FTM Forum

Full Version: Feyenoord vs NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het is niet zeker of Giovanni van Bronckhorst zondag in actie kan komen tegen NEC. De aanvoerder kreeg donderdag tegen FC Zwolle een tik op zijn knie en liet daardoor de groepstraining van vrijdag aan zich voorbij gaan. Volgens Van Bronckhorst is het afwachten of hij op tijd fit zal zijn voor de wedstrijd. ‘Ik hoop dat ik erbij ben tegen NEC.’

Naast de langer geblesseerden Ron Vlaar en Tim Vincken, zullen ook Andwelé Slory (hamstring) en Chun-Soo Lee (voet) zeker niet in actie komen. Kevin Hofland is geschorst, nadat hij afgelopen zaterdag tegen Heracles zijn vijfde gele kaart van het seizoen kreeg.
Gewoon de spuit erin, net als bij Lucius, de Cler en de Guzman. :8:
geen hofs of ben ik nu scheel????

EDIT: gepasseerd
0-1 Holman
Heracles en NEC voor.. AZ komt steeds dichter bij de streep. :8:
En NEC wint even bij Heerenveen en Feyenoord.. hup Harry! =D>
Nice Harry.
Waf, speelt Feyenoord nu zo slecht de laatste tijd of is het een beetje pech wat Van Gaal ook heeft?
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:
Vret Mien Gras Wrote:Nice Harry.
Waf, speelt Feyenoord nu zo slecht de laatste tijd of is het een beetje pech wat Van Gaal ook heeft?

Zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het feit dat v. Marwijk loopt te flirten met Oranje.

Het is een ( meesterlijk) complot van de KNVB om zo Ajax weer te bevoordelen! :wink:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:
Met jou dan :razz:
Adder Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nice Harry.
Waf, speelt Feyenoord nu zo slecht de laatste tijd of is het een beetje pech wat Van Gaal ook heeft?

Zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het feit dat v. Marwijk loopt te flirten met Oranje.

Het is een ( meesterlijk) complot van de KNVB om zo Ajax weer te bevoordelen! :wink:

Haha, ja het is een comlot, het is een complot.
Maar persoonlijk denk ik dat Kessler zodoende FC Twente bevoordeeld aangezien Feyenoord een concurrent is betreffende Europees voetbal :wink:
Kennedy Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:
Met jou dan :razz:

Goed, hoezo?
Mukkus Wrote:
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:

slecht! zit ik daar met mijn 2 zoontjes (waarvan 1 debuut!) op de 1000ste overwinning te wachten.... :oops: toen we terug naar de auto liepen was het lang stil en toen zei mijn oudste: maar als feyenoord van nac wint kunnen we toch de beker nog winnen? (that s the spirit!)

maar het ergste kwam nog:
toen iemand ajakkes zei tegen mijn oudste gister zei hij nog keurig (met het meest smerige gezicht dat hij kan trekken) bleeeeeeeeeh. vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

kijk, zo begint het nou he, dat gloryhunterism...bleeeeeeeh morgen meteen naar de notaris voor een concept ontervingsakte.
Vret Mien Gras Wrote:Nice Harry.
Waf, speelt Feyenoord nu zo slecht de laatste tijd of is het een beetje pech wat Van Gaal ook heeft?

het was de laatste weken slecht, maar gek genoeg was het vandaag weer een end beter. althans, het eerste kwartier was gewoon goed, toen hadden we al zeker 3x moeten scoren. komtie rake counter van nek, mooi uitgevoerd trouwens, en toen bleek het vertrouwen weer broos. ik vond dat ze zich nog goed herpakten, en we hadden er weer meer moeten maken dan de gelijkmaker, maar de tweede helft zakte het weer in.

jammer, was een goeie pot geweest om het vertrouwen te herpakken, daar moeten we nu weer op wachten....
waf Wrote:jammer, was een goeie pot geweest om het vertrouwen te herpakken, daar moeten we nu weer op wachten....
Volgende week tegen AZ dan maar....
de nieuwe Wrote:
waf Wrote:jammer, was een goeie pot geweest om het vertrouwen te herpakken, daar moeten we nu weer op wachten....
Volgende week tegen AZ dan maar....

dat wordt op zeker een nederlaag. daarna komt de stijgende lijn. :wink:
waf Wrote:maar het beste kwam nog:
Vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

Thats the spirit!

edit:: Sterkte waf, nu die jongen het licht heeft gezien heb je een Ajaxied in huis.
Quote:vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:
:lol: :lol: :lol: :lol: =D>
waf Wrote:maar het ergste kwam nog:
toen iemand ajakkes zei tegen mijn oudste gister zei hij nog keurig (met het meest smerige gezicht dat hij kan trekken) bleeeeeeeeeh. vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

Waf, vergeet je je oudste hem niet naar binnen te halen? Het wordt toch wel iets te koud vannacht.....
waf Wrote:maar het ergste kwam nog:
toen iemand ajakkes zei tegen mijn oudste gister zei hij nog keurig (met het meest smerige gezicht dat hij kan trekken) bleeeeeeeeeh. vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

kijk, zo begint het nou he, dat gloryhunterism...bleeeeeeeh morgen meteen naar de notaris voor een concept ontervingsakte.

