FTM Forum

Full Version: Groningen vs Excelsior
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zaterdagavond speelt FC Groningen in Euroborg de thuiswedstrijd tegen Excelsior. De nummer 4 van de Eredivisie neemt het in die wedstrijd op tegen de nummer 18. Bij FC Groningen is het lijstje met afwezigen er na de jaarwisseling niet korter op geworden. Naast de langer geblesseerden Marnix Kolder (lies), Paul Matthijs (enkel), Luciano da Silva (pink) en Ondrej Svejdik (onderarm) zijn Erik Nevland (achillespees) en Evgeniy Levchenko (kuit) er nog niet bij. Ook Jeroen Veldmate is met een knieblessure aan de blessurelijst toegevoegd.

Silva
Verder zit Bruno Silva niet bij de selectie. Trainer Ron Jans hierover: “We hebben Bruno toestemming geven om woensdag nog een dag vrij te nemen. Donderdag is hij weggebleven van de training. Daar kan ik me niet in vinden. Zelfs als je een probleem hebt met je werkgever, hoor je gewoon op te komen dagen. Luis Suárez heeft eerder dit seizoen in eenzelfde situatie gezeten, maar meldde zich wel keurig voor de trainingen. Natuurlijk begrijp ik dat Silva naar een andere club toe wil, maar ik als trainer en wij als club hebben een ander belang. Wij denken namelijk mét Silva meer kans te hebben om hoger te eindigen dan zonder hem. De reden dat Silva niet bij de selectie zit, is dat hij in deze omstandigheden heel druk in zijn hoofd is. Wij hebben hem overigens geen boete gegeven omdat hij donderdag niet heeft getraind.”

Keus
Meevallers waren er gelukkig ook nog voor de oefenmeester: “Gelukkig hebben we Arnold Kruiswijk en Rasmus Lindgren er gewoon weer helemaal fit bij. De week rust heeft het voordeel gehad dat zij hebben kunnen herstellen van lichte ongemakken. Ook Fredrik Stenman, die gisteren uitviel op de training, is er gewoon bij. De selectie bestaat voorlopig uit zeventien spelers. We kiezen er niet voor Erik Nevland alsnog op de bank te zetten, omdat we voorin voldoende keus in spelers hebben.”

Tegenstander
Over Excelsior: “Het is een andere ploeg dan vorig jaar, toen ze er met Slory door hele snelle counters uitkwamen. Er is iets minder snelheid. Nu spelen ze wat meer afwachtend en verdedigend. In de slotfase hebben ze al regelmatig clubs verrast, als zij ‘alles of niets’ gaan spelen. Daar moeten we voor oppassen. Ons goede voornemen is bovendien om zelf in een thuiswedstrijd eens eerder afstand te nemen van een ploeg. Thuis hebben we immers heel vaak met één doelpunt verschil gewonnen en bleef het juist tot de slotfase spannend.”

Bron: FC Groningen

=D>
Jammer, mijn aanvoerder Da Silva zit dus niet eens bij de selectie....
1-1 inmiddels, Lovre en Den Ouden
2-1 Berg
2 x assist Nijland
2-2 Goejo Velasko
Dik in blessuretijd: 3-2 Lovre.
Onverdiende klotezooi
mindlight Wrote:Onverdiende klotezooi

Moet Excelsior maar niet rijdrekken!
Jans had groot gelijk in het interview, ze hebben wel vaker te kampen met tijdrekkende pauperteams. Verdiende overwinning van de varkens!
Vret Mien Gras Wrote:rijdrekken!

Is dit in de categorie piep'n en bloaz'n?
Vret Mien Gras Wrote:
mindlight Wrote:Onverdiende klotezooi

Moet Excelsior maar niet rijdrekken!
Jans had groot gelijk in het interview, ze hebben wel vaker te kampen met tijdrekkende pauperteams. Verdiende overwinning van de varkens!

tijd is tijd, poepneus.

sowieso hulde voor de complottheorie van ton lokhof. =D> =D>

(de scheids mr vvv noemen, heerlijk... =P~ )
Gewoon overstappen naar 2 x 30 of 2 x 35 minuten ECHTE speeltijd. Zodra de bal uit het spel is en/of er gefloten is voor een overtreding de klok gewoon stilzetten. Dan heeft de 4e official tenminste ook wat nuttigs te doen en is het tijdrekken grotendeels afgelopen.

