FTM Forum

Full Version: Willem II - AZ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zojuist Jenner voor Cziommer Icon_evil

En 1-0 Messoudi Icon_evil Icon_evil
[Image: nosepouch.jpg]
2-0 Boutahar :eeeek:
Die bossen fluit ook wel erg dramatisch zeg.
Voor beide kampen, fout op fout.... =D>

3-0.. Doet weer flink auw in Kaasstad...heerlijk!
Zo fucking ziek... elke directe tegenstander wint van de meest bizarre clubs. man man man wat een ramp, kan wel janken.. :cry:
Aiaiai.. en dan nu zonder Cziommer en Obdam naar de Kuip. :eeeek:
Peter Wrote:Aiaiai.. en dan nu zonder Cziommer en Obdam naar de Kuip. :eeeek:

:eten:
harry_bierdop Wrote:Zo fucking ziek... elke directe tegenstander wint van de meest bizarre clubs. man man man wat een ramp, kan wel janken.. :cry:

Hier nog zo'n iemand die verschrikkelijk baalt. Oke, we staan er iets beter voor dan NEC maar schijn bedriegt. We krijgen nog een serie hele lastige wedstrijden waarin het zomaar kan zijn dat we zeer weinig punten gaan pakken. Morgen naar Venlo en dan de thuiswedstrijd tegen NEC. Alsof het de laatste weken al niet genoeg zenuwen was, wordt d'r gek van. Kleine geruststelling voor mij is dat ik in ieder geval het idee hebt dat Heracles er 100% voor gaat, maar of dit ook dit seizoen genoeg zal zijn...
Ik denk dat NEC, Heracles, VVV, Willem II, Excelsior, de Graafschap, Sparta en AZ allemaal degraderen dit seizoen, dus maakt je niet zo druk jongens.
Peter Wrote:Ik denk dat NEC, Heracles, VVV, Willem II, Excelsior, de Graafschap, Sparta en AZ allemaal degraderen dit seizoen, dus maakt je niet zo druk jongens.

Dat kan niet, want er degraderen er maximaal 3.