FTM Forum

Full Version: VVV - Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
0-1 Suarez, assist Gabri.

Totaal onverdiend, Kennedy al gewisseld voor Maduro, defensieve 'zekerheid'....
Die vuile hond van een Suarez gun ik dus geen goal.
Laat dan Huntelaar een paar goals maken als Ajax toch wint.
Ach ja, hij is nog niet gaan vallen vandaag.
Net werd hij gewoon getackled, en kreeg hij geen overtreding, imago tegen nu.
Eigen schuld.
1-1 Oovraanie! :-({|=

Hub Amrabat!
Volgens langs de lijn leuke pot... VVV gaat voor overwinning... Ajax mist kans op 2-1... en Huntelaar had na slaan niet meer op het veld mogen staan.

Hup Amrabat
En Huntelaar 1-2
Rood oguraru en 2-2
En wederom verkloten ze het ](*,) ](*,)

2 punten uit 3 wedstrijden is killing :Sad
](*,) ](*,) ](*,) Heb het nu zo ontzettend gehad met die indolente k*tj*den.

GODVER!!!!
Ekslem Wrote:Volgens langs de lijn leuke pot... VVV gaat voor overwinning... Ajax mist kans op 2-1... en Huntelaar had na slaan niet meer op het veld mogen staan.

Hup Amrabat

De ene 'elleboog' na de andere werd uitgedeeld, Huntelaar wil de speler afhouden met een platte hand, waarna die debiel als een suarezje gaat liggen, echt geen gele kaart waard.
Eerste helft kreeg huntelaar geel, omdat hij op de juiste afstand stond, maar de scheids hier nog 2 meter bij optelde. Muur stond op 12 meter ofzo....

Overigens zwaar onverdiend gelijkspel, VVV had verdiend te winnen. Wel weer ontzettend zuur dat die goal in de laatste minuut valt. Tyfus voetbal
Gelukkig geen Ajax of VVV Venlo gekozen.
Dramatische pot, zoals Fabian idd zei was een overwinning van VVV terecht geweest...
EB Sports Wrote:Gelukkig geen Ajax of VVV Venlo gekozen.
:lol: :lol:
Hier kan ik dan wel weer om lachen
Nac 0
Excelsior 0
Twente 1
VVV 1

Oke, met het gelijkspel tegen Twente kan ik leven maar dit hadden dus gewoon 10 punten moeten zijn.
Gelukkig laten PSV en Feyenoord het ook regelmatig afweten waardoor het verschil slechts 3 puntjes is. Vorig jaar waren dat er meen ik 9.
Nog altijd gloort de titel maar er moet dan wel weer eens gewonnen worden van dit soort ploegen.
Vandaag in de Telegraaf: Dit Ajax is geen knip voor de neus waard.