FTM Forum

Full Version: Nederland - ITalie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
In de Arena speelt Nederland tegen Italie. Wie wint de wedstrijd?
Niemand want het wordt gelijk...
zo het lievelingetje van van basten 2 keer in de fout...vla!
Ja die is vlaardig bezig! :|
boula is ook veel beter Wink
Moker Wrote:boula is ook veel beter Wink

Je bedoeld denk ik Bouma.. ja inderdaad :wink:
Kleine Jan Wrote:
Moker Wrote:boula is ook veel beter Wink

Je bedoeld denk ik Bouma.. ja inderdaad :wink:

En jij bedoelt dan, denk ik, bedoelt. :wink:
Gerben Zonderland Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Moker Wrote:boula is ook veel beter Wink

Je bedoeld denk ik Bouma.. ja inderdaad :wink:

En jij bedoelt dan, denk ik, bedoelt. :wink:

Nee ik bedoel toch echt bedoeld hoor :wink:
en de 3e fout van ron vlaar...

boula is echt wel de beste centrale verdediger van oranje....
Geen zin om nieuwe topic te openen.. daarom maar hier:

Kut.. Australie staat 1-0 achter Icon_evil
Vlaar laat weer zien dat hij het europees niveau nog niet aankan, dat bleek ook al in de uefa-cup #-o
zwitserland 1-0 voor tegen turkije Big Grin

on topic: wat is de kuijt toch een heerlijke voetballer...laat die luie nesta eindelijk eens werken voor zn geld :wink:
Publiekswissel voor Vlaar =D>
voor het italiaans publiek zeker...
Zo nu weten we hoe we er internationaal voorstaan tegen echte tegenstanders :|

Maar met vooral Robben en ook RVN in de gelederen zal het normaal beter gaan.
Van Bommel wordt opgeroepen en metten gaat het mis. Het is mij nu wel duidelijk aan wie het ligt!
Mukkus Wrote:Van Bommel wordt opgeroepen en metten gaat het mis. Het is mij nu wel duidelijk aan wie het ligt!


Aan Bassie die Vlaar opstelt die er niet in hoort...

Snel aan ajaks verkopen !
:wink:
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Van Bommel wordt opgeroepen en metten gaat het mis. Het is mij nu wel duidelijk aan wie het ligt!


Aan Bassie die Vlaar opstelt die er niet in hoort...

Snel aan ajaks verkopen !
:wink:

Mag-ie Bredanaar? :wink:
De huidige ajax-verdediging mag ook wel zo blijven hoor, maakt weinig uit dus :wink:
Heerlijk thuis voor de buis en bewust (en uit eigen beweging) geen minuut gezien!
Oefenwedstrijden kunnen mij gestolen worden want:

Slecht spel/Verlies = We zijn er nog lang niet maar het was maar een oefenwedstrijd.
Goed spel/Winst = Het is maar een oefenwedstrijd en we zijn er nog lang niet.
Matig spel/Gelijk = Als het er echt om zou gaan krijg je een andere wedstrijd.

Na Idols naar CSI gekeken een daarna nog naar de Vliegende Panters.
Moker Wrote:zwitserland 1-0 voor tegen turkije Big Grin

2-0 geworden! You know It's so !!!
Aha jij was dat!!!!!! :wink:
wat is die nesta een toch een waanzinnig gave voetballer!

van basten is keurig op z'n plek gezet. met z'n vlaar. er was er maar 1 die op dit moment op die positie een basisplek verdiende en dat was ooijer.

vaart vond ik goed, bronkhorst vond ik goed, de rest vond ik uitermate matig. maar die italianen hebben een goed team, ze waren voortdurend 2x zo snel bij de bal. ondanks de statistieken een verdiende overwinning, vind ik.
Beaam, schandalig dat Vlaar in de basis stond in de wetenschap dat Ooijer ook bij de selectie zit (die toch niet onverdienstelijk tegen uitgerekend Italianen speelde!) En tja, over Babel zwijg ik maar weer :roll:
Bumme Wrote:
Moker Wrote:zwitserland 1-0 voor tegen turkije Big Grin

2-0 geworden! You know It's so !!!

SIE WISSEN ES IST SO!*

(zwitsers dialect)
Zo net terug uit de Arena, wat een drama zeg! Vlaar was idd dramatisch, Bassie wachtte veel te lang met het inbrengen van Ooijer of Boulahrouz, toen Ooijer eindelijk inviel was het kwaad al geschied..

Babel was ondanks zijn doelpunt ook niet goed maar die kreeg in de 2de helft ook amper meer een bal.

Verder vond ik Van der Vaart de beste man aan Nederlandse zijde, een paar hoogstandjes in het begin van de wedstrijd frustreerde de Italianen dusdanig dat hij een paar keer een rotschop kreeg, hadden wel wat meer gele kaarten kunnen zijn dan alleen voor die pseudo-Italiaan Camoranesi.

Dit is dus na Macedonië thuis de 2de wedstrijd op rij dat ik het eigenlijk zonde van mijn geld vond om naar het Nederlands Elftal te gaan, rest van de vriendschappelijke wedstrijden laat ik maar aan me voorbijgaan denk ik..
Tukker_Rulez Wrote:Beaam, schandalig dat Vlaar in de basis stond in de wetenschap dat Ooijer ook bij de selectie zit (die toch niet onverdienstelijk tegen uitgerekend Italianen speelde!) En tja, over Babel zwijg ik maar weer :roll:

Tja; als je geen Makaay of Kluivert wil; dan krijg je Cairo en Babel.
Tukker_Rulez Wrote:Beaam, schandalig dat Vlaar in de basis stond in de wetenschap dat Ooijer ook bij de selectie zit (die toch niet onverdienstelijk tegen uitgerekend Italianen speelde!) En tja, over Babel zwijg ik maar weer :roll:

Babel kan of heel goed pijpen of heeft een heel strak anusje. Andere reden zou ik niet kunnen bedenken dat ie er bij zit en ook nog es in het veld staat.
Toch mooi dat Bassie nu op zijn bek gaat met zijn keuzes... Natuurlijk had Ooijer moeten spelen. Hij en Alex hadden Gilardino en Vieri in de zak tegen AC Milan. Die ervaring heeft Nederland ook nodig. Dat kan Ooijer zeker brengen.
RR Wrote:Toch mooi dat Bassie nu op zijn bek gaat met zijn keuzes... Natuurlijk had Ooijer moeten spelen. Hij en Alex hadden Gilardino en Vieri in de zak tegen AC Milan. Die ervaring heeft Nederland ook nodig. Dat kan Ooijer zeker brengen.

ooijer en stam zouden het ook leuk doen, stam is nog de enige die een beetje in de buurt van alex kan komen....


er was toch een roddel dat ie misschien weer oproepbaar was??
Pages: 1 2 3