FTM Forum

Full Version: WillemII vs NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Blessures Cristiano, Hill, Valencia

Ook op medisch gebied blijft Willem II niks bespaard. Cristiano (knie), Hill (zweepslag) en Valencia (enkel) zullen met blessures lange tijd uit de roulatie zijn. Cristiano is 2 maanden out, Hill 6 weken, terwijl Valencia 3 maanden zal moeten toekijken vanaf de tribune.
Vandaag maar eens naar Tilburg. Voor de verandering eens IN het uitvak én met de combi. Doodziek natuurlijk maar het moet nu toch echt ff... moet er niet aan denken dat ze vandaag verliezen zeg.

1 zeer positief punt... LENS OP DE BANK OLE OLE!!!

4-4-2 met Janssen en Beuk voorin en Holman erachter op het middenveld!

Forza Nijmegen!
Gezien de zwakte op dit moment van WillemII moeten jullie nu punten pakken Harry.
Succes en veel plezier in de bus...
1-0 Poepon Confused
2-0 Poepon en Rood Olsson en Davids :eeeek:

Harry zal het naar zijn zin hebben in Tilburg :roll:
Rood Olsen & Davids
Ekslem Wrote:Rood Olsson

EB, heb je die wel? :wink:
Harry, wat ging er mis?
Vret Mien Gras Wrote:Harry, wat ging er mis?

Het is gewoon een schande.. de hele mentaliteit van het elftal. Het is gewoon echt schandalig dat je in een degradatieduel als dit gewoon geen enkele gele kaart pakt. Ja 2 rode kaarten uit frustratie als het al 2-0 staat maar geen enkele keer werd een keer doorgehaald, werd er een keer iemand van Willem II vast gepakt als er weer eens 1 weg was. 1 grote tamme teringbende..

Na 5 minuten waren er al 3 grote scrimages geweest voor de goal van NEC en had het al 1,2,3-0 kunnen staan..

En dan valt de 1-0.. vrij vroeg.. ik zeg nog dat is helemaal niet zo erg want dan gaan ze tenminste een beetje drukken. Rest 1e helft NEC gewoon beter maar kansen benutten ho maar.. 2e helft flitsend uit de startblokken met deze keer 3 x grote scrimages voor de goal van Aerts.. maar weer allemaal halve schoten, afgeketste schoten etc etc.

Dan de 2-0. Er gebeurd iets tussen davids.. en de man die uiteindelijk zo vrij oploopt. Een soort worsteling waarbij ook nagetrapt, geslagen leek te worden (moet ik nog eens terugzien) maar ipv dat Davids doorgaat, gaat ie mekkeren tegen de scheids... nou die man kan 6 x de krant lezen en dan zich bedenken laat ik de bal maar eens breedleggen op Kargbo die vervolgens alle tijd heeft om uit te halen.. babos ketst de bal recht voor de voeten van Poepon en wedstrijd gespeeld.

Vervolg is niet zo interressant.. Olsson pakt rood (had ik al verwacht (laatste wedstrijd wrs) van te voren dus daarom maar uit de profcoach gehaald) door na te trappen (voor ons, van 40 meter afstand, leek het of hij die gast vol tegen het hoofd aan trapte maar zie het nergens staan dus dat zal wel meevallen) en ook Davids kreeg het weer aan de stok met die zelfde gast als bij de 2-0 (denk messoudi).

Maar ja het maakt allemaal niet uit hoor... hier blijven ze (Paes, Aalbers, Been) maar roepen dat het allemaal goedkomt... het komt allemaal goed. Dat roepen ze al sinds de supportersavond begin oktober. kk bestuur... hele club gaat naar de tering door een stelletje van die bobo's die enkel de zakelijke kant kennen.
Kampioenen gebakken lucht verkopen..

edit: Deze frustratiepost geldt trouwens niet voor de Beuk.. die snapt het tenminste. Beresterk weer (letterlijk en figuurlijk).. zo jammer dat als je 2 man standaard op hem zet je verder eigelijk net zo goed niemand meer hoeft op te stellen tegen ons.
Harry, 1 down 2 2 go :wink:

NEC-voorzitter Paes staat alleen en stapt op

30/12/2007 18:15

NEC moet op zoek naar een nieuwe voorzitter. De huidige preses - Vincent Paes - legt per 1 januari zijn functie neer.

Paes is anderhalf jaar voorzitter van de Nijmegenaren, maar voelt zich niet langer gesteund door de overige leden van de Raad van Commissarissen. Vandaar dat hij zelf is opgestapt.

NEC rept in een persverklaring van een verschil van inzicht over de organisatie en de rol van de voorzitter daarin. Sportief vergaat het NEC evenmin soepel. De ploeg van Mario Been is gezakt naar de veertiende plaats.
Nexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt !!
harry_bierdop Wrote:Nexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt !!

wil je been ook weghebben?
wat een gelul van die commentator over die vermeende trap van Olssen. Was echt geen opzet..
"dat heeft van Boekel goed gezien"...
wat een bullshit...
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt !!

wil je been ook weghebben?