De werkelijke speeltijd in voetbalwedstrijden is vaak maar 50 a 60%, dus die 10 a 15 minuten per helft kan er best af.
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
mindlight Wrote:Onverdiende klotezooi

Moet Excelsior maar niet rijdrekken!
Jans had groot gelijk in het interview, ze hebben wel vaker te kampen met tijdrekkende pauperteams. Verdiende overwinning van de varkens!

tijd is tijd, poepneus.

sowieso hulde voor de complottheorie van ton lokhof. =D> =D>

(de scheids mr vvv noemen, heerlijk... =P~ )

Inderdaad poepneus, tijd is tijd.
Er kwam blessuretijd bij poepneus, nadat hij 3 minuten had aangegeven dus hij heeft groot gelijk het iets langer door te laten gaan. En de tijd van de wedstrijd is pas afgelopen als de scheids fluit poepneus.
Als die Bandjar de bal gewoon weg schiet is er niks aan de hand Undecided
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
mindlight Wrote:Onverdiende klotezooi

Moet Excelsior maar niet rijdrekken!
Jans had groot gelijk in het interview, ze hebben wel vaker te kampen met tijdrekkende pauperteams. Verdiende overwinning van de varkens!

tijd is tijd, poepneus.

sowieso hulde voor de complottheorie van ton lokhof. =D> =D>

(de scheids mr vvv noemen, heerlijk... =P~ )

Inderdaad poepneus, tijd is tijd.
Er kwam blessuretijd bij poepneus, nadat hij 3 minuten had aangegeven dus hij heeft groot gelijk het iets langer door te laten gaan. En de tijd van de wedstrijd is pas afgelopen als de scheids fluit poepneus.

hij scoorde in de 95ste minuut, verklaar dat dan eens? als het twente overkomt piep je wel anders, dan sla je vast een gat in die kuttrommel van je van woede. :razz:
BIERTEAM.NET Wrote:Als die Bandjar de bal gewoon weg schiet is er niks aan de hand Undecided

als mun tante een piemel had, was het mijn oom.
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
mindlight Wrote:Onverdiende klotezooi

Moet Excelsior maar niet rijdrekken!
Jans had groot gelijk in het interview, ze hebben wel vaker te kampen met tijdrekkende pauperteams. Verdiende overwinning van de varkens!

tijd is tijd, poepneus.

sowieso hulde voor de complottheorie van ton lokhof. =D> =D>

(de scheids mr vvv noemen, heerlijk... =P~ )

Inderdaad poepneus, tijd is tijd.
Er kwam blessuretijd bij poepneus, nadat hij 3 minuten had aangegeven dus hij heeft groot gelijk het iets langer door te laten gaan. En de tijd van de wedstrijd is pas afgelopen als de scheids fluit poepneus.

hij scoorde in de 95ste minuut, verklaar dat dan eens? als het twente overkomt piep je wel anders, dan sla je vast een gat in die kuttrommel van je van woede. :razz:

Je moet lezen Waf, je vraagt naar iets waar ik in mijn vorige post al antwoord op heb gegeven.
En als dat FC Twente zal overkomen zal ik inderdaad balen, dan kijk ik gekleurd en is mijn woede eerst groot maar zal verminderen nadat ik beelden en interviews heb gezien.
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
mindlight Wrote:Onverdiende klotezooi

Moet Excelsior maar niet rijdrekken!
Jans had groot gelijk in het interview, ze hebben wel vaker te kampen met tijdrekkende pauperteams. Verdiende overwinning van de varkens!

tijd is tijd, poepneus.

sowieso hulde voor de complottheorie van ton lokhof. =D> =D>

(de scheids mr vvv noemen, heerlijk... =P~ )

