FTM Forum

Full Version: Handel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zet onder deze topic weg wat je te koop hebt voor je Gildegenoten. Zie het als onze eigen marktplaats.

Zilveren gevechtslaarzen van de vrijgevigheid level 24
bescherming 144
kracht +5
levenskracht +5%
charisma +5%
Ik heb eigenlijk niks in de aanbieding...Maar ben wel op zoek naar wat uitrusting.

Iemand een lvl 17 wapen, helm, schoenen, schild of eigenlijk alles voor mij?
Lib Wrote:Ik heb eigenlijk niks in de aanbieding...Maar ben wel op zoek naar wat uitrusting.

Iemand een lvl 17 wapen, helm, schoenen, schild of eigenlijk alles voor mij?

- Dubbel leer van de eer, lvl 17. Bescherming + 170, levenskracht + 1%, charisma + 5 & +15%
- Calodiens kleine dolk, schade 8-14, level 17, bescherming + 100, vaardigheid + 2, snelheid + 3, schade + 4

Beiden op te halen voor 100 goud per stuk
waarom groeit iedereen zo snel Sad
Voyou Wrote:
Lib Wrote:Ik heb eigenlijk niks in de aanbieding...Maar ben wel op zoek naar wat uitrusting.

Iemand een lvl 17 wapen, helm, schoenen, schild of eigenlijk alles voor mij?

- Dubbel leer van de eer, lvl 17. Bescherming + 170, levenskracht + 1%, charisma + 5 & +15%
- Calodiens kleine dolk, schade 8-14, level 17, bescherming + 100, vaardigheid + 2, snelheid + 3, schade + 4

Beiden op te halen voor 100 goud per stuk

Ja bitte!!

Waar en wanneer?
Stuur me even een berichtje zodra je online bent vandaag!
Iemand intresse in een account, doe er geen reet meer aan en vind er ook niet zo heel veel meer aan...

Laat maar ff weten...
iemand level 16 of 17 wapens?
ja, spreek mij maar even aan op msn!
In dat verrotte veilinghuis is de laatste tijd ook weinig zinnigs meer te koop zeg..
Jansoe Wrote:In dat verrotte veilinghuis is de laatste tijd ook weinig zinnigs meer te koop zeg..

Helemaal mee eens, hoewel ik voor mijn niveau een aardige bescherming heb.
Xanapopo i inmiddels al 3 keer aan het mes geregen.
Ik zit te kijken naar de 7+schade ringen wat is hier een beetje een normale prijs want ze worden op de markt nu aangeboden voor 17.000 of meer.
Dre Wrote:Ik zit te kijken naar de 7+schade ringen wat is hier een beetje een normale prijs want ze worden op de markt nu aangeboden voor 17.000 of meer.

Dat is een normale prijs.
Bocaloca Wrote:iemand level 16 of 17 wapens?

Nog nodig? En zo ja wat heb je nodig?

Ik heb in de aanbieding:

lvl 16 handschoenen bescherming + 68, vaardigheid -2, snelheid -2
lvl 18 handschoenen bescherming + 54, leven +15
lvl 17 dolk schade 8-14, bescherming + 100, vaardigheid +2, snelheid +3
lvl 16 harnas (malienkolder van LOTR :wink: ) bescherming + 160, leven + 20, +14 bescherming

Laat maar weten!
Lib Wrote:
Bocaloca Wrote:iemand level 16 of 17 wapens?

Nog nodig? En zo ja wat heb je nodig?

Ik heb in de aanbieding:

lvl 16 handschoenen bescherming + 68, vaardigheid -2, snelheid -2
lvl 18 handschoenen bescherming + 54, leven +15
lvl 17 dolk schade 8-14, bescherming + 100, vaardigheid +2, snelheid +3
lvl 16 harnas (malienkolder van LOTR :wink: ) bescherming + 160, leven + 20, +14 bescherming

Laat maar weten!
Ik hoop dat ik die laatte kan dragen Big Grin
Iemand nog wat level 20 uitrusting en wapens in de aanbieding?
Alleen hogere.