FTM Forum

Full Version: NEC vs FC Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
FC Twente hervat de competitie vanavond met de uitwedstrijd tegen NEC in Nijmegen. Daarin wil de ploeg van trainer Fred Rutten zich revancheren voor de uitschakeling in het bekertoernooi, eerder dit seizoen.

Twente mist alleen de zieke Andrej Rendla en Patrick Gerritsen die nog teveel wedstrijdritme mist. Bij NEC zijn Lorenzo Davids en Jonas Olsson geschorst. FC Twente is al tien wedstrijden op rij ongeslagen en de nummer vijf van de eredivisie. NEC is veertiende met negentien punten minder dan de ploeg uit Enschede. Ook de laatste drie wedstrijden in Nijmegen werden door Twente in winst omgezet. (0-3, 0-3 en 0-2). Toch wil trainer Fred Rutten waken voor teveel optimisme. Hij verwacht een heet avondje in De Goffert waarin het aan zal komen op veel fysiek persoonlijke duels.
Wat denken je ervan Vret? Maw is volgens jou twee Tukkers in je team verantwoord?
Ekslem Wrote:Wat denken je ervan Vret? Maw is volgens jou twee Tukkers in je team verantwoord?

Ik weet het niet, FC Twente heeft altijd al problemen gehad met clubs die in de problemen verkeren. Ik verwacht dat als we voor komen te staan, dat Rutten daarna het balletje rustig rond laat spelen en de wedstrijd wil uitspelen. Er zullen niet veel goals vallen in deze pot. Dus het lijkt mij dat je moet gokken op net die speler die deze wedstrijd het verschil maakt.
NEC heeft de twijfelachtige eer om 1 van de weinige clubs te zijn waarvan ik niet hoop dat ze winnen van fct :wink:
Wat een geluk dat Haverkort die pingel niet geeft. Het was een zuivere pingel en daardoor heeft NEC niet kunnen winnen. Helaas voor de Nijmegenaren, maar FC Twente had de eerste helft natuurlijk ruim afstand moeten nemen. Doorgaans vond ik het één van de minst sterke wedstrijden van FC Twente. Denneboom bleef staan en Elia werd gewisseld voor Marko, onbegrijpelijk!!!!! Wanneer ziet Rutten het nu eindelijk dat Elia moet blijven staan en Denneboom op de bank hoort. Zelfs liever Hersi in de basis want ik ben die Denneboom wel zo zat, opstappen met renneger en terugsturen naar NEC of Heerenveen of naar WillemII.

Sorry Harry, verdiend is wat anders maar jullie hadden drie punten moeten hebben!
Helemaal mee eens, onbegrijpelijk dat Denneboom maar mag blijven staan, dacht dat Rutten er nu toch wel achter was dat hij niets toevoegt, maar blijkbaar nog steeds niet, begint nu wel erg lang te duren. Waardeloze wedstrijd verder, NEC stelde helemaal niks voor maar als je zo slap en ongeinspireerd speelt verlies je dat dus gewoon. Had natuurlijk gewoon een penalty moeten zijn (overigens was die penalty die wel gegeven werd er eigenlijk buiten).
Ook al was de pingel er buiten, ik vond het überhaupt geen pingel. Het was gewoon een duel waar de scheids de verdediger de voordeel van de twijfel had moeten geven. Maar goed, dat hij er toch een pingel voor geeft kan ik begrijpen, maar dat hij daarna geen pingel geeft snap ik totaal niet.
Vuile vieze gore teringbende... tyfus Havekort, dat ie aids aan z'n teelbal krijgt. Wat een teringzooi zeg.. hele avond naar de tering.

En dat die Lens ook alsjeblieft een keer optyft naar Veendam ofzo... wat een luie tyfushond..man man man. Denk je 1 x te gaan winnen.. 1 x, word je gewoon weer keihard in je kont genomen door de KNJB.

En nogmaals... voor de zoveelste keer:

Johnny van de Burgerking (al is ie 120 kilo, nog is ie 10 x beter als een 200% fitte lens)
Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
harry_bierdop Wrote:Vuile vieze gore teringbende... tyfus Havekort, dat ie aids aan z'n teelbal krijgt. Wat een teringzooi zeg.. hele avond naar de tering.