Inderdaad poepneus, tijd is tijd.
Er kwam blessuretijd bij poepneus, nadat hij 3 minuten had aangegeven dus hij heeft groot gelijk het iets langer door te laten gaan. En de tijd van de wedstrijd is pas afgelopen als de scheids fluit poepneus.

hij scoorde in de 95ste minuut, verklaar dat dan eens? als het twente overkomt piep je wel anders, dan sla je vast een gat in die kuttrommel van je van woede. :razz:

Ben jij ook niet subjectief, met die Rotterdamse clubjes van je? :wink:
Wel lullig voor Excelsior uiteraard...
D'r an met de lippe Wrote:Ben jij ook niet subjectief, met die Rotterdamse clubjes van je? :wink:
Wel lullig voor Excelsior uiteraard...

ik heb het niet gezien, ik constateer alleen maar dat in de 95ste minuut is gescoord met 3 minuten blessuretijd en dat ik hjet mooi vind dat lokhof een complottheorie er op loslaat. verder heb ik geen mening over het voorval.
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ben jij ook niet subjectief, met die Rotterdamse clubjes van je? :wink:
Wel lullig voor Excelsior uiteraard...

ik heb het niet gezien, ik constateer alleen maar dat in de 95ste minuut is gescoord met 3 minuten blessuretijd en dat ik hjet mooi vind dat lokhof een complottheorie er op loslaat. verder heb ik geen mening over het voorval.

Mmm, ik heb er wel een mening over: als je 3 minuten bt geeft, moet je na 3 minuten affluiten! Het verhaal van mister vvv is je reinste kulkoek. Ik verwijs naar "kenner" Roelof de Drent, na Roda - Ajax van vorig jaar:


Luinge: tijd is tijd [wijzig]

Roelof Luinge had bij Roda JC - Ajax een hoofdrol zondagmiddag. Na afloop gaf hij voor de microfoon van Langs de Lijn zijn verhaal over de incidenten.

"Er was een minuut extra tijd. Daarin ging Roda JC massaal naar voren. De aanval was afgeslagen en de bal uitgetrapt. Dat was al ver over de minuut extra speeltijd en dan fluit ik af. Ik snap dat dat zuur is voor Ajax, maar tijd is tijd. Anders had ik Roda op me afgekregen."


De reden dat ik nogal pissig ben op mister vvv, is overigens dat ik ongeveer als enige in mijn profcoachsubleague NIET Lovre heb opgesteld... Icon_evil :wink:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ben jij ook niet subjectief, met die Rotterdamse clubjes van je? :wink:
Wel lullig voor Excelsior uiteraard...

ik heb het niet gezien, ik constateer alleen maar dat in de 95ste minuut is gescoord met 3 minuten blessuretijd en dat ik hjet mooi vind dat lokhof een complottheorie er op loslaat. verder heb ik geen mening over het voorval.

Mmm, ik heb er wel een mening over: als je 3 minuten bt geeft, moet je na 3 minuten affluiten! Het verhaal van mister vvv is je reinste kulkoek. Ik verwijs naar "kenner" Roelof de Drent, na Roda - Ajax van vorig jaar:


Luinge: tijd is tijd [wijzig]

Roelof Luinge had bij Roda JC - Ajax een hoofdrol zondagmiddag. Na afloop gaf hij voor de microfoon van Langs de Lijn zijn verhaal over de incidenten.

"Er was een minuut extra tijd. Daarin ging Roda JC massaal naar voren. De aanval was afgeslagen en de bal uitgetrapt. Dat was al ver over de minuut extra speeltijd en dan fluit ik af. Ik snap dat dat zuur is voor Ajax, maar tijd is tijd. Anders had ik Roda op me afgekregen."


De reden dat ik nogal pissig ben op mister vvv, is overigens dat ik ongeveer als enige in mijn profcoachsubleague NIET Lovre heb opgesteld... Icon_evil :wink:

ok, ik heb ook een mening: tijd is tijd. ik bedoelde eigenlijk alleen te zeggen dat ik niet zeker wist of het 3 minuten blessuretijd was en of het idd in de 95ste minuut was. als dat zo is: eensch.

ik had trouwens wel lovere. \Big Grin/