FTM Forum

Full Version: bescherming?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik kreeg zojuist het volgende mailtje van Everest.
Ik begrijp hier niks van en kan dus ook niet meer spelen daar.
Wie heeft hier ervaringen mee?

Beste dennisbuurs,

Hartelijk dank voor het spelen bij Everest Poker. Uw veiligheid is voor ons belangrijk. Voor uw bescherming is uw speler rekening beperkt vanwege ongebruikelijke activiteit. Indien u weer gebruik wilt maken van uw speler rekening, neemt u dan alstublieft contact op met onze Klantendienst Afdeling via onze Speler Support Formulier

Met vriendelijke groet,
Everest Poker Speler Support Team
ik heb maar een mailtje gestuurd :roll:
denk dat t komt door wat wij vandeweek geprobeerd hebben buurs. ik kreeg m ook namelijk, ik heb ook een mailtje gestuurd met daarin uitleg.
Mac Wrote:denk dat t komt door wat wij vandeweek geprobeerd hebben buurs. ik kreeg m ook namelijk, ik heb ook een mailtje gestuurd met daarin uitleg.

jij hebt hem ook gekregen...
en kun jij nog wel spelen?

ik werd na 2 handjes eruit gegooid.
ik moet nu mn rekening verifieren
en tot dan kan ik niet spelen
hmmm.
ok.

ze denken dat we de boel hebben besodemietert... :|

straks komen we nog op pokernews.nl :8:
Jullie hebben toch geld naar elkaar overgesluisd? Op zich is het wel goed dat ze daarop letten om hacken te voorkomen...
Ad Wim Wrote:Jullie hebben toch geld naar elkaar overgesluisd? Op zich is het wel goed dat ze daarop letten om hacken te voorkomen...

10 dollar naar mac en mac later 10 dollar terug....
zeer verdacht :-k
ik moet ook verifieren.
ik moet oa een kopie van een afschrift van mijn creditcard sturen, maar ik heb geen creditcard... :x
dus nog maar een mail gestuurd.
Oke, ik dacht dat het om meer ging en misschien te maken had jouw storting van 1000 dollar...
Ad Wim Wrote:Oke, ik dacht dat het om meer ging en misschien te maken had jouw storting van 1000 dollar...

bij full tilt kun je op meer manieren storten.

moneybookers doet het niet bij everest, dus wou mac met een creditcard iets storten, zodat ik die maandelijkse bonussen kan pakken.

ik heb idd 600 dollar naar moneybookers gestort.
maar dat doet niet ter zake lijkt mij.
als je geen creditcard hebt hoef je die kopieen niet op te sturen. Gewoon kopie van je id enzo opsturen.
mijn stortingen naar moneybookers zijn ook teruggedraaid Sad
heb mijn gegevens per fax verstuurd.
hopen dat ik snel reactie krijg.

jij al iets verstuurd mac?
zo ja, al reactie gehad?

mijn excuses trouwens, dat jij hierdoor ook niet kan spelen.
hoop dat het snel wordt opgelost.
nope nog niet verstuurd, ga vanavond of morgen alles inscannen en opsturen. Wel reactie gehad op mn mail en daar moet ik dezelfde dingen opsturen en ze benadrukken nog even dat je je creditcard niet mag gebruiken op accounts die niet van jezelf zijn. Op zich wel logisch natuurlijk ter veiligheid.
idd wel logisch.
hopen dat alle problemen snel verholpen zijn.
ik mag weer los inmiddels buurs, hopelijk bij jou ook snel geregeld

Quote:Beste Martijn, Dank voor het toesturen van uw verificatie documenten. Wij hebben uw zaak bekeken en uw rekening is weer geactiveerd. U bent nu weer in staat fiches te kopen en uitbetalingen voor gewonnen bedragen aan te vragen. Wij willen u er tevens met klem op wijzen dat het niet is toegestaan een betaalmiddel te gebruiken dat niet op eigen naam staat, ook mag u geen betaalmiddel van uzelf gebruiken voor een andere speler. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. -----Met vriendelijke groet,Het Klantendienst Team Wij zijn toegewijd u van oneindige spanning en pret te voorzien. Om u beter van dienst te zijn, en uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden, schrapt u alstublieft geen enkel deel van de onderwerpregel wanneer u antwoordt.

Undecided
ik heb nog steeds geen reactie :roll:
Bescherming?? Everest zou mij in bescherming moeten nemen... als ik op tilt sla door die idioten allemaal Undecided Undecided
Eindelijk \Big Grin/

Beste Dennis, Dank voor het toesturen van uw verificatie documenten. Wij hebben uw zaak bekeken en uw rekening is weer geactiveerd. U bent nu weer in staat fiches te kopen en uitbetalingen voor gewonnen bedragen aan te vragen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. -----Met vriendelijke groet,Het Klantendienst Team Wij zijn toegewijd u van oneindige spanning en pret te voorzien. Om u beter van dienst te zijn, en uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden, schrapt u alstublieft geen enkel deel van de onderwerpregel wanneer u antwoordt.
Ik zit er wel aan te denken om, mocht ik het gaan proberen met die constructie op Bodog, everest van te voren ff te mailen dat ik in 1 x 10k eraf wil halen. Anders krijg ik misschien, ondanks dat ik het gewoon vanaf mijn eigen computer etc zal doen, ook zoiets als jullie. Ik heb nog nooit meer als 3k in 1 x gecashed naar moneybookers.

Als mij account voor een week gelocked wordt heb ik wel een probleem, zolang kan ik niet zonder poker natuurlijk :wink:
:lol: