FTM Forum

Full Version: PSV - Helsingborgs IF
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Schijnbaar toch nog 22.000 kaarten verkocht voor die belachelijke prijs. :eeeek:
Wel geinig dat ze daarvoor de (S)CC-verplichting hebben moeten schrappen en dat je echt elke krant of tijdschrift 10x2 vrijkaartjes weg mocht geven. En dan krijg je nog 50% korting op fanartikelen op vertoon van je kaartje.. alles om het stadion maar een beetje vol te krijgen. Hopelijk hebben ze ervan geleerd en mogen we de volgende keer voor een normale prijs komen kijken naar zo'n (voor PSV begrippen) nietszeggend Europees potje.
En ik ben een van die 22.000 die voor die belachelijke prijs een kaartje heeft gekocht.. :oops:
Ik lig morgen lekker op de bank voor de buis!

Kaartje was meer dan de helft dan alle 3 CL wedstrijden bij elkaar en wrs voor een verschrikkelijke zaadpot. Stelletje randdebielen!
Zo is dat, afleren die knoesten. En dat kan alleen door collectief niet te gaan. Hetzelfde geldt straks ook voor de samenvattingen, indien die zonodig vanwege de centen, pas om 20.00uur op tv komen, collectief niet kijken een week of 2. Als niemand een abbo neemt op sport 1 of een andere voetbaluitmelker, komt het vanzelf weer gratis op tv.
stelletje gloryhunters daar in eindhoven. vinden ze het weer niet interessant genoeg?

ik mag toch hopen dat psvee nog een paar puntjes voor ons binnensleept en nog een paar rondes meedoet. dat moet ook best kunnen.

cmon psvee!
waf Wrote:stelletje gloryhunters daar in eindhoven. vinden ze het weer niet interessant genoeg?

ik mag toch hopen dat psvee nog een paar puntjes voor ons binnensleept en nog een paar rondes meedoet. dat moet ook best kunnen.

cmon psvee!

Tis vrije verkoop waf, dus we kunnen ons net zo goed afvragen waarom jij er (in het belang van het Nederlandse voetbal) niet bij bent om een beetje sfeer te maken. Wink

Voor een normale prijs (maximaal dezelfde prijzen als de Champions League eerder dit jaar) was ik overigens gewoon gegaan.
Peter Wrote:
waf Wrote:stelletje gloryhunters daar in eindhoven. vinden ze het weer niet interessant genoeg?

ik mag toch hopen dat psvee nog een paar puntjes voor ons binnensleept en nog een paar rondes meedoet. dat moet ook best kunnen.

cmon psvee!

Tis vrije verkoop waf, dus we kunnen ons net zo goed afvragen waarom jij er (in het belang van het Nederlandse voetbal) niet bij bent om een beetje sfeer te maken. Wink

Voor een normale prijs (maximaal dezelfde prijzen als de Champions League eerder dit jaar) was ik overigens gewoon gegaan.

ik ga niet naar wedstrijden in het belang der nederlandsch voetbal, ik ga enkelt naar fainoid en excelsior. bij de overige clubs op uitnodiging, behalve bij ajakkes, daar kom ik helemaal nooit.

als feyenoord vanavond gespeeld had in de uefa cup tegen hoge prijzen had ik gekankerd op de prijzen, maar was ik toch gegaan. ik ga bijv ook naar feyenoord-zwolle (ook daar wordt trouwens maar 1 ring in de verkoop gedaan, en als we onverhoopt de finale halen gaan er vast weer mensen huilen dat ze geen kaartje hebben).
Vind het zowiezo arrogant om te zeggen "naar zo'n (voor PSV begrippen) nietszeggend Europees potje"
Begint Amsterdams te lijken...in ieder geval is Helsingborgs een redelijke ploeg waar PSV zeker van moet winnen, maar met Larsson voorin weet je het maar nooit.
Wat betekent zowiezo. :eeeek:

