FTM Forum

Full Version: Wedstrijden dinsdag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Terry en Lampard inderdaad op de bank bij Chelsea, Grant geeft ze rust :eeeek:
Heeft die goed bekeken :wink:
Doei Marco Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Stomme, Belg. :crazy:

Zal nog eens held Marco nemen. Undecided
2 keer geel = rood voor Materazzi
Dirk dut ut :wink:
En Steven dut ut een paar minuutjes erna opnieuw Icon_twisted Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
en 2-0, fuck daar gaat m'n Inter-verdediger.. Sad
De commentator is trouwens wel de kluts kwijt, had het over Jamie Pennant en Alexander Chivu.. :roll: #-o
dirk =D>
gerard =D>

zal het van basten opvallen dat er gescoord wordt als bijbal gewisseld is? of zou hij ook denken dat het aan crouch lag?
Ik vind het allang mooi dat die omhooggevallen vedettes uit Milaan een pak slaag hebben gekregen. Nu hopen dat dat vanavond weer gebeurd. :Big Grin
Die spelers van Arsenal mogen in de rust allemaal even aan de zuurstof, volgens mij. Wat een belachelijk hoog tempo! :crazy:
waf Wrote:zal het van basten opvallen dat er gescoord wordt als Babel gewisseld is?

Ik denk wel dat hij dat gezien heeft! Om te laten scoren zodra hij gewisseld is moet hij echter wel in de basis staan, anders kan je hem natuurlijk nooit wisselen. Maar das logisch!
leen logisch Wrote:Ik denk wel dat hij dat gezien heeft! Om te laten scoren zodra hij gewisseld is moet hij echter wel in de basis staan, anders kan je hem natuurlijk nooit wisselen. Maar das logisch!

nee hoor bumme, hij hoeft niet in de basis te staan om hem te kunnen wisselen! :razz:
waf Wrote:
leen logisch Wrote:Ik denk wel dat hij dat gezien heeft! Om te laten scoren zodra hij gewisseld is moet hij echter wel in de basis staan, anders kan je hem natuurlijk nooit wisselen. Maar das logisch!

nee hoor bumme, hij hoeft niet in de basis te staan om hem te kunnen wisselen! :razz:

in het veld dan op zijn minst..........zeiksnor :wink: !
Bumme Wrote:
waf Wrote:
leen logisch Wrote:Ik denk wel dat hij dat gezien heeft! Om te laten scoren zodra hij gewisseld is moet hij echter wel in de basis staan, anders kan je hem natuurlijk nooit wisselen. Maar das logisch!

nee hoor bumme, hij hoeft niet in de basis te staan om hem te kunnen wisselen! :razz:

in het veld dan op zijn minst..........zeiksnor :wink: !

ok dan, 1 minuutje derrin en dan derweeruit. :wink:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:
leen logisch Wrote:Ik denk wel dat hij dat gezien heeft! Om te laten scoren zodra hij gewisseld is moet hij echter wel in de basis staan, anders kan je hem natuurlijk nooit wisselen. Maar das logisch!

nee hoor bumme, hij hoeft niet in de basis te staan om hem te kunnen wisselen! :razz:

in het veld dan op zijn minst..........zeiksnor :wink: !

ok dan, 1 minuutje derrin en dan derweeruit. :wink:

Dus zeg maar een beetje net als jij bij je vrouw op zaterdagavond? :p