FTM Forum

Full Version: Happy new year!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Forum vrienden,
Het was weer een mooi forumjaar. Leuk om te zien dat het forum blijft groeien.
Eerlijk = eerlijk, zonder forum zou ik me op mijn werk behoorlijk vervelen. Smile
Ik wens jullie allen een fantastisch 2008 (jaja, ook jou Bredanaar Wink)
hopelijk wordt t volgend jaar weer net zo slap, fel, kinderachtig, jij-bakkerig, serieus, smiley-achtig als afgelopen jaar.
Happy New Year!!!!
Eensgelijks!
Tripplexxx Wrote:Eensgelijks!


Happy New Year!!
Iedereen een sloeberig 2008!

(da's positief beodeld...)
Ik kan me hier wel bij aansluiten, ik weet alleen niet wat 'beodeld' betekent. Maar zet hem op in 2008, mannen!
Twente kampioen 2008 ole ole...............
beste wensen......................
beodeld is vast een Fries woord.
Iedereen het beste voor 2008 \Big Grin/
Ik wens jullie en al je dierbaren ook een geweldig 2008 in goede gezondheid...
Ik wens iedereen het allerbeste voor 2008!
Vanuit de Parel van Brabant wens ik iedereen het beste voor 2008!

Heeft iedereen al zijn vingertjes nog?
Hier is alles in de soep gelopen, er was zo'n onwiese dikke mist dat als je een sierpot afstak en veilig afstand nam, dan zag je de gehele sierpot al niet meer. Laat staan sierpijlen.....
Ik liep over straat vannacht en met al die knallen leek het net alsof ik Battlefield Vietnam aan het spelen was.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Happy new year, heren!!!
Vret Mien Gras Wrote:Hier is alles in de soep gelopen, er was zo'n onwiese dikke mist dat als je een sierpot afstak en veilig afstand nam, dan zag je de gehele sierpot al niet meer. Laat staan sierpijlen.....
Ik liep over straat vannacht en met al die knallen leek het net alsof ik Battlefield Vietnam aan het spelen was.

Haha, hier leek het ook wel oorlog. Overal geknal maar je ziet niks. Alleen een muur van mist.
In de vooravond van Weerselo naar huis gefietst, gevaarlijke tafarelen op provinciale wegen. Auto's die langzaam over de weg kruipen, fietsers die opeens voor je opdoemen en het in de berm fietsen omdat je de bocht niet zag aankomen. Totale gekte.
In Weerselo waren ze trouwens carbit aan het schieten met een buis die 7 meter lang was en een diameter van 60 centimeter had. Carbit schieten met melkbussen is voortaan slaapverwekkend en patronen zijn er baby rotjes bij.

Best wishes!
jongens ook van mij uiteraard een heel mooi nieuwjaar gewenst en dat we nog vele discussies mogen voeren!
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Hier is alles in de soep gelopen, er was zo'n onwiese dikke mist dat als je een sierpot afstak en veilig afstand nam, dan zag je de gehele sierpot al niet meer. Laat staan sierpijlen.....
Ik liep over straat vannacht en met al die knallen leek het net alsof ik Battlefield Vietnam aan het spelen was.

Haha, hier leek het ook wel oorlog. Overal geknal maar je ziet niks. Alleen een muur van mist.
In de vooravond van Weerselo naar huis gefietst, gevaarlijke tafarelen op provinciale wegen. Auto's die langzaam over de weg kruipen, fietsers die opeens voor je opdoemen en het in de berm fietsen omdat je de bocht niet zag aankomen. Totale gekte.
In Weerselo waren ze trouwens carbit aan het schieten met een buis die 7 meter lang was en een diameter van 60 centimeter had. Carbit schieten met melkbussen is voortaan slaapverwekkend en patronen zijn er baby rotjes bij.

Best wishes!

Echte boeren pakken het goed aan he, haha.
Iedereen een gelukkig en gezond 2008!
Een gelukkig, gezond en goed 2008 gewenst allemaal !
Fabian Wrote:Een gelukkig, gezond en goed 2008 gewenst allemaal !


bij deze prachtige woorden (en een gebrek aan inspiratie) :wink: sluit ik mij hier volledig bij aan !
Iedereen ook de beste wensen vanuit de polder !!! :beerbros:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Hier is alles in de soep gelopen, er was zo'n onwiese dikke mist dat als je een sierpot afstak en veilig afstand nam, dan zag je de gehele sierpot al niet meer. Laat staan sierpijlen.....
Ik liep over straat vannacht en met al die knallen leek het net alsof ik Battlefield Vietnam aan het spelen was.

Haha, hier leek het ook wel oorlog. Overal geknal maar je ziet niks. Alleen een muur van mist.
In de vooravond van Weerselo naar huis gefietst, gevaarlijke tafarelen op provinciale wegen. Auto's die langzaam over de weg kruipen, fietsers die opeens voor je opdoemen en het in de berm fietsen omdat je de bocht niet zag aankomen. Totale gekte.
In Weerselo waren ze trouwens carbit aan het schieten met een buis die 7 meter lang was en een diameter van 60 centimeter had. Carbit schieten met melkbussen is voortaan slaapverwekkend en patronen zijn er baby rotjes bij.

Best wishes!

Echte boeren pakken het goed aan he, haha.

Haha, en na een zware zondagavond Bruins en oudjaarsnacht gister kom ik zojuist thuis van nieuwjaarsparty Bruins.
Inderdaad goed aanpakken, die feestdagen :wink:
Uit het Land van Maas en Waal, de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Een ontzettend [gay] 2008 iedereen!
Ik had gewoon 100 euro op mijn staatslot...
Wist niet dat t mogelijk was om meer dan 15 euro te winnen.
hallelujah, we hangen de vlag uit....