Ik weet het ook niet meer.. ik snap er de laatste tijd ook maar weinig meer van wat hij allemaal doet.

@ Gitter
Was geen opzet dus? Heb de herhaling niet meer gezien.. ff kijken of ik online nog kan kijken!
Sad

Olsson: rode kaart was terecht
Door: William | Gepubliceerd: Gisteren 18:21 | Laatst bewerkt: Gisteren 18:14 | 15 reacties


Jonas Olsson kon zich zondag niet beheersen bij een achterstand van NEC. De verdediger kreeg rood.

''Die kaart was terecht. Ik was gefrustreerd, maar dit is heel dom. Ik tikte met mijn voet tegen zijn hoofd. Daar wilde ik hem niet raken, maar dat is geen excuus'', zegt de Zweed.

Olsson pakt vaker onnodig kaarten. ''Over de gevolgen voor mijn carriere wil ik nu niet praten. Ik moet ervan leren, maar dat gebeurt niet. Ik ben heel teleurgesteld. We vechten de rest van dit seizoen tegen degradatie. Dat ligt aan het elftal, niet aan de trainer'', aldus de verdediger.
Ton van Gaalen belangrijkste kandidaat
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 22:13 | Laatst bewerkt: Gisteren 22:10 | 16 reacties


Ton van Gaalen lijkt de belangrijkste kandidaat om de vertrokken Vincent Paes op te volgen als voorzitter van NEC. Van Gaalen is al jaren voorzitter van de OSRN, de businessclub van NEC. Daarnaast is hij consultant bij Horwath de Zeeuw & de Keizer.

Bij het afscheid van Hans van Delft werd Van Gaalen door de belangrijkste sponsors en investeerders al naar voren geschoven als nieuwe voorzitter. Toen koos Van Delft voor Vincent Paes, hetgeen tot de dag van vandaag altijd een last voor de scheidend voorzitter is geweest.

In ieder geval is de kans groot dat bij een aanstelling van Van Gaalen de samenwerking met Boekhoorn weer nieuw leven zal worden ingeblazen.
Klote Harry...
Onderste ploegen ontlopen elkaar nauwelijks, ben zeer benieuwd wat de resterende 16 wedstrijden ons gaan brengen.
harry_bierdop Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt !!

wil je been ook weghebben?

Ik weet het ook niet meer.. ik snap er de laatste tijd ook maar weinig meer van wat hij allemaal doet.

@ Gitter
Was geen opzet dus? Heb de herhaling niet meer gezien.. ff kijken of ik online nog kan kijken!

Als je wekelijks spelers opstelt die de weken daarvoor publiekelijk gefaald hebben (Worm, Lens, e.a), dan ben je wat mij betreft niet de juiste man. Nu heeft ie wel als verzachtende omstandigheid dat ie moet werken met een kwalitatief arme (uitzonderingen daargelaten; Vadocz, El-Ak, e.a) en zéér smalle selectie (omdat NEC geen cent te makken heeft). Vandaar dat ik hem voorlopig nog even het voordeel van de twijfel geef.

Overigens geloof ik niet dat Been er snel uitvliegt. Al was het maar omdat het bestuur dit jaar nog zijn contract - met twee seizoenen - heeft verlengd.
NEC heeft gewoon maar 10 eredivisiewaardige voetballers:

Babos, muslu, olsson, Wisgerhof, El Ak, Davids, Kivuvu,Van Beukering, Vadocz en Janssen. (en dan zou je Holman nog mee kunnen tellen echter die is wel zoooooooooooo wisselvallig).

De rest is gewoon huilen met de pet op, daarnaast zit je natuurlijk gewoon met een heleboel jonge spelers (Davids, Kivuvu, Janssen) die wel eredivisiewaardig zijn maar gewoon niet elke week dat niveau halen. De ene week spelen ze (sub)top niveau en de andere week gewoon Veendam-niveau.

Elke blessure of schorsing leeft dus gewoon een probleem op.. nog afgezien van off days van mensen in het veld.

Wel heftig dat er ineens nog iemand is die voor NEC is.. jarenlang alleen gestaan hier Wink!
NEC moet tweetal weken missen

Jonas Olsson en Lorenzo Davids zullen de komende duels van NEC aan zich voorbij moeten laten gaan, aldus de officiële website van de Nijmegenaren. Het tweetal is voor respectievelijk vier en drie duels geschorst.

Het duo kreeg de rode kaart afgelopen zondag in de uitmoeting bij Willem II (3-0 verlies). Olsson trapte na naar Niels Vorthoren en kreeg na afloop bovendien een standje van trainer Mario Been, die de Zweed te vaak vindt ontsporen. Davids kreeg een logische rode kaart voor gefrustreerd natrappen.

