FTM Forum

Full Version: Ajax vs Excelsior
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Trainer Adrie Koster van Ajax beslist zaterdag of hij Kenneth Perez opneemt in de selectie voor de thuiswedstrijd tegen Excelsior. De Deen ligt al twee dagen met griep op bed. Het was vrijdag onduidelijk of hij zondag voor eigen publiek kan spelen. Het is ook nog niet zeker of John Heitinga inzetbaar is. Heitinga trainde deze week apart van de groep, omdat de verdedigende middenvelder kampt met een knieblessure. Inmiddels heeft hij de groepstraining gedeeltelijk hervat.
Vret Mien Gras Wrote:Trainer Adrie Koster van Ajax beslist zaterdag of hij Kenneth Perez opneemt in de selectie voor de thuiswedstrijd tegen Excelsior. De Deen ligt al twee dagen met griep op bed. Het was vrijdag onduidelijk of hij zondag voor eigen publiek kan spelen. Het is ook nog niet zeker of John Heitinga inzetbaar is. Heitinga trainde deze week apart van de groep, omdat de verdedigende middenvelder kampt met een knieblessure. Inmiddels heeft hij de groepstraining gedeeltelijk hervat.
Das m'n beoogde aanvoerder #-o
Huntelaar staat op scherp, als de wedstrijd mogelijk vroeg beslist is zou het verstandig zijn hem te wisselen om geen risico te lopen voor de wedstrijd tegen PSV... Zelfde geldt overigens voor Gabri...
Ik ga toch maar voor Heitinga ..........
BIERTEAM.NET Wrote:Huntelaar staat op scherp, als de wedstrijd mogelijk vroeg beslist is zou het verstandig zijn hem te wisselen om geen risico te lopen voor de wedstrijd tegen PSV... Zelfde geldt overigens voor Gabri...

Angsthazen! Wij wonnen zonder Afellay (pakte nota bene thuis tegen Excelsior zn 5e geel) met 2-0 bij jullie, dus waarom zouden jullie niet zonder Huntelaar of Gabri met 2-0 kunnen winnen bij ons? Wink
BIERTEAM.NET Wrote:Huntelaar staat op scherp, als de wedstrijd mogelijk vroeg beslist is zou het verstandig zijn hem te wisselen om geen risico te lopen voor de wedstrijd tegen PSV... Zelfde geldt overigens voor Gabri...

Gabri is door zijn gele kaart in de afgelopen wedstrijd toch al geschorst voor Excelsior? Of vergis ik me nu een wedstrijd?
8e geel levert geen schorsing op. :8: Nu ist wel na elke kaart de klos.. die mist dus nog 2 a 3 potjes dit seizoen.
de nieuwe Wrote:Ik ga toch maar voor Heitinga ..........
Quote:Perez definitief niet tegen Excelsior

Kenneth Perez heeft ziek moeten afhaken voor het duel van Ajax zondag tegen Excelsior, zo meldt de Amsterdamse club op de website. De middenvelder moest ook de zaterdagtraining aan zich voorbij laten gaan.

De Deen miste vanaf donderdag alle trainingen en moet daardoor passen voor het treffen met de Kralingers. Trainer Adrie Koster heeft in vergelijking met de selectie van vorige week tegen NAC ervoor gekozen om Albert Luque buiten de selectie te laten. Ismael Urzaíz is wél geselecteerd.

Koster kan niet beschikken over het geschorste tweetal Bruno Silva en Luis Suárez. John Heitinga kampte deze week met knieklachten, maar zijn inzetbaarheid staat niet ter discussie.
\Big Grin/
Sowieso is dit nieuws : \Big Grin/
Luque niet eens bij de selectie ondanks de schorsing van Suarez.
Deze wedstrijd wordt ook niet uitgezonden door Tele 2 :S. Fijn is dat.
de nieuwe Wrote:Ik ga toch maar voor Heitinga ..........

1-0 Huntelaar
26 goals uit 27 wedstrijden [Image: worship.gif]
Was een beetje gaaaaaap voetbal, maar goed!
Eerste goal was een hele mooie, en de hunt weer 2 goals ! Zondag maar eens net zoals vorig jaar, dat is de enige manier om het kampioensschap nog spannend te maken.
goa Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik ga toch maar voor Heitinga ..........

1-0 Huntelaar
Gelukkig had ik nog wel Huntelaar de band gegeven :8:
Komt die Ajacied hier tegenover me net binnenlopen met een verschrikkelijke grijns op zijn bek en het allereerste wat ie zegt... Zo Utrecht was dit weekend ook goed
:|

Ja proost ouwe :lol:
Ekslem Wrote:Komt die Ajacied hier tegenover me net binnenlopen met een verschrikkelijke grijns op zijn bek en het allereerste wat ie zegt... Zo Utrecht was dit weekend ook goed
:|

Ja proost ouwe :lol:

Och volgende week zeg je tegen hem dat het er sterk op lijkt dat Adri Koster volgend jaar in de CL meedoet :razz: :wink:
Slim bekeken van Adri... :wink:
Schijnt al rond te zijn met Koster. Als ik Ajax was zou ik m gauw op non actief stellen anders begint ie zondag op zeker met Rommedahl ipv Suarez, Davids ipv Lindgren en Perez ipv de Jong. :8:
Peter Wrote:Schijnt al rond te zijn met Koster. Als ik Ajax was zou ik m gauw op non actief stellen anders begint ie zondag op zeker met Rommedahl ipv Suarez, Davids ipv Lindgren en Perez ipv de Jong. :8:

Mocht PSV op voorsprong komen zondag dan zal het "Adri Koster, Adri Koster, we worden kampioen" wel door het stadion schallen.