FTM Forum

Full Version: PSV-Excelsior
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
PSV-coach Sef Vergoossen heeft voor het eerst dit jaar een wijziging moeten doorvoeren in zijn basiselftal. Otman Bakkal is voor het duel met Excelsior afgehaakt met een hamstringblessure en wordt vervangen door Jason Culina.

Vrijdag liet Vergoossen al weten dat hij Bakkal, bij geval van twijfel, aan de kant zou houden. "Ik vind dat je elk risico moet uitsluiten, met in het achterhoofd het drukke programma dat je speelt", aldus de Limburgse coach van de Brabanders.

Voor de rest is het PSV-elftal hetzelfde als de afgelopen weken.

Opstelling PSV: Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic
1-0 bij rust door Dzsudzsák (Farfán) .
1-1 den Ouden...... hoe treurig is dit :eeeek:
:cry:
Koevermans 2-1 oef... leuk man dat teletekst supporteren :razz:
oefffffffff gelukkig... nu MOET utrecht er aan morgen!
kutzooi. lucky ajax is er niks bij.
eitje cc
als je zo wint dan is de kampioen sinds vanavond bekend.

en zag ik nou goed dat er gewoon een overtreding wordt gemaakt op een aanvaller van excelsior in de 90e minuut? wordt niet voor gefloten en in de tegenaanval scoort psv.
Dat zag je goed CC, zelfs in die aanval nog een gestrekt been op het masker van Demir, waarbij de boertjes de inworp krijgen ipv de overtreding tegen, vervolgens de zwaar onverdiende goal.....
Fabian Wrote:Dat zag je goed CC, zelfs in die aanval nog een gestrekt been op het masker van Demir, waarbij de boertjes de inworp krijgen ipv de overtreding tegen, vervolgens de zwaar onverdiende goal.....

:nanana:

Gewoon weer 3 punten dichterbij het kampioenschap, succes in Arnhem morgen! :cheers:
Haha, zwaar onverdiend weer? Volgens mij was de 1-1 het 1e schot op doel van Excelsior. Verder was PSV uiteraard op Dzudzsak (weer geweldig, in 3 duels meer goede voorzetten van links gegeven dan Perez in de hele 1e seizoenshelft bij elkaar en echt alle corners en vrije trappen van hem leveren gevaar op) na dramatisch, ongeinspireerd en zonder vechtlust (in gedachten vast allang bij Ajax), maar ondanks dat alleen in de 1e helft al 11 corners, balletje op de lat en wat mooie reddingen van de Excelsior keeper. Op basis van het laatste half uur had Excelsior best een puntje verdiend overigens, net als dat PSV geen zege verdiend omdat ze dit gewoon allang hadden moeten afmaken. Excelsior was veruit de zwakste ploeg die ik dit jaar in Eindhoven gezien heb.

Maar die gele kaart van Ibi zeg. Volgens mij was hij wel terecht, maar o wat dom. :eeeek:
centre court Wrote:als je zo wint dan is de kampioen sinds vanavond bekend.

Als je zo wint is alleen bekend dat PSV de kampioen niet wordt. :eeeek:
Idd zeer domme, maar terechte geel kaart voor Afellay. Die gaan we zeker missen tegen Ajax. Ik dnek echter toch niet dat we daar gaan winnen, maar dat terijzde.
als ogararu meedoet wel
Ekslem Wrote:Idd zeer domme, maar terechte geel kaart voor Afellay. Die gaan we zeker missen tegen Ajax. Ik dnek echter toch niet dat we daar gaan winnen, maar dat terijzde.

Ik denk dat 'we' met een gelijkspel al een hele mooie stap zetten in het afschudden van Ajax, zeker als ze vanmiddag wat laten liggen in Arnhem. Thuis is Ajax normaliter wel te pakken.

Ben benieuwd hoe het gemis van Afellay gaat worden opgevangen tegen Ajax. Waarschijnlijk zoals Vergoossen gisteren wisselde (Koevermans diepe spits, Lazovic erachter) maar Aissati gewoon op de plek van Afellay en verder niet schuiven kan natuurlijk ook, of Farfan achter de spits en Mendez rechtshalf, of toch Bakkal aanvallend op het middenveld en Culina in de ploeg houden. Opties genoeg en die breedte van de selectie is wat mij betreft het belangrijkste verschil tussen PSV en Ajax.
Bocaloca Wrote:als ogararu meedoet wel

Ogararu valt buiten de selectie
Adrie Koster heeft de Roemeen buiten de selectie laten vallen voor het duel tegen Vitesse. Met de komst van Bruno Silva raakt Ogararu op het tweede plan. "En tegen FC Utrecht deed Colin het op die positie gewoon goed, dus verdient hij het om bij de groep te blijven," aldus Koster. De Ajax coach liet Ogararu in een persoonlijk gesprek weten niet tevreden te zijn over zijn prestaties.
-
Zelfs Colin is m voorbij. :eeeek:
Dat is niet zo verrassend hoor, Ogararu is het hele seizoen al niks en Colin speelde de laatste twee wedstrijden prima.
is Alcides ook niet geschorst woensdag?
Nein, gelukkig niet. Speelt opeens prima de laatste weken. En ik mag toch hopen dat Ajax nog altijd gewoon van eigen kracht uitgaat en niet bezig is met schorsingen bij de tegenstanders?
Dat zeg jij met je verhaaltje over Huntelaar :lol:

En waarom houden jullie nu opeens niet meer de nul?! Marcellis erin geknald en 3x niet de nul tegen Excelsior, Sparta en VVV #-o
Dan had ik nog liever gehad dat jullie zo lelijk 1-0 hadden gewonnen gisteren dan zo lelijk 2-1 :x
Wat een drama avond was dat gisteren.... Echt kut die tegengoal weer zo laat, en Excelsior de slechtste ploeg in Eindhoven? Volgens mij viel dat alles mee
Iemand Derksen gister gehoord? Wat een flapdrol is dat toch ook zeg!

Hij begreep het totaal niet dat Aisatti niet speeldde ipv die saaie Belg Undecided
mindlight Wrote:Wat een drama avond was dat gisteren.... Echt kut die tegengoal weer zo laat, en Excelsior de slechtste ploeg in Eindhoven? Volgens mij viel dat alles mee

Als je het zaterdag nog mee vond vallen is jullie situatie helemaal schrijnend, want een VVV, Sparta en een NEC lieten echt betere dingen zien in Eindhoven. Van minuut 60 tot de goal was het best redelijk, verder echt 1 groot drama en erg laf met 10 man achter de bal. Met wat meer/eerder lef had er misschien wel veel meer ingezeten tegen dit PSV dat op Dzsudzsak na echt niet vooruit te branden was.
Ad Wim Wrote:Dat zeg jij met je verhaaltje over Huntelaar :lol:

En waarom houden jullie nu opeens niet meer de nul?! Marcellis erin geknald en 3x niet de nul tegen Excelsior, Sparta en VVV #-o
Dan had ik nog liever gehad dat jullie zo lelijk 1-0 hadden gewonnen gisteren dan zo lelijk 2-1 :x

Maar PSV is niet de club die continu pretendeert dat het altijd van eigen kracht uit wil gaan. Voor Huntelaar ben ik trouwens niet zo bang, die laat bijna nooit iets zien tegen PSV.

En ik weet niet of je die 3 tegengoals hebt gezien, maar alleen die van Sparta kun je Marcellis misschien een beetje aanrekenen, de andere 2 kwamen over de linkerkant van PSV. De 0 houden we woensdag wel weer.