:lol: :lol:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:

slecht! zit ik daar met mijn 2 zoontjes (waarvan 1 debuut!) op de 1000ste overwinning te wachten.... :oops: toen we terug naar de auto liepen was het lang stil en toen zei mijn oudste: maar als feyenoord van nac wint kunnen we toch de beker nog winnen? (that s the spirit!)

maar het ergste kwam nog:
toen iemand ajakkes zei tegen mijn oudste gister zei hij nog keurig (met het meest smerige gezicht dat hij kan trekken) bleeeeeeeeeh. vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

kijk, zo begint het nou he, dat gloryhunterism...bleeeeeeeh morgen meteen naar de notaris voor een concept ontervingsakte.

:lol: =D> Goed zo, Shinji! Ik wist wel dat die kleine dondersteen het in zich had! Ome Flixieluv stuurt 'm binnenkort wel een Joods cadeautje om 'm met deze terechte keuze te feliciteren!
Flixieluv Wrote::lol: =D> Goed zo, Shinji! Ik wist wel dat die kleine dondersteen het in zich had! Ome Flixieluv stuurt 'm binnenkort wel een Joods cadeautje om 'm met deze terechte keuze te feliciteren!

rustig maar. het woordje 'ook' betekent dat hij voor feyenoord en voor ajakkes was. dit weekend was hij ook voor vvv, heracles, twente en utrecht. vandaag was hij gewoon weer alleen voor feyenoord (en hij heeft al zijn tanden nog!). hij is gewoon voor de ploeg die thuisspeelt omdat hij al donders goed door heeft dat dan de kans groter is dat je wint. en als hij ziet dat ze verliezen is hij gewoon opeens voor de ander. dat is op zich een irritant neuzentrekje, en dat moet ik er even uit slaan. verbaal dan he...

(hij moest mij wel even uitleggen waarom hij niet voor excelsior uit kralingen was. toen kwam hij met een verhaal dat amsterdam en rotterdam op elkaar leken, het scheelt nl maar 3 letters, dus kon hij net zo goed even voor ajakkes zijn. dat het verschil ook is dat in amsterdom alleen maar zichzelf overschattende tiefesmongolen wonen zit pas in les 4 :winkSmile

fyi: hij was gister iig niet voor nek toen ze wonnen! dat is mijn strohalm

anyway, hij mag gewoon 2 weken geen tv kijken. ik ga hem even beschermen voor de neuzeninvloed.
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:

slecht! zit ik daar met mijn 2 zoontjes (waarvan 1 debuut!) op de 1000ste overwinning te wachten.... :oops: toen we terug naar de auto liepen was het lang stil en toen zei mijn oudste: maar als feyenoord van nac wint kunnen we toch de beker nog winnen? (that s the spirit!)

maar het ergste kwam nog:
toen iemand ajakkes zei tegen mijn oudste gister zei hij nog keurig (met het meest smerige gezicht dat hij kan trekken) bleeeeeeeeeh. vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

kijk, zo begint het nou he, dat gloryhunterism...bleeeeeeeh morgen meteen naar de notaris voor een concept ontervingsakte.

:lol: =D> Goed zo, Shinji! Ik wist wel dat die kleine dondersteen het in zich had! Ome Flixieluv stuurt 'm binnenkort wel een Joods cadeautje om 'm met deze terechte keuze te feliciteren!

Zeker zo'n ontzettend leuk zelfgehaakt keppeltje met davidsster :crazy: dat je tegenwoordig door het hele stadion heen ziet?
Hoef Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:Re: SC Heerenveen - N.E.C.
by waf on Mon Feb 25, 2008 14:39

psst, mukkus, gaat het goed met je?

psst, waf, hoe gaat het met jou? :lol:

slecht! zit ik daar met mijn 2 zoontjes (waarvan 1 debuut!) op de 1000ste overwinning te wachten.... :oops: toen we terug naar de auto liepen was het lang stil en toen zei mijn oudste: maar als feyenoord van nac wint kunnen we toch de beker nog winnen? (that s the spirit!)

maar het ergste kwam nog:
toen iemand ajakkes zei tegen mijn oudste gister zei hij nog keurig (met het meest smerige gezicht dat hij kan trekken) bleeeeeeeeeh. vanavond toch maar even studio sport aangezet voor het verwerkingsproces, zegt ie na de 4-0 van ajakkes: nu ben ik ook voor ajakkes. :eeeek:

kijk, zo begint het nou he, dat gloryhunterism...bleeeeeeeh morgen meteen naar de notaris voor een concept ontervingsakte.

:lol: =D> Goed zo, Shinji! Ik wist wel dat die kleine dondersteen het in zich had! Ome Flixieluv stuurt 'm binnenkort wel een Joods cadeautje om 'm met deze terechte keuze te feliciteren!

Zeker zo'n ontzettend leuk zelfgehaakt keppeltje met davidsster :crazy: dat je tegenwoordig door het hele stadion heen ziet?

Nope. "Iemand een Joods cadeautje geven" betekent "iemand iets lenen". :wink:
Flixieluv Wrote:Nope. "Iemand een Joods cadeautje geven" betekent "iets van iemand lenen". :wink:

:negerwaf: