FTM Forum

Full Version: NAC Breda vs FC Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Engelaar blijft FC Twente trouw.

Quote:Fred Rutten heeft tegenover RTV Oost verklaard dat Orlando Engelaar na dit weekend zijn vernieuwde en sterk verbeterde contract zal ondertekenen. De aanvoerder heeft op dit moment nog een contract tot medio 2009 met een optie voor nog een jaar, met het nieuwe contract ligt hij vast tot medio 2011. Twente haalde de lange middenvelder vorig jaar op de laatste transferdag weg bij Genk, daarvoor speelde hij bij NAC Breda, de tegenstander van morgenavond. Engelaar mist dat duel doordat hij een schorsing uitzit naar aanleiding van zijn vijfde gele kaart.

Na dit seizoen verkopen we hem gewoon aan Porto die er dan fijn (te)veel geld voor gaat betalen.
Maar gelijk heeft Engelaar, ik zou ook alleen maar naar een topclub willen, dus geen Ajax.
In het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar toch....

NAC verloor nog nooit op 1 februari !

Nog niet eerder verloor NAC een officiële wedstrijd op 1 februari.
NAC voetbalde vandaag...
1920 N.A.C. - V.V.V. 5-0
1925 N.A.C. - De Valk 4-0
1931 N.A.C. - Wilhelmina 4-1
1948 N.O.A.D. - N.A.C. 1-3
1959 N.A.C. - Feijenoord 3-0
1970 N.A.C. - FC Twente 1-1
1992 N.A.C. - V.C.V. Zeeland 4-1
2003 N.A.C. Breda - SC Heerenveen 1-1
2004 Willem II - N.A.C. Breda 1-1

Bron : De Rat
Dan blijf ik wel thuis!!!! :wink:
Het is carnaval........ die verliezen!
Die Lulring heeft echt een draadje los in zijn bovenkamer, wat een koekwous.
Maar goed, FC Twente was beter en Nac heeft drie punten erbij.
tja 1 februari he
Vret Mien Gras Wrote:Die Lulring heeft echt een draadje los in zijn bovenkamer, wat een koekwous.
Maar goed, FC Twente was beter en Nac heeft drie punten erbij.

nou goh, wat was twente beter. een optisch overwicht heet dat.

ik vind die uitdrukking van aadje afkoopsom bij nader inzien wel erg sterk: twente speelt playstation voetbal, het combineert aardig maar het is nauwelijks dreigend. erg geestig gevonden.
Ik vind die Molhoek echt een geweldige voetballer. Toen hij geblesseerd was morste NAC punten. Onbegrijpelijk dat AZ hem niet heeft teruggehaald.