FTM Forum

Full Version: La Coupe d'Afrique
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dickoh, Amoah........wie zijn er nog meer niet beschikbaar voor hun club ivm de Africa Cup?
Wanneer begint dit geleuter?
20 januari begint dat geleuter!!
Dus al die gasten zijn er per volgende week al niet bij lijkt me?
Mooi dat Kufo een zwaaineger is uit Zwitserland.
Waar blijft dat lijssie?
Ekslem Wrote:Waar blijft dat lijssie?

http://www.lijstje.nl
Sjaak Wrote:Dickoh, Amoah........wie zijn er nog meer niet beschikbaar voor hun club ivm de Africa Cup?

Addo.
Rahim.
Ekslem Wrote:Waar blijft dat lijssie?
HIER
Nederlandse inbreng in Afrika Cup mager

Op 20 januari barst de strijd om de Afrika Cup los. Met één speler en één coach is de bijdrage vanuit Nederland bijzonder mager in Ghana.

Eric Addo moet op het veld de Eredivise-eer hoog houden. De Ghanese verdediger is de enige kracht uit Nederland tijdens het Afrikaanse kampioenschap. De PSV'er krijgt de kans de kunststukjes uit 1963 en 1987 te herhalen, toen Ghana in eigen land de Afrika Cup opeiste.

Dat was niet weggelegd voor Francis Dickoh en Matthew Amoah. De verdediger van FC Utrecht overleefde de laatste schifting niet, terwijl de aanvaller van NAC Breda vanwege een liesblessure op het laatste moment moest worden vervangen.

Arie Schans verdedigt de Oranje-eer. De Nederlander gaat een poging wagen met Namibië in de voetsporen te treden van Clemens Westerhof, die in 1994 Nigeria naar de hoofdprijs leidde.
Mukkus Wrote:Addo.

Heb ik nu gewonnen?
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Addo.

Heb ik nu gewonnen?

Ja, de komende 8 weken komt er een negertje bij je afwassen
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Addo.

Heb ik nu gewonnen?

Ja, de komende 8 weken komt er een negertje bij je afwassen

8 weken maar?

[Image: dishes-giclee-print-c12177188.jpeg]
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Addo.

Heb ik nu gewonnen?

Ja, de komende 8 weken komt er een negertje bij je afwassen

8 weken maar?

Tja, die taakstraffen zijn nu eenmaal erg licht in Nederland

[Image: karl.jpg]