnen redden. Spurs daarna wordt lastiger...

Wat bedoel je trouwens met uit naar Helsingborgs?

En Arsenal-Milan in de CL :|
Ad Wim Wrote:Tja, had slechter gekund, had ook beter gekund. Maar ze moeten het wel kunnen redden. Spurs daarna wordt lastiger...

Wat bedoel je trouwens met uit naar Helsingborgs?

En Arsenal-Milan in de CL :|

geweldige loting voor psvee. eerst tegen larson en otomoyoto (of zo, wel een goeie spits dacht ik) en dan naar het prachtige white hart lane, een gribuswijk in londen, maar mooie sfeer en prachtig voor psvee supporters. met ook een zeer grote kans op doorgaan, want ze draaien slecht.

ook arsenal milan is geweldig!
Geweldig affiche ja, maar wel een van de mooiste clubs exit...
Spurs! [-o< Als dat ervan komt hoop ik van de partij te zijn daar, al is het dan eerst uit, dus in Eindhoven gaat het er dan pas echt om. En wat er met Helsingborg is? Beetje koud, daar ga ik zeker niet heen. :razz:
Zweden.....alleen voor de vrouwen was ik daar al heen gegaan, terwijl je in Engeland alleen voor het voetbal kan gaan.
Peter Wrote:Spurs! [-o< Als dat ervan komt hoop ik van de partij te zijn daar, al is het dan eerst uit, dus in Eindhoven gaat het er dan pas echt om. En wat er met Helsingborg is? Beetje koud, daar ga ik zeker niet heen. :razz:

Slavia Praag[-o< ...... Ga liever naar Praag dan weer naar London

Eerst maar eens van die gekke Zweden winnen! Zal nog lastig zat worden PSV kennende
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Spurs! [-o< Als dat ervan komt hoop ik van de partij te zijn daar, al is het dan eerst uit, dus in Eindhoven gaat het er dan pas echt om. En wat er met Helsingborg is? Beetje koud, daar ga ik zeker niet heen. :razz:

Slavia Praag[-o< ...... Ga liever naar Praag dan weer naar London

Eerst maar eens van die gekke Zweden winnen! Zal nog lastig zat worden PSV kennende

Go Henrik!
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Spurs! [-o< Als dat ervan komt hoop ik van de partij te zijn daar, al is het dan eerst uit, dus in Eindhoven gaat het er dan pas echt om. En wat er met Helsingborg is? Beetje koud, daar ga ik zeker niet heen. :razz:

Slavia Praag[-o< ...... Ga liever naar Praag dan weer naar London

Eerst maar eens van die gekke Zweden winnen! Zal nog lastig zat worden PSV kennende

Go Henrik!

Zeg Gerrit, als Henrik PSV eruit knikkert gaat t aantal CL- en UEFA Cup-plaatsen nog verder kelderen en dan wordt de kans dat Grunn ooit nog eens Europees mag ballen wel heel erg minimaal.