FTM Forum

Full Version: FC Twente vs Heerenveen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik ben benieuwd wat Fred op het middenveld gaat plaatsen.
Karim is geschorst, Engelaar blessé en Stein last van Hamstring (twijfelgeval). Hopelijk zet hij Brama in de basis met als taak alleen maar Bradley uit te schakelen. Brama is een harde werker, balveroveraar en een echte mandekker, meer kwaliteiten heeft hij niet. Ik hoop ook dat Schreuder in de basis begint aangezien we nu wel wat rust en ervaring op het middenveld kunnen gebruiken gezien de afwezigheid van Engelaar. Of zal Fred nu eindelijk Maaroufi gaan brengen? Het zou ook zo maar kunnen zijn dat Arnautovic speelt, hij was voor de beloften weer eens belangrijk met twee goals tegen Groningen. Marko verdient het zeker, geweldige voetballer. Hersi rechtsbuiten en Denneboom op de bank. Elia's positie komt natuurlijk niet in gevaar.
Kom op Fred, toon een beetje lef, we moeten winnen van dat saaie volk uit Friesland!!!!!!!! En ook met voetbal!
Wat heeft Engelaar eigenlijk? Istie binnenkort weer fit? Want is er al een behoorlijk tijdje uit.
Peter Wrote:Wat heeft Engelaar eigenlijk? Istie binnenkort weer fit? Want is er al een behoorlijk tijdje uit.
Dat valt wel mee toch, wordt volgens mij pas z'n tweede wedstrijd...
Hmm dacht al langer. Heb t iig helemaal gemist wat er met hem is. :p
Engelaar heeft een kijkoperatie aan zijn knie gehad ergens rond de tiende van deze maand en er is een los stukje bot van zijn knie verwijderd.
Hij heeft nu al vier wedstrijden gemist. Zijn laatste wedstrijd was tegen Sparta die we in eigen huis schandalig verloren. Hij wordt duidelijk gemist. Op fctwente.nl wordt alleen aangegeven bij schorsingen en blessures dat alleen Karim er niet bij is, misschien is hij stiekem alweer fit voor Heerenveen.....
alweer 4? jezus, kan me nog een tegendoelpunt herinneren waarbij hij balverlies had.
Is dat echt al weer 5 wedstrijden geleden?
gittermaster Wrote:alweer 4? jezus, kan me nog een tegendoelpunt herinneren waarbij hij balverlies had.
Is dat echt al weer 5 wedstrijden geleden?

Sjah, AZ/Roda/Heracles/Nac/ heeft hij gemist.
Deze vier wedstrijden heeft ons slechts 4 punten opgeleverd, waardoor het kampioenschap uit zicht is geraakt :wink:
Dan maar hier, had 'm over het hoofd gezien :oops:
Quote:SC Heerenveen begint zaterdag met een op drie plaatsen gewijzigd elftal aan het uitduel tegen FC Twente. Rob van Dijk en Calvin Jong-A-Pin zijn de vervangers van de geschorste Brian Vandenbussche en Michael Dingsdag. Gertjan Verbeek geeft de voorkeur aan Jakob Poulsen boven Roy Beerens.
Hier valt niets te halen!!!

Forza Twente.
Kennedy Wrote:Hier valt niets te halen!!!

Forza Twente.

D'r is dan ook geen hol aan...
Toch was het een leuke wedstrijd
Douglas Notworthy Notworthy Notworthy
Elia Notworthy Notworthy Notworthy
Marco Notworthy Notworthy Notworthy
Vak-P Notworthy Notworthy Notworthy
Duitsers Notworthy Notworthy Notworthy
Identiteitsloze fusieklonen FU FU FU
kleurloze zuiperd :wink: