FTM Forum

Full Version: FC Twente - Sparta
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hier geen topic voor? Jammer hoor..... :8:

1-2
Sparta......de bloemen zijn onderweg!
Teringmoffen.....vret en co wat doen jullie me aan????????????
harry_bierdop Wrote:Teringmoffen.....vret en co wat doen jullie me aan????????????

Ik was een weekendje weg, uitrusten in Drenthe.
Wat een uitslag zeg, sjonge jonge. Sander gaat de fout in, spijtig maar hij heeft ons ook genoeg punten opgeleverd. Ik kan er niet kwaad op worden, alleen sneu voor hem.

Maar Harry, jullie kunnen wel op eigen kracht erin blijven. Nec en WillemII redden het wel.
Ik blijf het zeggen, als Twente verder wil komen moeten ze toch versterkingen gaan vinden voor Boschker en Heubach.
Ad Wim Wrote:Ik blijf het zeggen, als Twente verder wil komen moeten ze toch versterkingen gaan vinden voor Boschker en Heubach.

Zo slecht is Boschker toch niet?
Iedere keeper maakt wel eens een foutje. Een fout wordt afgestraft of je hebt geluk en het raakt in de vergetelheid. Boschker heeft tal van reddingen die ons punten heeft opgeleverd. Ik blijf Boschker één van de betere keepers vinden op de Nederlandse velden. Ik ben het met Ad eens dat Heubach iets tekort komt, maar dan praat ik alleen over snelheid.
Vret Mien Gras Wrote:Iedere keeper maakt wel eens een foutje. Een fout wordt afgestraft of je hebt geluk en het raakt in de vergetelheid. Boschker heeft tal van reddingen die ons punten heeft opgeleverd. Ik blijf Boschker één van de betere keepers vinden op de Nederlandse velden. Ik ben het met Ad eens dat Heubach iets tekort komt, maar dan praat ik alleen over snelheid.

Mee eens. En de 'blunder' van gisteren leek meer een uitglijder op het natte veld dan een domme uittrap.