En das niet arrogant, maar gewoon de waarheid. Helsingborgs thuis als 1e duel van een tweekamp is gewoon geen reet aan voor een ploeg die ieder jaar Europees speelt. Als een subtopper er nog inzat zou het een stijf uitverkocht stadion en een absoluut hoogtepunt van het seizoen betekenen, voor clubs die ieder jaar in Europa uitkomen (zoals PSV, maar met ons natuurlijk nog zo'n 50 andere) is dit niet echt een aantrekkelijk affiche. En als ze de prijs dan ook nog een zwaar omhoog gooien tov de CL-wedstrijden met mooiere tegenstanders en meer spanning, tsja..
Peter Wrote:Wat betekent zowiezo. :eeeek:

En das niet arrogant, maar gewoon de waarheid. Helsingborgs thuis als 1e duel van een tweekamp is gewoon geen reet aan voor een ploeg die ieder jaar Europees speelt. Als een subtopper er nog inzat zou het een stijf uitverkocht stadion en een absoluut hoogtepunt van het seizoen betekenen, voor clubs die ieder jaar in Europa uitkomen (zoals PSV, maar met ons natuurlijk nog zo'n 50 andere) is dit niet echt een aantrekkelijk affiche. En als ze de prijs dan ook nog een zwaar omhoog gooien tov de CL-wedstrijden met mooiere tegenstanders en meer spanning, tsja..

toch vind ik dit ook enorm arrogant ajakkes geleuter, en zelfs voor een wedstrijd tegen schubbekutteveen 3 zou je nog naar het stadion moeten.

als je het te duur vindt kan ik er nog in komen, maar als jehet zo verwoordt ligt het kennelijk meer aan het affiche. jammer.
joep Wrote:Zo is dat, afleren die knoesten. En dat kan alleen door collectief niet te gaan. Hetzelfde geldt straks ook voor de samenvattingen, indien die zonodig vanwege de centen, pas om 20.00uur op tv komen, collectief niet kijken een week of 2. Als niemand een abbo neemt op sport 1 of een andere voetbaluitmelker, komt het vanzelf weer gratis op tv.

Wat een dom geleuter. Als we allemaal 2 dagen niet tanken dan gaan de benzineprijzen ook wel omlaag is ook zon domme redenering. Iedereen heeft benzine nodig dus der wordt toch wel getankt. Net zo goed als dat der mensen zijn die een abbo nemne op sport1 of tele2 en de samenvattingen dus gewoon om 20.00uur zullen beginnen.

Je bent supporter of niet. Dus ik ben het met Waf eens dat je gewoon elke wedstrijd gaat, al is het tegen Schubbeveen3. Ik geef toe dat de prijzen aan de hoge kant zijn maar das nog geen reden om niet te gaan. Wees blij dat je kan gaan iit de rest van Nederland!
Een club die Heerenveen, dat afgelopen weekend toch echt het betere veldspel had zoals zelfs de meest clubstrouwe PSV-supporters moeten toegeven, met 5-1 afslachtte mag best met enig respect benaderd worden. Europese naam of niet. Ik verwacht overigens wel dat we dit potje gaan winnen want die Zweedse competitie ligt alweer een tijd stil. En een wedstrijdritme van 2 niet-oefenpotjes per week lijkt mij veel beter dan alleen maar trainen en oefenwedstrijdjes spelen. We zullen zien vanavond. :Big Grin
waf Wrote:
Peter Wrote:Wat betekent zowiezo. :eeeek:

En das niet arrogant, maar gewoon de waarheid. Helsingborgs thuis als 1e duel van een tweekamp is gewoon geen reet aan voor een ploeg die ieder jaar Europees speelt. Als een subtopper er nog inzat zou het een stijf uitverkocht stadion en een absoluut hoogtepunt van het seizoen betekenen, voor clubs die ieder jaar in Europa uitkomen (zoals PSV, maar met ons natuurlijk nog zo'n 50 andere) is dit niet echt een aantrekkelijk affiche. En als ze de prijs dan ook nog een zwaar omhoog gooien tov de CL-wedstrijden met mooiere tegenstanders en meer spanning, tsja..

toch vind ik dit ook enorm arrogant ajakkes geleuter, en zelfs voor een wedstrijd tegen schubbekutteveen 3 zou je nog naar het stadion moeten.

als je het te duur vindt kan ik er nog in komen, maar als jehet zo verwoordt ligt het kennelijk meer aan het affiche. jammer.