Olsson werd voor vier wedstrijden uitgesloten en Davids voor vier wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Beide spelers hebben volgens het digitale thuis van de Nijmegenaren de straf geaccepteerd.
Jonas Olsson maakt excuses aan supporters
Door: Steven | Gepubliceerd: Gisteren 14:31 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:35 | 41 reacties


NEC kon dit jaar niet slechter afsluiten door met 3-0 te verliezen van Willem II, waar ook nog twee spelers met een rode kaart van het veld werden afgestuurd. Een van die spelers is Jonas Olsson. Dat hij nog wel eens tegen een kaart aanloopt is een bekend gegeven, maar tegen Willem II ging hij te ver door een natrappende beweging te maken en daarbij een speler van Willem II in het gezicht te raken. ''Dat valt echt niet goed te praten,'' zegt de Zweed als we contact met hem opnemen. ''Het was pure frustratie en mag natuurlijk nooit gebeuren.''

Niet alleen Olsson is niet blij met de rode kaart, maar ook de supporters die de hardwerkende verdediger altijd steunen, kunnen zijn actie niet waarderen en zijn ook teleurgesteld. ''Ik kan dan ook maar één ding doen,'' geeft Olsson aan. ''En dat is mijn excuses maken aan de club en alle supporters. Het is niet professioneel en ik weet dat ik van dit moment zal leren. Ik heb voor de supporters en de club nu ook echt iets goed te maken.''

Of Olsson daar nog tijd voor heeft is natuurlijk de vraag, aangezien hij in belangstelling staat van clubs uit de Premier League. ''Ik heb gesproken met mijn zaakwaarnemer en op dit moment is er nog niks concreet. Ik verwacht niet dat ik al in de winterstop zal vertrekken, al weet ik ook dat je in de voetballerij niks met zekerheid kan zeggen.''

Ondanks dat NEC het geld natuurlijk goed kan gebruiken, is de waarde van Olsson natuurlijk groot voor het elftal van NEC. Mario Been keurde de actie natuurlijk ook af, maar gaf daarbij wel aan dat hij ''qua strijd het liefst tien Olssons in het veld zou willen hebben''. Daarom is het te hopen dat de Zweede blijft en zo mee kan vechten om ons in de hoogste Divisie te houden en uiteindelijk komende zomer toch nog voor een mooie prijs naar zijn geliefde Premier League kan.
harry_bierdop Wrote:NEC heeft gewoon maar 10 eredivisiewaardige voetballers:

Babos, muslu, olsson, Wisgerhof, El Ak, Davids, Kivuvu,Van Beukering, Vadocz en Janssen. (en dan zou je Holman nog mee kunnen tellen echter die is wel zoooooooooooo wisselvallig).

De rest is gewoon huilen met de pet op, daarnaast zit je natuurlijk gewoon met een heleboel jonge spelers (Davids, Kivuvu, Janssen) die wel eredivisiewaardig zijn maar gewoon niet elke week dat niveau halen. De ene week spelen ze (sub)top niveau en de andere week gewoon Veendam-niveau.

Elke blessure of schorsing leeft dus gewoon een probleem op.. nog afgezien van off days van mensen in het veld.

Wel heftig dat er ineens nog iemand is die voor NEC is.. jarenlang alleen gestaan hier Wink!

Mee eens, ja. En die onervarenheid (en de wisselvalligheid die dat met zich meebrengt) zou je dit seizoen, aan het eind van de rit, nog wel eens lelijk kunnen opbreken. Het zou mooi zijn als NEC zich op korte termijn zou kunnen versterken met een ervaren kracht, die ook daadwerkelijk wat toevoegt.

Hoef je in ieder geval niet meer alleen te nuilen. :wink:
hebben jullie al wat gehoord over een ruil buijs-kivuvu?
waf Wrote:hebben jullie al wat gehoord over een ruil buijs-kivuvu?

Is alweer van de baan hoorde ik..
NEC zou, volgens DTH, zo goed als rond zijn met Van Gessel. Daarnaast zouden Tiendalli (huur), Jones (dat zou pas een versterking zijn!) en Hersi nog altijd in de belangstelling staan. Ben benieuwd.
Jones?
Mukkus Wrote:Jones?

[Image: _40702467_jones_manutdpa.jpg]
David Jones!
Van Gessel.. tsja, tsja, tsja. Zeker niet slecht maar ook geen wonder ofzo. Kan misschien wel wat leiding en ervaring brengen, iets wat hard nodig is.

Verder Jones, veel te duur. Komt alleen als Olsson weggaat. Derby vraagt 1M pond voor hem terwijl ie daar de 3/4 op de tribune zit. Fantastische speler (voor ons) maar niet haalbaar en indien wel haalbaar versterkt dat het team niet heel erg aangezien Olsson dan weg is.

Misschien niet gek als we door verkoop Olsson, Jones én Tiendalli zouden kunnen halen. Dat, in combinatie met, de weer met de groep meetrainende Mark Otten en een (uitblinkende) Vadocz die een keer fit blijft zou heel wat zijn.