FTM Forum

Full Version: Bookies januari
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
We zijn bijna aan het eind van deze maand, maar er zijn nog veel mensen met minder dan 10 weddenschappen. Ik waarschuw hiebij maar even dat je dan niet meetelt in de eindrangschikking!!
Het was erg spannend deze maand met de Bookies en heeft dan ook twee winnaars opgeleverd.
Kraai en Genomico eindigden exact gelijk en zijn hiermee beide geplaatst voor de finaleronde.

Erg sneu voor Ricochan, hij behaalde een derde plaats, maar hij deed slechts 9 weddenschappen en daardoor komt hij niet in de ranglijst voor.

De bookmaker heeft ook deze maand weer winst behaald. Er werden 9.840 foepies gewonnen maar er werden er 11.351 verloren. een winst van 1.511 foepies voor de bookmaker.

We gaan ons opmaken voor de laatste ronde voor de finaleronde. Er is nog van alles mogelijk. 10 finalisten zijn inmiddels bekend en de laatste 6 worden deze maand bepaald.
Mocht er een gedeelde plaats komen voor de 4 die niet rechtstreeks geplaatst zijn (zoals nu bijvoorbeeld het geval is) zal de doorslag geven wie het vaakst van de zes gespeelde maanden in de punten heeft gezeten. Mocht er dan nog geen verschil zijn zal er door mij worden geloot.

Ik wens jullie allemaal veel succes in de maand februari!!