En dat die Lens ook alsjeblieft een keer optyft naar Veendam ofzo... wat een luie tyfushond..man man man. Denk je 1 x te gaan winnen.. 1 x, word je gewoon weer keihard in je kont genomen door de KNJB.

En nogmaals... voor de zoveelste keer:

Johnny van de Burgerking (al is ie 120 kilo, nog is ie 10 x beter als een 200% fitte lens)
Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

Lens ruilen voor Denneboom (met kluit)?
Dat die dikke Beukering een goal scoort komt op naam van Denneboom. Hij verdedigde mee maar liet de Beuk geheel vrij staan zodat hij kon inkoppen. Het neemt niet weg dat hij de bal prima binnenkopte.
Hoezo was Lens zo slecht, ik vond het nog wel meevallen. Hij gaf een prima bal aan Jansen in de eerste helft die op zijn beurt de bal naast de paal piste. Dat had een goal moeten zijn.

Maar Harry, als je zo door de scheids wordt genaaid, liever ten faveure van FC Twente dan een andere club toch :wink:
Hoe kwamen jullie op 0-1?

Omdat Engelaar (dacht ik de bal had) naar binnen trok, vervolgens kan Heubach echt op een hobbelgangetje weglopen bij een Lens die gewoon met z''n grote dikke zwarte leuter aan het spelen is, om vervolgens alle tijd te hebben (want tsja waarom zou ik (lens) achter iemand aan lopen die toch al weg is) de bal panklaar te leggen op het hoofd van Kufo. Sorry hoor, week in week uit de oorzaak zijn van tegengoals terwijl je spits bent.

En die actie met Jansen? Dat dat een goede actie wordt gevonden zegt al genoeg.. hij kan helemaal vrij een bal over 6 meter breed spelen. nou nou nou.. hulde voor onze Jermaine. Dat ie de bal daarvoor gewoon vrijwel in de voeten kreeg omdat iemand (dacht Robbie) stond te klunsen maakt de actie nog knapper van Lens.

Keer op keer op keer lopen gewoon mensen bij hem weg vanuit de verdediging... hij hobbelt een stukkie mee tot aan zeg maar onze kant van de middencirkel, de verdediger gaat vervolgens de kaats aan en loopt door en Lens stopt dan gewoon met hobbelen en gaat gewoon staan kijken. Dat ie dan daarna een keer een goede bal geeft sjapeauuu hoor...

Lens ruilen voor Denneboom, meteen.. met een zak geld erbij!! Wat zeg ik.. die zakgeld krijgen jullie ook als jullie alleen Lens nemen. Denneboom was idd niet veel gister, heb rest van het seizoen niet gezien natuurlijk. Elia was echter helemaal niks gister...Engelaar en Kufo waren eigelijk de enige die de boel een beetje op de been hielden bij Twente.

Ik ben echt zo ziek van die teringleijer van een Haverkort... 2e fucking keer al dit seizoen. Maandags na vites uit belde ie ook vrolijk op naar Been om te melden dat ie het verkeerd had gezien en dat Sprockel rood had moeten hebben en NEC een pingel.. maar ja.. achteraf ziet het allemaal wel. Staat die gast ergens op een A-lijst? Mag toch hopen van niet..
Vret Mien Gras Wrote:Maar Harry, als je zo door de scheids wordt genaaid, liever ten faveure van FC Twente dan een andere club toch :wink:

Op dit moment even aan niemand... punten heel hard nodig. We hebben wel vaker gezeten in de hoek waar de klappen vallen maar dit gaat wel heel ver. Krijg je Groningen uit en Ajax thuis er over heen en sta je zo laatste.

Als je kijkt wat voor spanning er op al die wedstrijden staat, ook op de tribunes. Door zulke fouten, of het nou achterlijk is of niet, zijn regelmatig onverantwoorde situaties ontstaan op tribunes of buiten het stadion. Zo iemand zou ook gewoon geschorst moeten worden voor 1 of 2 speelweekenden, zeker gezien dit niet de eerste keer is dat hij in de fout gaat en dan praat ik ook over andere wedstrijden dan die van NEC.

p.s. Iemand nog gezien wat er gebeurde na die 2-2? Kloppartij op het veld? Zal ons ook wel weer 2 x 4 wedstrijden schorsing opleveren door de teringbond..
Ik zag Babos een trappende beweging richting Huysegems maken. Maar ik weet niet of die bewust was. Hij zal wel niet geschorst worden.
Ja dat staat ook hier in de krant... bij ons staat er na een wedstrijd altijd een heel kort rapportje met een cijfer per speler en bij Babos staat: "Huysegems probeerde hem een rode kaart aan te smeren na de 2-2, benieuwd wat de aanklager hiervan denkt"
Hij schopt hem we degelijk. maar die Huysegems gedroeg zich wel als een verschrikkelijke jankerd
Nou.. komende 4 wedstrijden dus Rein Baard in de goal! Tsjonge jonge...
Ik kan het me niet heel goed herinneren, maar Huysegems liep volgens mij ook tegen Babos omhoog. Ik vind het geen schorsing waard!
Sjongejonge, wat een graftakkezooi zeg. Bedankt, Bennie! FU

Kreeg tijdens de wedstrijd, na de 2-1, ook 'n smsje van 'n FC Twente-supporter (die ook in de Goffert zat) met de tekst: 'En David wint...' (refererend aan de kop die boven de voorbeschouwing van fctwente.net stond). Toen heb ik maar teruggestuurd dat me dat enigszins voorbarig leek, aangezien het hier nec betrof. Het is dan ook weer typisch dat die bal er in extremis nog in gaat; los van het feit dat die drol natuurlijk had moeten fluiten voor een pingel. Maar goed, het probleem is dat NEC bij een voorsprong veel te veel naar achter gaat lopen. Niet alleen gister, maar ook tegen VVV, etc.
Haha.. in de catacombe moet ook nog één en ander gebeurt zijn met Stijn H. in de hoofdrol. Eerst kreeg ie het aan de stok met Carlos Aalbers, vervolgens een opstootje waarbij Worm de boel suste en Huysegems meetrok naar hun Kleedkamer. Vervolgens draait Wrom om en loopt weer naar de eigen kleedkamer waarna Huysegems gaat staan schreeuwen dat "ze" maar mee naar buiten moesten komen, de bink haha. Echter liepen er ook nog wat pers rond en het verhaal ging natuurlijk als een lopend vuurtje door Gaanderij waar doorgaans ook nog genoeg "gewone" zitten. Die op hun beurt ff naar wat mensen buiten het stadion hadden gebeld wat er was gebeurd..

Gevolg was dat vriend Stijn als een toffe jongen naar buiten liep, zag een klein welkomscommité staan, omdraaide en binnen bleef staan. Hij heeft z'n tas afgegeven aan een medespeler en toen de bus bijna vol was issie naar de bus gesprint, waarbij ie ook nog eens op z'n bek ging hahahaha. En het mooiste was nog.. meeste van die gasten stonden er niet eens voor hem Undecided
harry_bierdop Wrote:Haha.. in de catacombe moet ook nog één en ander gebeurt zijn met Stijn H. in de hoofdrol. Eerst kreeg ie het aan de stok met Carlos Aalbers, vervolgens een opstootje waarbij Worm de boel suste en Huysegems meetrok naar hun Kleedkamer. Vervolgens draait Wrom om en loopt weer naar de eigen kleedkamer waarna Huysegems gaat staan schreeuwen dat "ze" maar mee naar buiten moesten komen, de bink haha. Echter liepen er ook nog wat pers rond en het verhaal ging natuurlijk als een lopend vuurtje door Gaanderij waar doorgaans ook nog genoeg "gewone" zitten. Die op hun beurt ff naar wat mensen buiten het stadion hadden gebeld wat er was gebeurd..

Gevolg was dat vriend Stijn als een toffe jongen naar buiten liep, zag een klein welkomscommité staan, omdraaide en binnen bleef staan. Hij heeft z'n tas afgegeven aan een medespeler en toen de bus bijna vol was issie naar de bus gesprint, waarbij ie ook nog eens op z'n bek ging hahahaha. En het mooiste was nog.. meeste van die gasten stonden er niet eens voor hem Undecided

Haha die Stein.