FTM Forum

Full Version: PSV kampioen 2007/2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Proficiat PSV-ers!
Dank je maar je bent echt te snel. Vooral wat er vorig seizoen na de winterstop gebeurde heeft mij voorzichtig gemaakt.
Niks is zeker Vret, zag toevallig ergens een geinige post op internet. Als de rest de wedstrijden van Ajax en PSV dit seizoen qua uitslag allemaal net zo eindigen als afgelopen seizoen, dan is Ajax gewoon op doelsaldo kampioen over 2 maanden (hoop doet leven Ajacieden Wink)!

Ajax - Sparta Rotterdam 5-2
NAC Breda - Ajax 1-2
Ajax - Excelsior 2-2
PSV - Ajax 1-5
Ajax - Willem II 6-0
FC Twente - Ajax 1-4
SC Heerenveen - Ajax 0-2
Ajax - De Graafschap (RKC 5-0)
FC Groningen - Ajax 2-3
Ajax - Heracles Almelo 3-0
28 punten

Willem II - PSV 1-3
PSV - De Graafschap (RKC 2-0)
FC Utrecht - PSV 1-1
PSV - Ajax 1-5
Roda JC - PSV 2-0
PSV - FC Groningen 1-0
NEC - PSV 2-1
PSV - Heracles Almelo 3-0
PSV - FC Twente 2-0
Vitesse - PSV 0-1
19 punten
Peter Wrote:Niks is zeker Vret, zag toevallig ergens een geinige post op internet. Als de rest de wedstrijden van Ajax en PSV dit seizoen qua uitslag allemaal net zo eindigen als afgelopen seizoen, dan is Ajax gewoon op doelsaldo kampioen over 2 maanden (hoop doet leven Ajacieden Wink)!

FC Twente - Ajax 1-4

Je denkt toch niet dat Ajax weer drie punten pakt in Pluskut.....
Peter Wrote:Niks is zeker Vret, zag toevallig ergens een geinige post op internet. Als de rest de wedstrijden van Ajax en PSV dit seizoen qua uitslag allemaal net zo eindigen als afgelopen seizoen, dan is Ajax gewoon op doelsaldo kampioen over 2 maanden (hoop doet leven Ajacieden Wink)!

please zeg me dat jij niet de kansloze bent geweest die dat allemaal heeft lopen uitrekenen?
Mac Wrote:please zeg me dat jij niet de kansloze bent geweest die dat allemaal heeft lopen uitrekenen?

Peter Wrote:toevallig ergens op internet

Ik ben bang van wel......
Volgens mij komt t van Ajax-netwerk. Idd van een kansloze dus. Wink
Na het afgelopen weekend is een ding zeker: We hebben straks eindelijk een nieuwe kampioen. PSV kan zelfs in theorie de titel niet meer winnen! =D>

Mijn seizoen is al deels geslaagd! (hoe triest dat eigenlijk is weet ik zelf wel, het is echter wel de waarheid)
In dat geval, van harte proficiat met een deels geslaagd seizoen!

Het heeft dit jaar helaas niet zo mogen zijn, desondanks is het een schrale troost dat de schaal ook niet naar Amsterdam gaat Wink
realphoolie Wrote:In dat geval, van harte proficiat met een deels geslaagd seizoen!

Het heeft dit jaar helaas niet zo mogen zijn, desondanks is het een schrale troost dat de schaal ook niet naar Amsterdam gaat Wink

Ook jou seizoen is dus deels wel geslaagd ;-)
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:In dat geval, van harte proficiat met een deels geslaagd seizoen!

Het heeft dit jaar helaas niet zo mogen zijn, desondanks is het een schrale troost dat de schaal ook niet naar Amsterdam gaat Wink

Ook jou seizoen is dus deels wel geslaagd ;-)

Zo is dat. Keer geen kampioen worden is jammer, maar niet meer dan dat. Als je t tig keer op rij wordt ist (hoe arrogant/verwend dat ook klinkt) op de een of andere manier toch steeds minder speciaal (al is 2007 natuurlijk onovertroffen en duidelijk de mooiste van allemaal). Als je t een tijd niet meer bent geweest is een nieuwe titel straks weer des te mooier. En als Ajax straks net geen 2e wordt omdat wij ze volgende maand verslaan is mn seizoen alsnog grotendeels geslaagd. Ajax weer geen kampioen, Ajax weer geen CL. Wink
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:In dat geval, van harte proficiat met een deels geslaagd seizoen!

Het heeft dit jaar helaas niet zo mogen zijn, desondanks is het een schrale troost dat de schaal ook niet naar Amsterdam gaat Wink

Ook jou seizoen is dus deels wel geslaagd ;-)

Zo is dat. Keer geen kampioen worden is jammer, maar niet meer dan dat. Als je t tig keer op rij wordt ist (hoe arrogant/verwend dat ook klinkt) op de een of andere manier toch steeds minder speciaal (al is 2007 natuurlijk onovertroffen en duidelijk de mooiste van allemaal). Als je t een tijd niet meer bent geweest is een nieuwe titel straks weer des te mooier. En als Ajax straks net geen 2e wordt omdat wij ze volgende maand verslaan is mn seizoen alsnog grotendeels geslaagd. Ajax weer geen kampioen, Ajax weer geen CL. Wink

Och och och, PSV en Ajax worden geen kampioen; stelletje Calimero's..........
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:In dat geval, van harte proficiat met een deels geslaagd seizoen!

Het heeft dit jaar helaas niet zo mogen zijn, desondanks is het een schrale troost dat de schaal ook niet naar Amsterdam gaat Wink

Ook jou seizoen is dus deels wel geslaagd ;-)

Zo is dat. Keer geen kampioen worden is jammer, maar niet meer dan dat. Als je t tig keer op rij wordt ist (hoe arrogant/verwend dat ook klinkt) op de een of andere manier toch steeds minder speciaal (al is 2007 natuurlijk onovertroffen en duidelijk de mooiste van allemaal). Als je t een tijd niet meer bent geweest is een nieuwe titel straks weer des te mooier. En als Ajax straks net geen 2e wordt omdat wij ze volgende maand verslaan is mn seizoen alsnog grotendeels geslaagd. Ajax weer geen kampioen, Ajax weer geen CL. Wink

Och och och, PSV en Ajax worden geen kampioen; stelletje Calimero's..........

PSV én Ajax geen kampioen is een stuk mooier dan alleen PSV geen kampioen. So?
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:In dat geval, van harte proficiat met een deels geslaagd seizoen!

Het heeft dit jaar helaas niet zo mogen zijn, desondanks is het een schrale troost dat de schaal ook niet naar Amsterdam gaat Wink

Ook jou seizoen is dus deels wel geslaagd ;-)

Idd!

Hoewel het gedeelte maar klein is. Daarvoor hebben we zelf te veel verloren.
Het is te hopen dat Heerenveen of Twente de beker wint zodat we met onze 5de plaats geen play-offs hoeven te spelen want anders zie ik het helemaal somber in.

Ach, een jaartje niet naar Arsenal of Liverpool is weer eens iets anders :wink:

Las dat Harrie het in Oost-Europa ook heel leuk heeft gehad...