Dan interpreteer je het verkeerd, want voor een normale prijs zou ik persoonlijk wel gaan zoals ik hierboven al zei. Heb het meer over de grote meute supporters van de clubs die elk jaar CL spelen. Die zijn bij elke club geneigd sneller thuis te blijven als je dan een Helsingborgs krijgt en daar is niks Ajax-arrogantie aan, ik wil het eerder verwend noemen. En ja, verwend zijn we in Eindhoven nu eenmaal dat kan niemand ontkennen. Maar verwend en arrogant zijn volgens mij geen synoniemen. Arrogant zou het zijn als iemand zegt "ik ga niet want het is maar Helsingborgs en die verslaan we toch wel even". :o
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:stelletje gloryhunters daar in eindhoven. vinden ze het weer niet interessant genoeg?

ik mag toch hopen dat psvee nog een paar puntjes voor ons binnensleept en nog een paar rondes meedoet. dat moet ook best kunnen.

cmon psvee!

Tis vrije verkoop waf, dus we kunnen ons net zo goed afvragen waarom jij er (in het belang van het Nederlandse voetbal) niet bij bent om een beetje sfeer te maken. Wink

Voor een normale prijs (maximaal dezelfde prijzen als de Champions League eerder dit jaar) was ik overigens gewoon gegaan.

ik ga niet naar wedstrijden in het belang der nederlandsch voetbal, ik ga enkelt naar fainoid en excelsior. bij de overige clubs op uitnodiging, behalve bij ajakkes, daar kom ik helemaal nooit.

als feyenoord vanavond gespeeld had in de uefa cup tegen hoge prijzen had ik gekankerd op de prijzen, maar was ik toch gegaan. ik ga bijv ook naar feyenoord-zwolle (ook daar wordt trouwens maar 1 ring in de verkoop gedaan, en als we onverhoopt de finale halen gaan er vast weer mensen huilen dat ze geen kaartje hebben).
Quote:als feyenoord vanavond gespeeld had in de uefa cup tegen hoge prijzen had ik gekankerd op de prijzen, maar was ik toch gegaan

makkelijk lullen, als je daar jaaaaaren voor kan sparen Icon_twisted :wink:
Dat is nu humor, meneer Sonneberg Undecided
Bredanaar Wrote:
Quote:als feyenoord vanavond gespeeld had in de uefa cup tegen hoge prijzen had ik gekankerd op de prijzen, maar was ik toch gegaan

makkelijk lullen, als je daar jaaaaaren voor kan sparen Icon_twisted :wink:

die inkopperd had ik wel verwacht, maar eerder van een neus. jullie gaan daar egwel op lijken. :razz:

mijn upc ligt er uit, dus ik kan geen tv kijken en radio luisteren. houden jullie me op de hoogte? wel een beetje mooi omschrijven he, niet alleen de tussenstanden vermelden.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Wat betekent zowiezo. :eeeek:

En das niet arrogant, maar gewoon de waarheid. Helsingborgs thuis als 1e duel van een tweekamp is gewoon geen reet aan voor een ploeg die ieder jaar Europees speelt. Als een subtopper er nog inzat zou het een stijf uitverkocht stadion en een absoluut hoogtepunt van het seizoen betekenen, voor clubs die ieder jaar in Europa uitkomen (zoals PSV, maar met ons natuurlijk nog zo'n 50 andere) is dit niet echt een aantrekkelijk affiche. En als ze de prijs dan ook nog een zwaar omhoog gooien tov de CL-wedstrijden met mooiere tegenstanders en meer spanning, tsja..

toch vind ik dit ook enorm arrogant ajakkes geleuter, en zelfs voor een wedstrijd tegen schubbekutteveen 3 zou je nog naar het stadion moeten.

als je het te duur vindt kan ik er nog in komen, maar als jehet zo verwoordt ligt het kennelijk meer aan het affiche. jammer.

