FTM Forum

Full Version: Zij zijn er niet bij op 19 en 20 feb:
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Als AC Milan woensdag in de Champions League op bezoek gaat bij Arsenal, moet het mogelijk een beroep doen op derde doelman Valerio Fiori. Dida kan vanwege een rugblessure zeker niet spelen en de inzetbaarheid van Zeljko Kalac is twijfelachtig.

Dida raakte op bizarre wijze geblesseerd tijdens het duel met Parma (0-0). De Braziliaan was reserve en raakte geblesseerd toen hij na het rustsignaal wilde opstaan. Het schoot bij Dida in zijn rug en de reservedoelman moest per brancard naar de catacomben worden gedragen.

Kalac verdedigde in Parma het doel en kwam er zonder kleerscheuren vanaf. Een dag later ging het voor de Australiër mis op de training. Kalac blesseerde zich aan een vinger en is het is nog onduidelijk of hij woensdag in Londen onder de lat kan staan.

Naast de keepersproblemen is het nog onduidelijk of Alexandre Pato en Clarence Seedorf op tijd fit zijn voor het duel met Arsenal. De zwaar geblesseerde Ronaldo is er zeker niet bij.
Waar kan ik een volledige lijst van geschorsten vinden?

En zal Almunia weer keepen of die oude Lehmann?
kuiper Wrote:Waar kan ik een volledige lijst van geschorsten vinden?

En zal Almunia weer keepen of die oude Lehmann?

Lijkt me dat Almunia gewoon op doel staat, is de eerste keeper dit seizoen.
kuiper Wrote:Waar kan ik een volledige lijst van geschorsten vinden?

Volgens mij heb je hier wel wat aan: http://www.uefa.com/newsfiles/644844.pdf

Het is in dit geval echter ook voldoende om je te melden dat alleen Scott Brown van Celtic geschorst is.
Fijn, nu de geblesseerden nog :wink:
Kan iemand hier het winnend team plaatsen zodat ik dat gemakshalve ff kan copy/pasten?

Alvast bedankt!
Boss Rafael Benitez only has defender Daniel Agger and striker Andriy Voronin on the injured list at Anfield.

Inter are without the banned Cesar (???) and injured Luis Jimenez, while they must decide on the fitness of Luis Figo.
Chelsea boss Avram Grant may omit captain John Terry and Frank Lampard from the starting line-up.

Grant could also leave Nicolas Anelka out of the XI leaving Didier Drogba as the lone striker, flanked by Joe Cole and Shaun Wright-Phillips.

Michael Essien is set to be handed a defensive midfield role and will be joined by Frank Lampard and Claude Makelele in the middle of the park.

Olympiakos will field Leonardo in place of star defender Tasos Pantos.
Celtic will be without suspended midfielder Scott Brown and cup-tied full-back Andreas Hinkel.

Paul Hartley could be asked to step into either position, while Barry Robson is pushing for his first start.

Barcelona stars Samuel Eto'o, Lionel Messi, Ronaldinho and Thierry Henry are named together in a squad for only the second time this season.

There are no places for Edmilson, Bojan Krkic or Gianluca Zambrotta, while Oleguer Presas is injured.
Voyou Wrote:
kuiper Wrote:Waar kan ik een volledige lijst van geschorsten vinden?

En zal Almunia weer keepen of die oude Lehmann?

Lijkt me dat Almunia gewoon op doel staat, is de eerste keeper dit seizoen.

Quote:Arsenal-coach Arsène Wenger mag voor het Champions League-treffen met AC Milan van aankomende woensdag weer een zestal spelers terug verwelkomen. Onder hen ook topscorer Emmanuel Adebayor, die afgelopen weekend in de bekerontmoeting met Manchester United nog last had van blessureleed. Naast de Togolese aanvaller zijn ook Gael Clichy en Mathieu Flamini fit genoeg om in het eigen Emirates Stadium aan te treden tegen de Italianen. Verdediger Bacary Sagna is ook weer van de partij, terwijl Wenger ook Denilson en Theo Walcott weer aan zijn selectie toe heeft kunnen voegen.

Eerste doelman Manuel Almunia heeft nog steeds last van het griepvirus, en zijn plaats onder de lat zal net als afgelopen zaterdag worden ingenomen door Jens Lehmann. Johan Djourou, Abou Diaby, Tomas Rosicky en ook Robin van Persie zullen wegens blessureleed allen zeker niet in het veld verschijnen.
de nieuwe Wrote:
Voyou Wrote:
kuiper Wrote:Waar kan ik een volledige lijst van geschorsten vinden?

En zal Almunia weer keepen of die oude Lehmann?

Lijkt me dat Almunia gewoon op doel staat, is de eerste keeper dit seizoen.

Quote:Arsenal-coach Arsène Wenger mag voor het Champions League-treffen met AC Milan van aankomende woensdag weer een zestal spelers terug verwelkomen. Onder hen ook topscorer Emmanuel Adebayor, die afgelopen weekend in de bekerontmoeting met Manchester United nog last had van blessureleed. Naast de Togolese aanvaller zijn ook Gael Clichy en Mathieu Flamini fit genoeg om in het eigen Emirates Stadium aan te treden tegen de Italianen. Verdediger Bacary Sagna is ook weer van de partij, terwijl Wenger ook Denilson en Theo Walcott weer aan zijn selectie toe heeft kunnen voegen.

Eerste doelman Manuel Almunia heeft nog steeds last van het griepvirus, en zijn plaats onder de lat zal net als afgelopen zaterdag worden ingenomen door Jens Lehmann. Johan Djourou, Abou Diaby, Tomas Rosicky en ook Robin van Persie zullen wegens blessureleed allen zeker niet in het veld verschijnen.

:oops: :oops:
Iemand enig idee waarom Semih Sentürk er vanavond niet instaat bij Fener? :razz:
omdat ie dan supersub kan zijn Smile