FTM Forum

Full Version: FC Utrecht - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Fans van FC Utrecht kunnen opgelucht ademhalen: het duel met PSV van komende zondag wordt niet verloren. De reden? Op vrijdag werden de spelers van de club uit de Domstad door Jaan de Graaf getrakteerd op gevulde koeken. En alle voorgaande keren dat dit gebeurde, pakte Utrecht dat weekend drie punten.

"Willem van Hanegem belde me donderdag, of ik langs wilde komen. Want de afgelopen weken was ik er niet en ging het prompt niet goed met de ploeg. Dus daarom ben ik maar gekomen, mét gevulde koeken in de vorm van een paashaas. Want hazen kunnen hard lopen hè", lacht De Graaf tegenover FC Utrecht TV.

Overigens kampt FC Utrecht voor de wedstrijd tegen PSV nog altijd met een waslijst aan afwezigen. Naast de langer geblesseerden Etienne Shew-Atjon, Hans Somers, Lucian Sanmartean, Loic Loval en Michel Vorm kunnen ook Leroy George en Rick Kruys vermoedelijk niet meedoen tegen de Eindhovenaren. George kampt met een enkelkwetsuur, terwijl Kruys ziek op bed ligt.

Uit de laatste zes duels pakte FC Utrecht, zonder gevulde koeken, drie punten.

:razz:
Utrecht duidelijk beter, de 0-1 zal dus zo wel vallen. :wink:

Wel continu oerwoudgeluiden als Farfan of Alcides de bal heeft, terwijl juist George (met v/d Gun) de gevaarlijkste man van Utrecht is tot nu toe. Dead
Tadaa.. 0-1. :razz:

100% terechte pingel na een handsbal van Schut. Als hij de handsbal niet maakt is het ook 0-1 doordat Lazovic m dan zo binnen kan prikken.
En 1-1. Goede vrije trap, terecht weer gelijk. Wordt een mooie monoloog zo, kzal maar eens even stoppen met posten. :wink:
ai 2-1
Penalty :Big Grin

3-1
Fuck dat is gespeeld.... na volgens weekend nog 3 puntjes verschil als het tegen zit en is de comp weer helemaal open
3-1, weinig op aan te merken. PSV vrij onmachtig en Vergoossen durft niet aanvallend te wisselen.
Ekslem Wrote:Fuck dat is gespeeld.... na volgens weekend nog 3 puntjes verschil als het tegen zit en is de comp weer helemaal open

Na volgend weekend kan het ook beslist zijn als we Ajax pakken. :8:
Ekslem Wrote:Fuck dat is gespeeld.... na volgens weekend nog 3 puntjes verschil als het mee zit en is de comp weer helemaal open
Peter Wrote:3-1, weinig op aan te merken. PSV vrij onmachtig en Vergoossen durft niet aanvallend te wisselen.

Dat heb ik je vorige week al verteld maar toen vond jij dat tactisch bla bla....
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:3-1, weinig op aan te merken. PSV vrij onmachtig en Vergoossen durft niet aanvallend te wisselen.

Dat heb ik je vorige week al verteld maar toen vond jij dat tactisch bla bla....

Tegen de Graafschap was er weinig op aan te merken. Jij vond Farfan->Mendez een verdedigende wissel terwijl het 1-1 stond, ik wees je erop dat die wissel alles behalve verdedigend was. Lazovic->Koef kon ik vandaag moeilijk inkomen. Zelfde systeem blijven spelen, maar dan met Koef in de punt werkt gewoon niet. Koef was weer totaal onzichtbaar omdat zijn sterke punten in een 4-5-1 nou eenmaal totaal niet naar voren komen. Je staat achter en hebt niks te verliezen, dus gooi de Koef er gewoon in ipv een middenvelder en ga 4-4-2 spelen met een ruit op het middenveld.
In de VI krijgt Alcides een 2 als cijfer voor zijn optreden van zondag. :lol:
Terecht. Kutspeler.