Dan interpreteer je het verkeerd, want voor een normale prijs zou ik persoonlijk wel gaan zoals ik hierboven al zei. Heb het meer over de grote meute supporters van de clubs die elk jaar CL spelen. Die zijn bij elke club geneigd sneller thuis te blijven als je dan een Helsingborgs krijgt en daar is niks Ajax-arrogantie aan, ik wil het eerder verwend noemen. En ja, verwend zijn we in Eindhoven nu eenmaal dat kan niemand ontkennen. Maar verwend en arrogant zijn volgens mij geen synoniemen. Arrogant zou het zijn als iemand zegt "ik ga niet want het is maar Helsingborgs en die verslaan we toch wel even". :o

ik interpreteer het verkeerd, of jij legt het verkeerd uit..... :razz:

maar ok, duidelijk, no offence.
Radio via internet, Waf? <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nederland.fm/#">http://www.nederland.fm/#</a><!-- m -->
Hahahahaha, internationaal trappen ze wel in schwalbes van Lazovic :lol:
En die PSV-ers maar klagen over Suarez :roll:
Tegen Heerenveen was het discutabel en jullie kunnen wel lekker de commentator nalullen, maar dit was een 100% pingel. De keeper gaat gewoon met zn voet op de voet van Lazovic staan zodat deze niet meer doorkan. Dom van de keeper want als hij het niet doet en Lazovic doorlaat dan kan Lazovic vanuit die hoek nooit meer scoren, maar 100% pingel dit keer. Dat Lazovic vervolgens overdreven rolt is duidelijk en van hem bekend. Wink
100% pingel? Jij hebt dus echt altijd een PSV-bril op Undecided
Overigens wel mooi dat Reker heeft toegegeven dat de prijzen belachelijk hoog waren en dat een eventuele volgende ronde goedkoper zal zijn.
Ad Wim Wrote:100% pingel? Undecided

Yep, die keeper moet gewoon niet zo dom zijn door volkomen onnodig op de voet van Lazovic te gaan staan. 2 dikke kansen voor Helsingborgs ondertussen. Fraaie redding Gomes en balletje in het zijnet waar Gomes anders wel bijgezeten had. PSV duidelijk ongemotiveerd.
En nu ook nog 2 100% kansen gemist door Helsingborg, het zit ze niet mee...
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:100% pingel? Undecided

Yep, die keeper moet gewoon niet zo dom zijn door volkomen onnodig op de voet van Lazovic te gaan staan. 2 dikke kansen voor Helsingborgs ondertussen. Fraaie redding Gomes en balletje in het zijnet waar Gomes anders wel bijgezeten had. PSV duidelijk ongemotiveerd.
Hij raakt hem niet aan, man. Hij was gewoon te laat, maar gaat niet liggen en er was helemaal geen contact. Compleet geen strafschop.
Tegen Gomes heb je nooit een 100% kans, maar altijd maximaal een procentje op 90! :razz:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:100% pingel? Undecided

Yep, die keeper moet gewoon niet zo dom zijn door volkomen onnodig op de voet van Lazovic te gaan staan. 2 dikke kansen voor Helsingborgs ondertussen. Fraaie redding Gomes en balletje in het zijnet waar Gomes anders wel bijgezeten had. PSV duidelijk ongemotiveerd.
Hij raakt hem niet aan, man. Hij was gewoon te laat, maar gaat niet liggen en er was helemaal geen contact. Compleet geen strafschop.

Dan moet je de herhaling nog maar eens rustig terug kijken (of ik).. ik zag hem duidelijk op zn voet staan en dus 100% pingel, als hij idd niet op maar naast zn voet stond is het geen pingel.
Kijk de herhaling nou eens goed peuter. Die Lazovic begint al met vallen zodra de keeper uitkomt, 100% schwalbe.
Pages: 1 2 3