FTM Forum

Full Version: Heracles - Sparta
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Waar is Klavan? Icon_evil
Misschien zou je eens wat vaker op het forum moeten kijken en niet alleen op zondagmiddag......LOL
EJR Wrote:Waar is Klavan? Icon_evil

Kon de spanning niet aan.
Men o men, wat een middag. Een herboren Heracles met vleugelspelers, zelden zo'n mooie voetbalwedstrijd van Heracles op eredivisie niveau gezien. Hele andere koek dan het lange ballen voetbal van de eerste seizoenshelft. Het was gewoon puur genieten, op een mindere fase na de 1-0 na. Heracles was werkelijk een paar maten te groot voor Sparta en de score had veel hoger kunnen uitvallen. Goed debuut voor Christensen en Garcia-Garcia, laatstgenoemde verdedigde keurig mee tot mijn grote voldoening. Ricky vd Bergh was ook weer goed, en eindelijk zijn eerste officiële doelpunt en dat tegen zijn oude club Sparta. Zelfs Looms en Maas maakten een actie, het moet niet gekker worden. En dan deden Everton, Boakye en Klavan niet eens mee (Everton en Boakye wel invalbeurt), dit beloofd nog wat. Wat is het fijn om een overtuigende zege te boeken tegen een concurrent, Sparta kon alleen maar toekijken. Niet te geloven =D>
D'r an met de lippe Wrote:GGoed debuut voor Christensen en Garcia-Garcia, laatstgenoemde verdedigde keurig mee tot mijn grote voldoening.

:eeeek:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:GGoed debuut voor Christensen en Garcia-Garcia, laatstgenoemde verdedigde keurig mee tot mijn grote voldoening.

:eeeek:

Ja, je leest het goed. Wij zullen dat luie gedrag wel even uit zijn spel halen en dan leveren we hem als een kerel weer af in Heerenveen.
Nu nog meer zin in aanstaande woensdag, dat het een mooi bekeravondje mag worden in Almelo.

Fuck it, ik ga stappen vanavond. Wat een dag Notworthy
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:GGoed debuut voor Christensen en Garcia-Garcia, laatstgenoemde verdedigde keurig mee tot mijn grote voldoening.

:eeeek:

Ja, je leest het goed. Wij zullen dat luie gedrag wel even uit zijn spel halen en dan leveren we hem als een kerel weer af in Heerenveen.
Nu nog meer zin in aanstaande woensdag, dat het een mooi bekeravondje mag worden in Almelo.

Fuck it, ik ga stappen vanavond. Wat een dag Notworthy

Zuipse bij Bruins :wink:
D'r an met de lippe Wrote:dan leveren we hem als een kerel weer af in Heerenveen.

Je mag hem wel houden.
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:GGoed debuut voor Christensen en Garcia-Garcia, laatstgenoemde verdedigde keurig mee tot mijn grote voldoening.

:eeeek:

Ja, je leest het goed. Wij zullen dat luie gedrag wel even uit zijn spel halen en dan leveren we hem als een kerel weer af in Heerenveen.
Nu nog meer zin in aanstaande woensdag, dat het een mooi bekeravondje mag worden in Almelo.

Fuck it, ik ga stappen vanavond. Wat een dag Notworthy

Zuipse bij Bruins :wink:

Pff, ik was in alle blijdschap even 'vergeten' dat ik nog altijd bijholteontsteking heb. Mijn hoofd lijkt momenteel weer tussen een bankschroef te zitten.
Nouja, nog genoeg Bruins avonden in het vooruitschiet dacht ik zo :wink:

Man wat genieten vandaag. Ricky vd Bergh kwam goed uit de verf als linksbuiten. Christensen is ook gevaarlijk met zijn snelheid en Garcia-Garcia in zijn aanvallende rol vanaf het middenveld. Deze opstelling zorgde ervoor dat Gluscevic meer ruimte kreeg. Ik wil wel eens weten hoe het was gegaan als de technisch vaardigere Everton daar had gestaan. En dan heb je normaal als optie ook nog om Klavan op het middenveld te zetten ipv De Vries, hoewel het dan wel heel erg aanvallend wordt. Maar het is sowieso goed om te zien dat we nu meerdere mogelijkheden hebben voorin. Ik hoop dat we in uitwedstrijden ook weer wat gedurfder gaan spelen, want ik snak naar een uitwinst.

Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:dan leveren we hem als een kerel weer af in Heerenveen.

Je mag hem wel houden.

Deal.
Nee, één zwaluw maakt nog geen zomer. Maar wat hij vandaag liet zien is in ieder geval een goed begin.