FTM Forum

Full Version: Groningen vs Heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Rob Maas en Gonzalo Garcia Garcia zijn momenteel geblesseerd. Voor beide spelers wordt in de loop van de week bekeken of ze in het weekend beschikbaar kunnen zijn voor trainer-coach Gert Heerkes. “Rob Maas had na de wedstrijd tegen Feyenoord last van zijn rechterhamstring. Hij wordt intensief behandeld en in de loop van de week bekijken we de situatie”, aldus fysiotherapeut Jos van Putten. “Gonzalo Garcia Garcia heeft klachten aan zijn linkerachillespees na een schop in de wedstrijd tegen Haarlem. Ook zijn blessure moeten we in de loop van de week opnieuw beoordelen”, besluit Van Putten.
Marcus Berg kan komende zondag mogelijk niet meespelen in de thuiswedstrijd van FC Groningen tegen Heracles Almelo. De Zweedse goalgetter, die in de afgelopen twee wedstrijden vier doelpunten maakte, kampt met een rugblessure. Door deze blessure moest hij vrijdag de afsluitende training afbreken.

FC Groningen kan tegen de Heraclieden sowieso niet beschikken over de geschorste centrumverdediger Gibril Sankoh. Daarnaast zijn Paul Matthijs (enkel), Marnix Kolder (lies), Evgeniy Levchenko (kuit), Koen van de Laak (hoofd) en Ondrej Svejdik (heup) nog altijd geblesseerd. Ook reservedoelman Luciano is nog niet van de partij, maar hij is wel op de weg terug. De pinkblessure waarmee hij kampte is volledig genezen en hij maakt maandag zijn rentree in het beloftenelftal.
Ik gok op Nijland =D>
Ekslem Wrote:Ik gok op Nijland =D>
Ik dacht dat jij het winnende team had :wink:
Stond berg in en ik hoop zo dat ie niet speelt :wink:
Had het gezien en daarom Berg gewisseld voor Powell.. alleen vergeten op dat kut pijltje te drukken!!!! #-o
Wrs speelt ie gewoon net als Schone en zal heitinga toch niet spelen :-({|=
Leuk, al die last-minute wissels. Heb ook Berg eruit gehaald voor Lovre, Schone er ook uit gegooid, heb nu geen Graafschap, en Heitinga laten staan [-o<
Kleine Jan Wrote:Had het gezien en daarom Berg gewisseld voor Powell.. alleen vergeten op dat kut pijltje te drukken!!!! #-o

Mag hopen dat dit niet je enige wissel is die niet doorgaat?!? [-o<
\Big Grin/

Quote: Marcus Berg doet niet mee tegen Heracles

GRONINGEN - FC Groningen-spits Marcus Berg zal zondagmiddag niet meedoen in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.

Berg heeft te veel last van een rugblessure, die de clubtopscorer vorige week in de uitwedstrijd tegen VVV Venlo opliep.
Stef Nijland is zondag de vervanger van Berg.

FC Groningen zal na dit weekend overigens minimaal vijfde blijven in de Eredivisie. Concurrent SC Heerenveen verloor met 1-0 bij FC Twente en blijft op 45 punten staan.
Straks maar is richting Groningen, een stunt kunnen we best goed gebruiken. Maas en Garcia-Garcia zijn gelukkig weer fit, al zou een middenveld met Schilder, Garcia-Garcia en Quansah ook niet verkeerd zijn. We zullen het wel gaan zien, zou mooi zijn als we met een punt terug keren naar het oosten.
1-2! Hup D'r an! :8:
D'r an met de lippe Wrote:Straks maar is richting Groningen, een stunt kunnen we best goed gebruiken. Maas en Garcia-Garcia zijn gelukkig weer fit, al zou een middenveld met Schilder, Garcia-Garcia en Quansah ook niet verkeerd zijn. We zullen het wel gaan zien, zou mooi zijn als we met een punt terug keren naar het oosten.

De stunt is werkelijkheid geworden. Goed weekend voor de tukkers.
Hoe was de pot, heeft Heracles nog een beetje aangevallen of was het volop counteren?
Jammer dat Tim B. geen invalbeurt kreeg.
Prachtig =D>
Vret, Heracles heeft zo'n 80 minuten gedomineerd in het Euroborg. Ron Jans beaamde op de radio dat het een terechte overwinning was en dat Heracles gewoon op alle fronten de betere ploeg was vandaag. Eerste kans Groningen meteen 1-0, daarvoor hadden wij al zo'n 2 of 3 goede mogelijkheden gehad. Groningen kwam er af en toe gevaarlijk uit maar het spel werd gemaakt door Heracles, op zo'n 10 minuten in de beginfase van de tweede helft na. En de laatste paar minuten had Groningen nog een slofoffensief wat nog bijna de gelijkmaker opleverde, maar wij hadden de wedstrijd dan ook allang op slot moeten gooien. Vooraf had ik getekend voor een punt maar gezien het wedstrijdbeeld had ik bij een gelijkspel een erg vieze nasmaak gehouden. Maar gelukkig hebben wij gepakt waar we recht op hadden. En de verassing van het seizoen, De Graafschap, staat onderhand alweer keurig onder ons =D>
[Image: 041-ovenruimte.jpg]
:lol: